Neeeheeeequote:
Dat we veel mazzel gaan hebben, gaan scoren en gaan stunten wordt inmiddels al 3 wedstrijden achtereen geroepen. Niks negatieveling, dit is puur realisme!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neeeheeee![]()
Negatieveling
We gaan heul veul mazzel hebben, scoren en dus stunten..![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:21 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Zo dus...![]()
Friese blauwe streepjes op ons shirt.?
Wel een mooie verdubbeling met deze sponsor.
Langzaam maar zeker een beetje groeien..
[afbeelding] Interview nijland
Een gegeven waar je je voor die bewuste 2-0 in de Borg niet eens van bewust zou zijn geweest.quote:
Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:14 schreef SCH het volgende:
Jullie jatten alles van ons, zelfs de kleuren
Hij was weer te laat inderdaad. Die eerste zat ie er nog aan. Wat je aanraakt is houdbaar toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
Het is duidelijk op welke positie de wedstrijd vandaag is verloren. Gomes pakte alle ballen terwijl Roorda volgens mij - wederom - de fout in ging bij die 0-2.
ik als keeper zijnde vind idd dat Roorda niet vrij uit ging bij beide doelpunten .. voor me gevoel kan hij bij de 1-0 de bal nog naast tikken, maar hij zet ze hand er niet goed achter.. bij de 2-0 is ie gewoon (weer) te laat.. net zoals even daarvoor waar kone de bal nog over hem heen kon schieten.. tog pakte hij ook een paar goede ballen, die moet je niet vergetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hij was weer te laat inderdaad. Die eerste zat ie er nog aan. Wat je aanraakt is houdbaar toch?
Vond je Svejdik goed??? Wat een onzekere verdediger is dat zeg. Slechte inspeelpass, onzeker in de duels. Hij werd ook steeds vrij gelaten in de opbouw volgens mij. Ik vond wel Holla erg goed spelen en vooral Lindgren is echt het cement van FC Groningen; welhaast onmisbaar.quote:Op zondag 10 december 2006 01:13 schreef savelkoul het volgende:
Leuke pot. Svejdik en Holla vond ik de besten. Heb claudia ook gespot. Ze had zwarte lage laarsejs aan en een groenwit sjaaltje om. Mijn dag kan niet meer stuk!!!
Na ADO al. De les is dat Groningen een *ploeg* moet worden om te vrezen, niet alleen thuis maar ook uit.quote:Op zondag 10 december 2006 01:02 schreef DarkShine het volgende:
En ineens gaat het hard met de nederlagen.
Het onneembare is er nu ook vanaf in de Euroborg? Ado & PSV?
Dat is dus het verschil. Unive past inderdaad netjes de kleuren aan ons shirt aan. Hulde daarvoor. Zo zou het bij jullie ook moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef detulp050 het volgende:
Ach, Unive heeft ook de kleuren aangepast, anders was het ook bij SCH groen met wit geweest
[afbeelding]
Denk dat je dan maar eens een bezoek moet brengen aan de opticien. Die jongen is de belangrijkste schakel in het team. Hij speelt erg onopvallend maar knapt wel veel vuil werk op.quote:Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef Ashcroft het volgende:
Ik vond Lindgren gister helemaal niet goed.
Verloor veel duels. Nu ben ik ook niet zo'n Lindgren-fan eerlijk gezegd. Hij is altijd maar een beetje aan het joggen tussen de linies. Dan zie ik liever Holla op die positie. Dat wordt echt een topper.
Idd.. ik zeg het ongeveer iedere wedstrijd weer tegen degene die op dat moment naast mij staat. Op het middenveld onderschept hij vaak goed de ballen. We kunnen Lindgren momenteel niet missen...quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Denk dat je dan maar eens een bezoek moet brengen aan de opticien. Die jongen is de belangrijkste schakel in het team. Hij speelt erg onopvallend maar knapt wel veel vuil werk op.
Euhm...quote:Op zondag 10 december 2006 12:45 schreef Ashcroft het volgende:
Ik vond Lindgren gister helemaal niet goed.
Verloor veel duels. Nu ben ik ook niet zo'n Lindgren-fan eerlijk gezegd. Hij is altijd maar een beetje aan het joggen tussen de linies. Dan zie ik liever Holla op die positie. Dat wordt echt een topper.
quote:Op zondag 10 december 2006 14:39 schreef M.Melandri het volgende:
wordt tijd dat fledderus,vdlaak en kruiswijk weer fit worden.
Vergeet Matthijs niet..quote:Op zondag 10 december 2006 14:39 schreef M.Melandri het volgende:
wordt tijd dat fledderus,vdlaak en kruiswijk weer fit worden.
Ach, hij is niets beter dan Matthijs. En die werd ook niet de hemel ingeprezen. Integendeel zelfs...quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Joagertje het volgende:
Denk dat je dan maar eens een bezoek moet brengen aan de opticien. Die jongen is de belangrijkste schakel in het team. Hij speelt erg onopvallend maar knapt wel veel vuil werk op.
Volgens mij zit jij nooit in het stadion anders had je zeker wel een andere mening over hem.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef Ashcroft het volgende:
[..]
Ach, hij is niets beter dan Matthijs. En die werd ook niet de hemel ingeprezen. Integendeel zelfs...
Dit is hetzelfde als zeggen dat groen hetzelfde is als rood... Het is nieteens discussiewaardig.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef Ashcroft het volgende:
[..]
Ach, hij is niets beter dan Matthijs. En die werd ook niet de hemel ingeprezen. Integendeel zelfs...
Nooit in het stadion omdat ik niet kapot ben van Lindgren.quote:Op zondag 10 december 2006 18:24 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij nooit in het stadion anders had je zeker wel een andere mening over hem.
Of jij bent gewoon een meeloper.quote:Op zondag 10 december 2006 18:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als zeggen dat groen hetzelfde is als rood... Het is nieteens discussiewaardig.
Of je bent gewoon dom of je meent dit niet serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |