Slikquote:Op woensdag 6 december 2006 13:16 schreef venomsnake het volgende:
Ow, en er staan hele enge foto's op de FC site..
Bron: VIquote:FC Groningen meldt zich bij Martijn Meerdink
6/12/2006 18:13
Martijn Meerdink staat in de belangstelling van FC Groningen, dat echter nog zeker een week geduld moet hebben.
Meerdink staat niet onwelwillend tegenover FC Groningen, maar houdt de boot nog af. 'Het is natuurlijk een geweldige club met een mooi stadion, maar het heeft weinig zin te praten voordat we er met AZ uit zijn', zegt de international deze week in VI.
De dertigjarige Meerdink mag in de winterstop weg bij AZ, waar hij op het tweede plan is beland. Maar onder welke voorwaarden is nog onduidelijk. 'Daarom gaan we eerst volgende week eens met AZ praten en dan op een rijtje zetten wat de mogelijkheden zijn.'
quote:Gerucht komst Lamey circuleert in Groningen
woensdag, 6 december 2006
De naam Micheal Lamey circuleert in en rond de Euroborg. De 27-jarige rechtsback voetbalt momenteel in Eindhoven bij PSV, maar krijgt daar geen speelminuten. Volgens geruchten en een vrij betrouwbare bron rondom FC Groningen is er interesse in de verdediger.
Het botert al enige tijd niet tussen Micheal Lamey en Ronald Koeman. Mede daarom is het mogelijk dat de Amsterdammer een ander avontuur wil beginnen, zo mogelijk in het noorden. Micheal Lamey speelde eerder voor Ajax en kwam ook uit voor RKC en AZ. Sinds het seizoen 2003/2004 speelt hij bij de Philips Sport Vereneging.
wat mij betreft ook.. alles beter dan wat er nu staat..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:05 schreef Prosac het volgende:
Wat mij betreft komen ze beide.
Als vervanger van Leonardo dan ofzo? Lijkt me niet zo'n slimme deal van NACquote:Op donderdag 7 december 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Salmon zou in de winterstop naar NAC gaan, volgens RTV Noord vanochtend.
Gelimiteerd bedrag ook weer, 750.000. Ik zeg, doei Salmon..
Nou, dat zou nog niet zo gek zijn dan. Handig zo'n gelimiteerd bedrag, zonder clausule had je nooit 750.000 euro voor Salmon gekregen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Salmon zou in de winterstop naar NAC gaan, volgens RTV Noord vanochtend.
Gelimiteerd bedrag ook weer, 750.000. Ik zeg, doei Salmon..
Jij welquote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeuh ik als teletekst/ radio 1 supporter zoek mn wedstrijden wel uit... Zaterdag heb ik weer eens de eer om aanwezig te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |