abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44347083
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef RiLo het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Mijn ex heeft mij besodemieterd, ik weet die gozer zijn naam en zodra ik weet wat zijn adres is laat ik niks van hem heel.

Is zoiets het risico waard?
Wat lekker primitief zeg...ga je dan ook 'grunt' zeggen?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44347095
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Hij eist naar mijn idee tenminste nog zijn respect op, dat kun je van jou niet zeggen ...
Ja man...je weet toch...respek moet je opeisen man.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44347178
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 03:32 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Lijkt me alleen nogal offtopic zeker aangezien er geen enkele onderbouwing ofzo voor is.
Moet dat dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:32:51 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44347357
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 04:33 schreef Skeffie het volgende:

[..]

Dus als jouw vriendin vreemd gaat, dan vindt jij dat helemaal niet erg, want wat je niet weet deert niet, begrijp ik dat goed? Verder zal jij het de gene die jouw vriendin boned dus ook niet kwalijk nemen??
Jammer dat je niet leest, gaat nl over de kinderen
Verder zal ik het inderdaad "de boner" niet kwalijk nemen, "de vriendin" wel.. Die heeft zich "beschikbaar gesteld" terwijl dat niet hoort.
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:45:18 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44347406
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:45 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Ik ken zaken van de TS waar ik een oordeel op kan baseren. Dat is niet zielig, dat is hard.
Dit geneuzel zegt niets over de TS
quote:
[..]

Ja, maar dat doet niks af aan het feit dat hij het vreemdgaan eveneens mogelijk maakt. Als hij zijn pieletje achter de rits houdt valt er ook weinig vreemd te gaan.
Blijft in dit geval niet zijn verantwoording.
Zou anders zijn als hij wist dat ze getrouwd was en haar toch bewust had versierd.
quote:
[..]

Nee, dat zou tot een zeer snelle devaluatie van geld leiden, bovendien hebben mensen die weinig poepen dan een groot nadeel.
Bladieblaat
quote:
[..]

Wat wel deert. Aangezien een relatie vaak gebaseerd is op onder meer seksuele trouw aan elkaar wordt de basis van de relatie ondermijnd. In dat geval heeft de ander recht op deze kennis om te bekijken of de relatie ook zonder die basis voortgezet kan worden.
'Wat niet weet', sloeg op de kids. Die hebben niets te maken met de seksuele trouw van hun ouders.
Zodra 1 van de 2 vind dat ze op deze manier niet verder kunnen gaan, heeft de ander ook geen recht meer om te kijken of dat wel kan. Relatie bestaat nl uit 2 wezens.. Wil 1 vd 2 niet, houd het op.
quote:
Dit prerogatief wordt de bedrogen man nu ontnomen, wat immoreel is.
Wat is er mis met het woordje 'voorrecht'?
quote:
[..]

Dat ligt aan de manier waarop je het stelt. Ik heb een kind wel horen zeggen dat ie blij was dat de ouders uit elkaar waren omdat ze samen niet zo lief tegen elkaar waren als andere ouders en ze dat nu wel waren met hun nieuwe relaties.
Ik hoor meestal;
"sjah, ik mag m'n vader niet meer zien."
"wel leuk, want nu krijg ik altijd 2 cadeautjes"
"ik wil m'n vader terug"
maar nooit;
"ben harstikke blij dat m'n ouders gescheiden zijn. Ik hoop dat ze heel gelukkig worden bij mijn nieuwe papa en mama".
quote:
[..]

De TS kan best zoeken naar een relatie waarbij er niet een gezin in het spel is dat bedrogen wordt zodat deze vrouw hopelijk eerst tot bezinning kan komen.
De vrouw had eerder in bezinning moeten komen, niet de verantwoordelijkheid van de TS.
Zij is getrouwd, zij heeft dingen belooft. Moet ze niet andere gasten het hoofd op hol brengen.
quote:
Maar goed, sommige kerels zijn zo sneu dat ze liever hun pik achterna lopen. Ik zou zelfmedelijden krijgen als ik zo zou zijn.
Misschien is'ie wel tot over z'n oren verliefd
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:17:12 #106
159159 onsite
ik ben hier
pi_44348538
Ben benieuwd wie van de grote moraalridders alhier de vrouw/meid/chick/milf met relatie/kinderen afwijst als deze zich aanbied....
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:55:20 #107
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44349263
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 04:33 schreef Skeffie het volgende:

[..]

Dus als jouw vriendin vreemd gaat, dan vindt jij dat helemaal niet erg, want wat je niet weet deert niet, begrijp ik dat goed? Verder zal jij het de gene die jouw vriendin boned dus ook niet kwalijk nemen??
nope.. zij is schuldig.. en hij niet...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44353507
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 00:04 schreef elcastel het volgende:

[..]

Eeeh die kinderen merken er niks van, tijger.
ik hoop ook dat die kinderen niet hoeven toekijken.....
pi_44354384
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:55 schreef avotar het volgende:

[..]

nope.. zij is schuldig.. en hij niet...
vind wel dat ze allebei 'schuldig' zijn.
hij weet toch dat zij een relatie heeft.

maar ik zou denk de verleiding ook niet kunnen weerstaan.
pi_44354853
Zelfde meegemaakt alleen was ik die man. Eerst blijf je bij elkaar en dan besluit je toch om te gaan scheiden.

Bij elkaar blijven is wel het domste wat je kunt doen. Gewoon zeggen dat ze gewoon de knoop moeten doorhakken en uit elkaar moeten gaan.

Ik zou me eerder gebruikt voelen als ik in jouw schoenen zou staan maar dat terzijde.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:30:01 #111
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44354883
Hoe bedoel je? Jij was die man die een seksrelatie had met een getrouwde vrouw, of was jij de (onwetende) man van die getrouwde vrouw?
... is a mismatch forever
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:34:51 #112
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44355038
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef firestorm_99 het volgende:

[..]

vind wel dat ze allebei 'schuldig' zijn.
hij weet toch dat zij een relatie heeft.

maar ik zou denk de verleiding ook niet kunnen weerstaan.
Ja, hij weet het, maar ik vind persoonlijk dat op dat moment niet z'n verantwoordelijkheid. Die ligt volledig bij de vrouw in dit geval.
Hij heeft het er met haar over gehad, hij weet waar hij aan toe is en heeft z'n keuze gemaakt.

Of het een goede is... tja.. daar kun je over discussieren, maar schuld, nee, die heeft hij niet.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')