quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:45 schreef Zzyzx het volgende:[..]
Ik ken zaken van de TS waar ik een oordeel op kan baseren. Dat is niet zielig, dat is hard.
Dit geneuzel zegt niets over de TS
![]()
quote:
[..]
Ja, maar dat doet niks af aan het feit dat hij het vreemdgaan eveneens mogelijk maakt. Als hij zijn pieletje achter de rits houdt valt er ook weinig vreemd te gaan.
Blijft in dit geval niet zijn verantwoording.
Zou anders zijn als hij wist dat ze getrouwd was en haar toch bewust had versierd.
quote:
[..]
Nee, dat zou tot een zeer snelle devaluatie van geld leiden, bovendien hebben mensen die weinig poepen dan een groot nadeel.
Bladieblaat
quote:
[..]
Wat wel deert. Aangezien een relatie vaak gebaseerd is op onder meer seksuele trouw aan elkaar wordt de basis van de relatie ondermijnd. In dat geval heeft de ander recht op deze kennis om te bekijken of de relatie ook zonder die basis voortgezet kan worden.
'Wat niet weet', sloeg op de kids. Die hebben niets te maken met de seksuele trouw van hun ouders.
Zodra 1 van de 2 vind dat ze op deze manier niet verder kunnen gaan, heeft de ander ook geen recht meer om te kijken of dat wel kan. Relatie bestaat nl uit 2 wezens.. Wil 1 vd 2 niet, houd het op.
quote:
Dit prerogatief wordt de bedrogen man nu ontnomen, wat immoreel is.
Wat is er mis met het woordje 'voorrecht'?
quote:
[..]
Dat ligt aan de manier waarop je het stelt. Ik heb een kind wel horen zeggen dat ie blij was dat de ouders uit elkaar waren omdat ze samen niet zo lief tegen elkaar waren als andere ouders en ze dat nu wel waren met hun nieuwe relaties.
Ik hoor meestal;
"sjah, ik mag m'n vader niet meer zien."
"wel leuk, want nu krijg ik altijd 2 cadeautjes"
"ik wil m'n vader terug"
maar nooit;
"ben harstikke blij dat m'n ouders gescheiden zijn. Ik hoop dat ze heel gelukkig worden bij mijn nieuwe papa en mama".
quote:
[..]
De TS kan best zoeken naar een relatie waarbij er niet een gezin in het spel is dat bedrogen wordt zodat deze vrouw hopelijk eerst tot bezinning kan komen.
De vrouw had eerder in bezinning moeten komen, niet de verantwoordelijkheid van de TS.
Zij is getrouwd, zij heeft dingen belooft. Moet ze niet andere gasten het hoofd op hol brengen.
quote:
Maar goed, sommige kerels zijn zo sneu dat ze liever hun pik achterna lopen. Ik zou zelfmedelijden krijgen als ik zo zou zijn.
Misschien is'ie wel tot over z'n oren verliefd