en je denkt niet dat ze dan geen ander zal gaan zoeken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Demius het volgende:
Denk eens wat je die kinderen aandoet trieste teringmongool als die vrouw niet zo verstandig is wees jij dat dan.
quote:Sexrelatie met een getrouwde vrouw?
Kortom:quote:...kinderen...
Zolag ze niet definitief uit elkaar zijn: wees een vent en blijf er buiten. Ga in ieder geval niet voor jezelf van alles lopen goedpraten omdat het zo lekker is, terwijl je ondertussen hun huwelijk kapot maakt. Je bent fout bezig, doe er wat aan.quote:als die vrouw niet zo verstandig is wees jij dat dan.
Dat is niet de OP's verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en je denkt niet dat ze dan geen ander zal gaan zoeken?
De OP ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef Silk_dude het volgende:
Dat is niet de OP's verantwoordelijkheid.
De OP:quote:
quote:Ik heb sinds kort een sex-relatie met een hele mooie getrouwde vrouw uit het Zuiden des lands van 29 met 2 kids. Zij en haar man blijven bij elkaar voor de kinderen, maar in de slaapkamer is het sneuheid troef. Nu hebben we dus sinds enige tijd stiekem een affaire omdat ze bij mij dus wel aan haar gerief komt, om het maar even bot te zeggen.
Ze blijft gewoon bij d'r kerel en hij weet ook van niets, alleen komt ze af en toe even bij mij langs.
Ik ben benieuwd of men dit echt zo moreel verwerpelijk vind, aangezien ze op deze manier wel haar huwelijk bij elkaar probeert te houden. Ik zit er namelijk ook wel een beetje mee, terwijl het ook best heel gezellig en relaxed is.
in een ruzie zeg je altijd dingen die je meentquote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Chocoladeletter het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel.
Ze heeft wel eens verteld dat zulke ruzies verlopen van:
"Dan zoek ik wel een ander om het mee te doen"
Hij: "Nou, dan doe je dat lekker".
Ja, nu je het zo stelt is ze eigenlijk heel nobelquote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Chocoladeletter het volgende:
Ik ben benieuwd of men dit echt zo moreel verwerpelijk vind, aangezien ze op deze manier wel haar huwelijk bij elkaar probeert te houden.
Daar heb je wel een puntje trouwens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, nu je het zo stelt is ze eigenlijk heel nobel![]()
Ze is pas 29. Haar kinderen zijn vast nog heel jong. Zit ze mooi nog een jaar of 18 in een ongelukkig huwelijk. En haar kinderen hebben het echt wel door dat hun ouders ongelukkig zijn en niet altijd even aardig voor elkaar
Waarom is dat beter voor die kinderen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind er niks verkeerd aan.
Daarbij vind ik het opzich nog wel sterk dat zij daar gewoon blijft wonen (mits ze elkaar niet de tent uit vechten), ik denk zelfs dat het beter is voor die kinderen dat je haar af en toe een beurt geeft.
![]()
Wa's dat voor'n onzin?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
What goes around, comes around. Geloof me pik, jij gaat het nog zo hard terug krijgen.
Onder goed regelen versta ik "overleggen met je partner en samen tot een oplossing komen waar je beiden mee kunt leven". Niet: "neuk maar een ander achter zijn rug, als je maar zorgt dat ie er niet achter komt".quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:31 schreef Schnoepfchen het volgende:
Een huwelijk en buiten-echtelijke sexrelatie kan op zich goed samengaan.
Als je het maar goed weet te regelen.
Precies. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onder goed regelen versta ik "overleggen met je partner en samen tot een oplossing komen waar je beiden mee kunt leven". Niet: "neuk maar een ander achter zijn rug, als je maar zorgt dat ie er niet achter komt".
Maar goed, misschien ben ik heel ouderwets
Iets met de wens, een gedachte, en vaderschap.quote:
Huiliequote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Demius het volgende:
Denk eens wat je die kinderen aandoet trieste teringmongool als die vrouw niet zo verstandig is wees jij dat dan.
Het zal wel bij deze eene post blijven.een beetje interessant willen doen om met een getrouwde vrouw te slapen.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:22 schreef japeke het volgende:
@chocoladeletter: wel cool: je vraagt hier eigenlijk om wat anderen ervan vinden, of om raad, en alles wat er gezegd wordt kets je met een simpele one-liner af...
Getrouwde vrouwen neuken beter en iets wat niet mag is leukerquote:Op maandag 4 december 2006 17:30 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij is er bewust van dat ze nog getrouwd zijn.
Zoek dan een ongetrouwde vrouw als neukertje.
Leuk man, iemand bedriegenquote:Op woensdag 6 december 2006 02:53 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Het is ook een leuk spelletje om bedrog te spelen. Voor haar is het superspannend dus.
Heb je het weleens gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk man, iemand bedriegen![]()
Echt genieten![]()
Zo ben ik ook niet. Het gaat gewoon tegen mijn morele waarden, mijn gevoel, in om te kiezen voor een bepaalde partner en die te bedriegen en daar je kind als excuus voor te gebruiken.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo van "het staat in de bijbel* dus het mag niet"
* "mijn moeder heeft me het zo geleerd..."/"het is onze fantastische Westerse Waarde..." (kies er zelf maar één uit)
Dikke kans dat hij zelf ook al een neukertje buiten de deur heeft.quote:Op maandag 4 december 2006 17:40 schreef Wojworshebn het volgende:
Ws maakt het die vent ook niet veel uit omdat ie er toch al een zooitje van maakt in bed.
Het lijkt mij dat je je toch op de verkeerde persoon concentreert. Het was je EX die je 2x heeft bedrogen. De eerste keer KUN je misschien nog vergeven, de 2e x had je HAAR het huis uit moeten gooien met al haar spullen er achteraan. Die goser was je vriend niet, die kende je niet eens en was je (mijns inziens) dan ook helemaal niets verschuldigd. Dat hij zich er als een weasel probeerde onderuit te praten, tsja, je ziet er best scary uit dus..... :pquote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef RiLo het volgende:
[..]
Oordeel als je het hele verhaal kent. Sex is nooit een issue geweest. Tussen de twee periodes dat het was gebeurd heb ik contact gehad met die gozer waar hij me bezwoer dat het absoluut nooit de bedoeling was geweest en dat het hem heel erg speet en geen wig tussen ons in heeft willen drijven. Nadat ik er voor de 2e keer achter ben gekomen heb ik haar m'n huis uit gezet. Als ik het had gewild had ik hem destijds wel kunnen grijpen ivm. meewerken aan het vreemdgaan, tuurlijk was ik verdrietig en boos maar toen had ik dat gevoel van wraak niet. Nu echter wel. Waar ik het meeste boos over ben is dat die klootzak heeft zitten liegen dat ie blauw zag (zowel tegenover mij alswel mijn ex, want haar beloofde hij onderdak en toen puntje bij paaltje kwam heeft hij haar ook lekker in de kou laten staan). Ik geef nog steeds om m'n ex en wordt gewoon pissed off als ik zie hoe hij haar behandeld heeft.
En logisch of niet, ik weet heus wel dat met wrok rond blijven lopen niet goed is, dat is iets waar ik nu hulp bij krijg om mee leren om te gaan. Tot zover kennelijk dus met niet afdoende resultaat.
En nou niet die mongolen gaan beledigen door ze met mij te gaan vergelijken
Zie ook de rest van mijn post...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet. Het gaat gewoon tegen mijn morele waarden, mijn gevoel, in om te kiezen voor een bepaalde partner en die te bedriegen en daar je kind als excuus voor te gebruiken.
Verwacht alleen geen foto's, screenshots van e-mail en filmpjes.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:57 schreef onsite het volgende:
Geniet ervan zolang als het duurt, eeuwig zal het zeker niet duren. Eens ook met bovenstaande, jij hoeft je niet schuldig te voelen alleen ga niet lopen janken als ze jou ineens "alleen" laat.
Verder, RESPECT je neukt een MILF![]()
Een moeder die in een betere bui is, je doet die kinderen een plezier.quote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Demius het volgende:
Oordelen over iemand die je niet kent is zielig.quote:Op maandag 11 december 2006 16:58 schreef Zzyzx het volgende:
De TS is een klootzak.
Zij maakt het vreemdgaan mogelijk, als zij gewoon binnenshuis bleef neuken viel er weinig vreemd te gaan of niet?quote:Zolang de man er geen weet van heeft is dit totaal moreel verwerpelijk. Jij bent degene die het vreemdgaan mogelijk maakt.
Klopt.quote:Wellicht is het realistisch om te denken dat zij dan ergens anders wel buiten de deur zou gaan batsen,
Jeps.. En in de perfecte wereld schijt iedereen geld.quote:maar als voldoende mensen het zouden weigeren zou het voor haar te moeilijk worden en zou ze eerst eerlijk moeten zijn tegen haar man over haar wensen en mogelijke daden.
Wat niet weet...quote:En wat de kinderen betreft. Wat zou je zelf willen, een koude oorlog thuis waarbij mama papa bedondert
Heb nog nooit een kind horen zeggen dat ze blij waren dat papa en mama uit elkaar gaan zodat ze geluk kunnen vinden.quote:of gescheiden ouders die beiden opnieuw kansen op geluk krijgen en mogelijk nog met enige vrede uit elkaar gaan?
Ik vind dat het niet aan de TS is om te stoppen, dat mormel wat'ie neukt moet beter weten.quote:Ik vind dat de TS moet stoppen met wat ie doet.
Ik ken zaken van de TS waar ik een oordeel op kan baseren. Dat is niet zielig, dat is hard.quote:Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Keltie het volgende:
Oordelen over iemand die je niet kent is zielig.
Ja, maar dat doet niks af aan het feit dat hij het vreemdgaan eveneens mogelijk maakt. Als hij zijn pieletje achter de rits houdt valt er ook weinig vreemd te gaan.quote:Zij maakt het vreemdgaan mogelijk, als zij gewoon binnenshuis bleef neuken viel er weinig vreemd te gaan of niet?
Nee, dat zou tot een zeer snelle devaluatie van geld leiden, bovendien hebben mensen die weinig poepen dan een groot nadeel.quote:Jeps.. En in de perfecte wereld schijt iedereen geld.
Wat wel deert. Aangezien een relatie vaak gebaseerd is op onder meer seksuele trouw aan elkaar wordt de basis van de relatie ondermijnd. In dat geval heeft de ander recht op deze kennis om te bekijken of de relatie ook zonder die basis voortgezet kan worden. Dit prerogatief wordt de bedrogen man nu ontnomen, wat immoreel is.quote:Wat niet weet...
Dat ligt aan de manier waarop je het stelt. Ik heb een kind wel horen zeggen dat ie blij was dat de ouders uit elkaar waren omdat ze samen niet zo lief tegen elkaar waren als andere ouders en ze dat nu wel waren met hun nieuwe relaties.quote:Heb nog nooit een kind horen zeggen dat ze blij waren dat papa en mama uit elkaar gaan zodat ze geluk kunnen vinden.
De TS kan best zoeken naar een relatie waarbij er niet een gezin in het spel is dat bedrogen wordt zodat deze vrouw hopelijk eerst tot bezinning kan komen. Maar goed, sommige kerels zijn zo sneu dat ze liever hun pik achterna lopen. Ik zou zelfmedelijden krijgen als ik zo zou zijn.quote:Ik vind dat het niet aan de TS is om te stoppen, dat mormel wat'ie neukt moet beter weten.
Tot die tijd? Neuken tot je ballen blauw zien TS.
Ik vind dat jij moet stoppen met onzin te schrijvenquote:Op maandag 11 december 2006 16:58 schreef Zzyzx het volgende:
De TS is een klootzak. Zolang de man er geen weet van heeft is dit totaal moreel verwerpelijk. Jij bent degene die het vreemdgaan mogelijk maakt. Wellicht is het realistisch om te denken dat zij dan ergens anders wel buiten de deur zou gaan batsen, maar als voldoende mensen het zouden weigeren zou het voor haar te moeilijk worden en zou ze eerst eerlijk moeten zijn tegen haar man over haar wensen en mogelijke daden. En wat de kinderen betreft. Wat zou je zelf willen, een koude oorlog thuis waarbij mama papa bedondert of gescheiden ouders die beiden opnieuw kansen op geluk krijgen en mogelijk nog met enige vrede uit elkaar gaan?
Ik vind dat de TS moet stoppen met wat ie doet.
Respect opeisen, wat een wal-ge-lij-ke uitdrukking is dat toch ook. Is dat wat alle mannen moeten doen?quote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij eist naar mijn idee tenminste nog zijn respect op, dat kun je van jou niet zeggen...
Als je nou ontopic zou reageren en minder spammage op Fok! neer zou kwatsen dan zou ik je wensen misschien in acht willen nemen. Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat jij moet stoppen met onzin te schrijven
En ik ken je niet maar ik vind toch dat je onzin schrijft
Lijkt me alleen nogal offtopic zeker aangezien er geen enkele onderbouwing ofzo voor is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mag dan toch ook zeggen dat je onzin neerpent toch?
Dus als jouw vriendin vreemd gaat, dan vindt jij dat helemaal niet erg, want wat je niet weet deert niet, begrijp ik dat goed? Verder zal jij het de gene die jouw vriendin boned dus ook niet kwalijk nemen??quote:Op maandag 11 december 2006 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oordelen over iemand die je niet kent is zielig.
[..]
Zij maakt het vreemdgaan mogelijk, als zij gewoon binnenshuis bleef neuken viel er weinig vreemd te gaan of niet?
[..]
Klopt.
[..]
Jeps.. En in de perfecte wereld schijt iedereen geld.
[..]
Wat niet weet...
[..]
Heb nog nooit een kind horen zeggen dat ze blij waren dat papa en mama uit elkaar gaan zodat ze geluk kunnen vinden.
[..]
Ik vind dat het niet aan de TS is om te stoppen, dat mormel wat'ie neukt moet beter weten.
Tot die tijd? Neuken tot je ballen blauw zien TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |