Is goed!quote:Op maandag 4 december 2006 17:05 schreef dennistd het volgende:
zie jullie mail
Heb je de OP wel gelezenquote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja gefeliciteerd!
Waarmee?Is ie eindelijk ontmaagd?
quote:Je zult maar jarig zijn in deze sinterklaastijd. Een voor FOK!radio bekende FOK!ker heeft dat ieder jaar. Vandaag is diegene namelijk jarig. Eens kijken of we wat speciaals kunnen doen.
En dat is modquote:Op maandag 4 december 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lees een OP nog geeneens als ik m zelf post
Ik ga beiden doenquote:Op maandag 4 december 2006 17:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Is goed!
Dus jij gaat even uitleggen hoe mensen PRIJZEN kunnen winnen?
Bel je zelf gewoon even met onze skype rond negen uur?
En ik maar denken dat het daar allemaal debielen waren.quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Vampier het volgende:
ken nie luisteren.... fok radio wordt hier afgedaan als 'tasteless' (internet filter op werk)
nee begint pas om 20.00 uurquote:
dat ik hga janetje ga kopenquote:Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah waar gaat het over?
je zei PAKKENDEquote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een uhm... pakkende TT.
Alleen al daarom ga ik luisterenquote:En wat doe je als je op Radio 538 bent geweest? Dan vraag je het telefoonnummer van de dj van dienst en geef je het nummer door aan FOK!radio. Eens kijken of diegene ook opneemt.
Ben jij dat, in het midden ?quote:
Hey ouwe nicht. Jij bent er toch niet bij straks hequote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef elgervanderwel het volgende:
SunChaser! Lekker ding!
Straks niet, nu wel.quote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hey ouwe nicht. Jij bent er toch niet bij straks he
quote:
Dank je welquote:Op maandag 4 december 2006 17:43 schreef moemoe het volgende:
Errrrrrrrr is er 1 jarig hoerrrrrraaaaaaaaa hoerrrrraaaaaa dat kun je wel zien dat is Martijn!
ik zie jequote:Op maandag 4 december 2006 20:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja!!!! kom snel luisteren![]()
Dan hoor je mij
Fans.quote:
Zie je foboquote:
Inderdaad. Musequote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die tool echt bagger
Hartelijk dank voor de mededeling.quote:Op maandag 4 december 2006 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik luister niet
deze computer collapsed wel eens
Haiquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef elgervanderwel het volgende:
Hoi nikky, ik ben Elger.
Muse staat nu bovenaanquote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Wat Firefly zegt, dan kom ik misschien ook wel op de radio![]()
![]()
dankzij mij ja.quote:
hahaha, gefeliciteerd..denk ik..quote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik was vrijdag nogt op de radio bij Ekstra weekend op 3FM. Heb een CD en DVD van Ali B gewonnen
en daar ben je blij meequote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef SunChaser het volgende:
Heb een CD en DVD van Ali B gewonnen
doe ff kijken dan ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Zit er een beetje een leker wijf in de styudio? Webcam ofzo?
Tastes will be differentquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik luister voor Dennis, uiteraard![]()
En voor Janetje![]()
Ah, nu komt Radar Lovequote:
Wie?quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Is Coole Piet al gedraaid met Paniek in de Confettifabriek?
Belachelijk is datquote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
De No.1 van nederland
Nummer één van Nederland?quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
De No.1 van nederland
ja dusquote:
Aaaargh!quote:Op maandag 4 december 2006 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp
imo prima ideequote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Aaaargh!
Kunnen ze de huidige nummer twee niet ff op één zetten?
Lol, serieusquote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
De No.1 van nederland
Die stond er vorige week alquote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Aaaargh!
Kunnen ze de huidige nummer twee niet ff op één zetten?
Ik zag hem op tv laatstquote:Op maandag 4 december 2006 21:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lol, serieusHeb 'm nog niet gehoord.
Dan zetten ze hem toch ff terugquote:
Ja, hij zingt ook wel eens bij de Admirals in Amsterdamquote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die Coole Piet he, is dat die belspelpresentator eigenlijk?
Nou, mochten ze hem draaien.. Dan mag jij hem meezingenquote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Paniek in de Confettiefabriek
Eyho eyho eyho
Eyho eyho eyho
Eyho eyho eyho
Eyho eyho eyho
Ehyo, wat doe je nou?
Die tekeningen zijn niet van jou.
Had dat maar niet gedaan, de club van sinterklaas komt eraan.
Ehyo, wat doe je nou?
Iedereen is op zoek naar jou.
Reden dus voor paniek, paniek in de confettiefabriek!!!
Kleurpiet is uit z'n doen.
De tekeningen van sinterklaas die zijn weg. Jippi jaihoo. En hoge hoogte piet tuurt vanaf de
toren, maar hij ziet niets wat een pech (wat een pech) Onze profpiet speurt en kijkt naar wat op tekeningen lijkt.
Ehyo, wat doe je nou?
Die tekeningen zijn niet van jou. Had dat maar niet gedaan, de club van sinterklaas komt eraan.
Ehyo, wat doe je nou?
Iedereen is op zoek naar jou. Reden dus voor paniek, paniek in de confettiefabriek!!!
Ehyo ehyo ehyo
Ehyo ehyo ehyo
Muziekpiet doet echt z'n best. Stopt zelfs met snoepen en zoekt geweldig goed mee. Jippie jaihoo. De testpiet krijgt niets
getest, ze is aan t speuren en hulppiet helpt haar daar mee (helpt haar mee) En ik hoop echt dat het werkt. Voor dat Sinterklaas het merkt.
Ehyo, wat doe je nou?
Ehyo, wat doe je nou?
Zoeke zoeke, in alle gaten en hoeke hoeke.
We moeten alles onderzoeken
Die boeven zijn echt niet de baas.
Zoeke zoeke vergeet niet alle dooie hoeke hoeke
We moeten alles doorzoeken.
We zijn de club van Sinterklaas!
Ehyo, wat doe je nou?
Ehyo, wat doe je nou?
Ehyo, wat doe je nou? Die tekeningen zijn niet van jou. Had dat maar niet gedaan, de club van sinterklaas komt eraan.
Ehyo, wat doe je nou? Iedereen is op zoek naar jou. Reden dus voor paniek, paniek in de confettiefabriek!!!
die bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, hij zingt ook wel eens bij de Admirals in Amsterdam
Harold Verwoert
Ik biedt op MSN de MP3 aan Nolius aan, maar hij accepteert m nietquote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou, mochten ze hem draaien.. Dan mag jij hem meezingen
Oh niet die kerelquote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die bedoel ik inderdaad
[afbeelding]
Och die jostiquote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die bedoel ik inderdaad
[afbeelding]
Nolius, doe eens lief en accepteer hem!quote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik biedt op MSN de MP3 aan Nolius aan, maar hij accepteert m niet
Ja speedy, zeg maar zwaai zwaaiquote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nikkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij nheeft m binnenquote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nolius, doe eens lief en accepteer hem!
en terecht,quote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik biedt op MSN de MP3 aan Nolius aan, maar hij accepteert m niet
crap.....quote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Hij nheeft m binnen
FOK!radio heeft Coole Piet
Ik heb 'm zelfs nog nooit gehoord.quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef HighLander het volgende:
[..]
en terecht,
ik probeer al een week dat nummer uit me kop te krijgen,
en ik moet het nog steeds op de tv ontwijken.
Nou, ik ben benieuwd welk nummer er in Nederland op één staatquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij nheeft m binnen
FOK!radio heeft Coole Piet
En daar mag je blij om zijnquote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs nog nooit gehoord.
Of U2quote:
......quote:
Jij hebt er zin inquote:
Ze hebben je naam 1x genoemdquote:
Laat mij nou even genieten van mijn 1 second of famequote:
quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijne wel meer dan 1x
Gelukkig kwam er een vertalingquote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ze konden mijn naam niet eens uitspreken![]()
jah nou ben ik ook genoemd thx 2 coole pietquote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
Coole Piet heeft FOK!radio even gepwnd wie unne n00b
kut, dat hep ik gemist. wat zeiden ze dan?quote:Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ze konden mijn naam niet eens uitspreken![]()
quote:
je sleutelbeen breken is toch stom?quote:
ik had nog geen antwoord gegeven maar ok beetje stom is t wel eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2006 22:25 schreef plumbum het volgende:
[..]
je sleutelbeen breken is toch stom?
nou dan.![]()
Ontkenningsfase.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
ik heb een keilief accent
We moesten meerdere keren vragen wat je nou zeiquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
ik heb een keilief accent
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Je klinkt jonger dan dat je eruit ziet MissHobje.
En dat terwijl ze IRL altijd een stuk jonger schatten heurquote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij weet ook precies wat je tegen vrouwen moet zeggenquote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
D_A vroeg nog of je kwam filmen op de PUB-meetquote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, ik moet zeggen dat ik ook een ander beeld had van MH nav haar stem
Klinkt illegaalquote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef FOKradio het volgende:
[..]
D_A vroeg nog of je kwam filmen op de PUB-meet
Ik kon hem gewoon volgenquote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We moesten meerdere keren vragen wat je nou zei![]()
Neen bier!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We moesten meerdere keren vragen wat je nou zei![]()
maar jullie komen ook limburgquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:10 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nog niet
Morgenvroeg, gok ik. Of wellicht vanavond nog. Hou dit topic maar in de gaten
Psssssssst Martijn, move your ass, de 18e ben ik Arno's sidekick.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:59 schreef moemoe het volgende:
Ondanks de veiling mag ik ook wel wat storten, het is onderweg.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Psssssssst Martijn, move your ass, de 18e ben ik Arno's sidekick.
Verdikkie, moet ik nog geld neerleggen ook voor mijn kwaliteitsdiensten.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:38 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Dan moet je meer bieden dan Moemoe
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Psssssssst Martijn, move your ass, de 18e ben ik Arno's sidekick.
Ksssssst ik heb al gestortquote:Op donderdag 7 december 2006 10:38 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Dan moet je meer bieden dan Moemoe
11 euro?quote:
Planquote:Op donderdag 7 december 2006 21:27 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Daarvoor mag je bij Libelle-radio presenteren
Was dat zingen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef paultjuhhh het volgende:
iK ZONG ECHT GOED!
Da's ook wà waard!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij is wél een wandelende autoencyclopedie jah![]()
![]()
bedankt, ga ik binnenkort doen. en dan skip ik de muziek om alleen de roddels te horen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:33 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Op Radio.fok.nl staat de uitzending terug te luisteren
De muziek is ook immer tof hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:22 schreef Caesu het volgende:
[..]
bedankt, ga ik binnenkort doen. en dan skip ik de muziek om alleen de roddels te horen. [afbeelding]
Bij wat voor KUTbedrijf werk jij, dat ze dat niet hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb geen internet op mn heftruck
Van der Meulen in Hallum.quote:Op maandag 11 december 2006 09:59 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Bij wat voor KUTbedrijf werk jij, dat ze dat niet hebben?
Nolius is niet zo snel dat ie binnen een miniit een topic afheeft hoorquote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Kijk ik over het nieuwe topic heen, of is dit 'm?
quote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nolius is niet zo snel dat ie binnen een miniit een topic afheeft hoor
waarom zou ik datquote:Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef SunChaser het volgende:
Oh ben jij dat. Leer eens fatsoenlijk praten
Says whoquote:Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef SunChaser het volgende:
Oh ben jij dat. Leer eens fatsoenlijk praten
quote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nolius is niet zo snel dat ie binnen een miniit een topic afheeft hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |