Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
Waar kom ik zonder pre order nou nog aan een wii aanstaan de vrijdag
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Err. Niet. Je kan wel een ticket halen en dan maak je kans op een wiiquote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
ik heb nooit gelukquote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.![]()
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Welke winkels doen niet aan pre orders?
En free roamingquote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
Klinkt al als een top game.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.![]()
Ik was niet van plan direct een te halen omdat ik het geld niet bij elkaar zou krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.
Ik heb m zien liggen bij de MM voor 9.99quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.
Ja hoi halloquote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Owja, mensen die een wii kopen zonder Zelda zijn gek.
Belgie morgen ook als het goed is ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:23 schreef kepler het volgende:
in Spanje worden ze al verkocht blijkbaar:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=132198
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Ik koop een Wii zonder zelda
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
Ketters!!! Branden zullen jullie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Belgie morgen ook als het goed is ..![]()
![]()
*volgens des supermarkt
Toevallig moet ik over een half uurtje naar Brussel! al es rondkijken daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:53 schreef Hansch het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
Belgie ga ik m halen
quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
hangt er vanaf! Wat heb je dan wel besteld! ???quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb ook een Wii besteld zonder Zelda. Ik heb Zelda nooit leuk gevonden, dus zal ik het op de Wii ook niet leuk gaan vinden.
Krijg ik nu billenkoek van jullie?![]()
Een Wii Sports Pack met Wii Play. En toen was het geld op. Andere games ga ik wel halen als ik wat recensies heb gelezen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hangt er vanaf! Wat heb je dan wel besteld! ???
daar ben je heeeeeeel snel op uitgekekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een Wii Sports Pack met Wii Play. En toen was het geld op. Andere games ga ik wel halen als ik wat recensies heb gelezen...
En ik gun jullie van harte de Zelda die ik niet besteld heb!![]()
Ik koop ook de wii denk ik eerst alleen als vervanging van me Gamecube. En misschien zelda er nog bij..quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
daar ben je heeeeeeel snel op uitgekeken
als vervanging ? lol wtf ? Ik koop de wii vanwege de gamesquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik koop ook de wii denk ik eerst alleen als vervanging van me Gamecube. En misschien zelda er nog bij..
Ik ook, maar gamecube er uit Wii er in. Aangezien die spellen daar op kunnen, en ik geen behoefte nog heb aan Wii games.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
als vervanging ? lol wtf ? Ik koop de wii vanwege de games![]()
-Famitsuquote:Wii: 371,936
Wii Sports: 176,880
Wii Play: 171,888
The Legend of Zelda: Twilight Princess: 145,068
Odoru Made in Wario: 63,086
Swing Golf Pangya: 12,673
Ennichi no Tatsujin: 10,192
SD Gundam SCAD Hammers: 9,801
Red Steel: 8,823
Tamagotchi Pika Pika Daitouryou: 6,994
Elebits: 6,505
- Media createquote:Wii - 350,358
Wii Sports - 176,167
Wii Play - 174,297
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 139,011
Odoru Made in Wario - 63,954
Swing Golf Panya - 16,908
Ennichi no Tatsujin (Namco mini games) - 10,763
Red Steel - 9,392
SD Gundam Scad Hammers - 9,226
Tamagotchi Pika Pika Daitouryou - 8,042
Elebits - 5,791
Super Monkey Ball Banana Blitz - 4,423
Crayon Shin-Chan - 4,248
Trauma Center Second Opinion - 4,107
Kororinpa - 2,416
Necro-Nesia - 1,934
Wing Island - 800
total software - 631,480
Tie Ratio - 1.8
Wii Sports is leuk, daar ben ik denk ik niet snel op uitgekeken. En zodra dat gebeurt zal ik de portemonnee moeten trekken en een nieuw spelletje gaan halenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
daar ben je heeeeeeel snel op uitgekeken
Dat zou ik nu nooit doen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:08 schreef Knoflook het volgende:
Nog 3 dagen ..... Heb gister een bekende gevraagt die in het circuit zit ( dat klinkt eng) of hij iemand kan bellen en 1 wii vast wil houden. Gewoon voor kruipen dus. Hij ging vandaag rond bellen
Im evil.
aka: Ze hebben het spel al binnen in het magazijn.. Vandaag word het dus verstuurd naar hun filialen.. Morgen ligt het in de winkels.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef depax het volgende:
Bij Bart Smit zijn ze slim man
Ik werd daarnet gebeld of mijn order wel klopte aangezien ik 6 dezelfde bestellingen had.
Waar die mensen niet op konden komen is dat je 4 controllers kan gebruikenDus tja dan bestel je wel het zelfde ja.
Daarnaast was ze mij aan het oplezen wat ze had en kwam erna pas achter dat er nog een rijtje was.
Bij het magazijn waren ze een beetje in de war geraakt
Goed nieuws is though dat ze hem aan het inpakken waren en hij vrijdag daar is!!!!
je vergeet nog en daar ligt het stof te vreten tot vrijdagquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef BMH het volgende:
[..]
aka: Ze hebben het spel al binnen in het magazijn.. Vandaag word het dus verstuurd naar hun filialen.. Morgen ligt het in de winkels.
Ik ook niet, laat ik het zo zeggen ik heb 3 games ervan maar nog nooit gespeeld.. moet me toch maar een x gaan overleveren hieraan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:15 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb Zelda nooit leuk gevonden, dus zal ik het op de Wii ook niet leuk gaan vinden.
Behalve bij de Bart Smit... want daar komt ie volgende week pas in de winkels...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef BMH het volgende:
[..]
aka: Ze hebben het spel al binnen in het magazijn.. Vandaag word het dus verstuurd naar hun filialen.. Morgen ligt het in de winkels.
Niet bij de gameshopsquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
[..]
je vergeet nog en daar ligt het stof te vreten tot vrijdag
quote:Kijkshop zal de betreffende game-console naar verwachting begin volgend jaar in haar assortiment opnemen.
dan zou ik toch een nieuwe bril kopen als ik jou was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen..
PS3 Owned
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3032112009016435066&q=thriller+mj
Dan een rondje van de zaak.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zou ik toch een nieuwe bril kopen als ik jou was...![]()
Ik begrijp niet helemaal wat hij lult, maar het zal wel.quote:Indien u een bevestiging voor 8 december in uw mail heeft ontvangen
zouden wij deze graag van uw toegezonden krijgen, bij ons weten is
namelijk gemeld dat dit 11 december zou worden met de kans op 8 december
(wanneer Nintendo meer uit zou leveren).
Nintendo ons wel extra, echter die aantallen vallen ook op de 11
december levering. Onze excuses indien een en ander niet duidelijk is
geweest.
DIMENSION PLUS
Henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |