dan zou ik toch een nieuwe bril kopen als ik jou was...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen..
PS3 Owned
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3032112009016435066&q=thriller+mj
Dan een rondje van de zaak.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zou ik toch een nieuwe bril kopen als ik jou was...![]()
Ik begrijp niet helemaal wat hij lult, maar het zal wel.quote:Indien u een bevestiging voor 8 december in uw mail heeft ontvangen
zouden wij deze graag van uw toegezonden krijgen, bij ons weten is
namelijk gemeld dat dit 11 december zou worden met de kans op 8 december
(wanneer Nintendo meer uit zou leveren).
Nintendo ons wel extra, echter die aantallen vallen ook op de 11
december levering. Onze excuses indien een en ander niet duidelijk is
geweest.
DIMENSION PLUS
Henk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat hij lult, maar het zal wel.
eigenlijk best wel triest..quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef speknek het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat we de Gamecube topics in aantal voorbij zijn gegaan nog voordat de console gelaunched is?.
ach hij schrijft ten minste nog Nintendo goed. Soms doen ze zelfs dat fout.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat hij lult, maar het zal wel.
Again somebody converted to the Dark Sidequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:10 schreef MagicSenna het volgende:
Ik heb hem besteld bij bol.com, geen idee of wanneer hij aan zal komen.
Ik heb hem een beetje inpulsief gekocht, want een week geleden had ik nog niet eens van de wii gehoord, de spanning is hier dan ook nog wel te dragen![]()
Ik vond 139 topics voor de launch eigenlijk ook al wel extreem veelquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef speknek het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat we de Gamecube topics in aantal voorbij zijn gegaan nog voordat de console gelaunched is?.
In japan zijn er nu alweer 2x zoveel wii's dan 360's verkocht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Achja.. Wii is gewoon spraakmakend.. en ik hoop dat ze de 360 nog wel in gaan halen.. !
ik dacht hij het aantal topics bedoelde...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
In japan zijn er nu alweer 2x zoveel wii's dan 360's verkocht.
De 140 halen we ook nog welquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef leolinedance het volgende:
Ik vond 139 topics voor de launch eigenlijk ook al wel extreem veel![]()
![]()
Prachtige thread was dat.quote:
OMG!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef Adelante het volgende:
waar is opa's tweede controller?
Die linker gaat opzeker lekker zijn als ze 18 isquote:
quote:
wquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die linker gaat opzeker lekker zijn als ze 18 is
Anders blijft de beugel stekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die linker gaat opzeker lekker zijn als ze 18 is
omfg!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Wie maakt de nieuwe aan?
Call of Dutyquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
woeeehoeiik heb mn 1e wii game in de winkels gekocht
bijna 2 games per console slecht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef Platina het volgende:
Slechte software sales in Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |