ik heb mn pre order al staan voor vrijdag hoorquote:Op maandag 4 december 2006 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ben je ook mooi op tijd mee.Ik krijg vrijdag mijn games en accessoires tenminste wel binnen.
![]()
Klopt, Nintendo zei zelf dat ze winkels niet kunnen tegenhouden.quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy heeft hier voor naar Nintendo gemailt
Ik zou d'r doenquote:
quote:
Zeg ik ook altijd tegen d'r...quote:
Nee, want niemand geloofde je.quote:Op maandag 4 december 2006 22:06 schreef Ipho het volgende:
Ik had jullie gefopt...
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 17:27 schreef s0ul het volgende:
MM krijgt dus een dikke boete
Snel 1tje grijpen , en laatje niet voor de gek houden!
quote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef fr3d het volgende:
ik wacht op bericht van inpho
Incl. Zelda neem ik aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
woooeeh ik heb mn pa overgehaaldHij wil nu ook een wii
Ik wou voormezelf alleen cod3/tony hawk .. maar nu haal ik er direct een hele rits games bij
![]()
Aahh!! Rakkers! Mij beetje foppenquote:Op maandag 4 december 2006 22:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die foppen jou allemaal door jou te laten denken dat ze dachten dat jij het echt bedoelde.![]()
Ja inderdaad! Maar als ik een Wii koop, en als dat binnenkort is dan koop ik een Wii zonder spel! Want dan vervangt die alleen me gamecube.quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Owja, mensen die een wii kopen zonder Zelda zijn gek.
STERF!quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
Zelda is voor pussy's en non-believers!!!
Zelda is voor gamers met smaak.quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
You sir.. just made me do wii wii.quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
quote:
call me crazy then...quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Drom, je kan beter konijntjes neerknallen in Raving rabbits!quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit zelfs over Zelda te denken
Al haat ik al die zeikpuzzels
Ja die neem ik sowieso alquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef spanks het volgende:
[..]
Drom, je kan beter konijntjes neerknallen in Raving rabbits!![]()
Ach ja en het sterft van de Zelda spelertjes,ik vind wel een walkthroug danquote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef FJD het volgende:
Ik waag me toch aan Zelda. Ik heb tijd genoeg
tis net Battlefield 2.. alleen dan zonder multiplayer, tanks, wagens, vliegtuige, heli's of plastic wapens...quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef FJD het volgende:
Ik waag me toch aan Zelda. Ik heb tijd genoeg
Zonder bugs, zonder server crashes, zonder CTDs, zonder patches van 600mbquote:Op maandag 4 december 2006 22:45 schreef BMH het volgende:
tis net Battlefield 2.. alleen dan zonder multiplayer, tanks, wagens, vliegtuige, heli's of plastic wapens...
En WEL in breedbeeldquote:Op maandag 4 december 2006 22:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder bugs, zonder server crashes, zonder CTDs, zonder patches van 600mb
Ja?quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef depax het volgende:
even wat screens aangezien niemand nog gedaan heeft.
vriend van me ( die zaterdag bij mij komt wiien ) heeft cod 3 ook wat pics van telefoon camera komt later. Dit zijn dus nl wii box/cd shots.
front:
http://i12.tinypic.com/477y1xg.jpg
cd:
http://i13.tinypic.com/2li8vvs.jpg
back:
http://i12.tinypic.com/2vc6kqd.jpg
zoals ik zei morge waarschijnlijk beter shots camera was leeg.
1tje om in de gaten te houden...quote:Op maandag 4 december 2006 22:40 schreef speknek het volgende:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
snel één bestellen... er zijn nog maar 37 lootjes over...quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef Chanty87 het volgende:
Hahaha ja, dan koop je dus een ticket voor een tientje, en dan krijgt één van de 40 dus een WiiLullig als je diegene niet bent
Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
Waar kom ik zonder pre order nou nog aan een wii aanstaan de vrijdag
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Err. Niet. Je kan wel een ticket halen en dan maak je kans op een wiiquote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
Waar kom ik zonder pre order nou nog aan een wii aanstaan de vrijdag
ik heb nooit gelukquote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel winkels afgaan en heel veel geluk hebben.![]()
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Welke winkels doen niet aan pre orders?
En free roamingquote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
No More Heroes, van dezelfde makers als Killer7. Verwacht veel over the top moord en doodslag, funky house muziek en een verhaallijn waar totaal geen touw aan vast te binden is.
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
Klinkt al als een top game.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je speelt een nerd (met 100 anime t-shirts in zijn kast) die via het internet een beam katana (lees: lightsaber) koopt en dan maar besluit om een huurmoordenaar te worden. Dit moet gewoon geniaal worden.![]()
Ik was niet van plan direct een te halen omdat ik het geld niet bij elkaar zou krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige media markts. Maar waarom ben je zo dom om nu pas over een order na te denken. Ik denk dat je de fout bij jezelf moet leggen.
Ik heb m zien liggen bij de MM voor 9.99quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kicken. Ik zoek Killer7 voor de GC ook nog steeds.
Ja hoi halloquote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Belgie morgen ook als het goed is ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:23 schreef kepler het volgende:
in Spanje worden ze al verkocht blijkbaar:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=132198
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Ik koop een Wii zonder zelda
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Mischien dat ik het is een keer leen van iemand maar daar blijft het dan ook wel bij .
Ketters!!! Branden zullen jullie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja hoi hallo
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Belgie morgen ook als het goed is ..![]()
![]()
*volgens des supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |