Kijk als het nou Zelda was..quote:Op maandag 4 december 2006 18:46 schreef Roi het volgende:
Zoals ik al in het vorige topic zei, Call of Duty 3 ligt al in de schappen bij de FRS![]()
Gedaan, hoeveel krijgen ze er bij de bijenkorf binnen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Enschede. Check de site van Bijenkorf, bij 'contact' en dan kun je een formulier invullen. Kies je filiaal en doe je verhaaltje.
Ik werd 1 minuut geleden gebeld door die collega die er wél verstand van hadAight! Het komt er op neer dat ik dan nu of morgen ofzo even langs moet komen, 25 euro moet betalen en een bonnetje van betaalbewijs krjig. Dat bonnetje kan ik dan vrijdag weer inleveren om de Wii voor 225 euro aan te schaffen.
![]()
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef BMH het volgende:
Voor de duidelijkheid: Er is geen verbod voor het verkopen van Wii's voor de release date!
Precies en dan zeggen ze ja maar !?!?! OMFG IK WIL JE TREITEREN WANT IK STA IN DE WINKEL EN JIJ KOOPT EEN WII DUS IK LAAT JE TOT VRIJDAG WACHTEN!quote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..
Roy heeft hier voor naar Nintendo gemailtquote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..
Welke is dat?quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Hansch het volgende:
25 Wii's bij de winkel waar ik gepreorderd heb!
Hopelijk ben ik op tijd geweest
Waar blijft het plaatje dat je de Wii niet in de magnetron mag stoppen? Scheelt zo weer wat rechtzaken in Amerika.quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nonsens!quote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef seto het volgende:
[..]
Wist je nog toen je die gephotoshopte plaatjes postte?
Dit is ongeveer hetzelfde.
Waarom mag ik geen klavertje vier in mijn Wii steken ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En geef 'm eens ongelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is lekker op z'n Wii aan het spelen![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef seto het volgende:
[..]
Wist je nog toen je die gephotoshopte plaatjes postte?
Dit is ongeveer hetzelfde.
quote:Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef torn_Machina het volgende:
Dat jullie die Ipho ook direct geloven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |