Kijk als het nou Zelda was..quote:Op maandag 4 december 2006 18:46 schreef Roi het volgende:
Zoals ik al in het vorige topic zei, Call of Duty 3 ligt al in de schappen bij de FRS![]()
Gedaan, hoeveel krijgen ze er bij de bijenkorf binnen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Enschede. Check de site van Bijenkorf, bij 'contact' en dan kun je een formulier invullen. Kies je filiaal en doe je verhaaltje.
Ik werd 1 minuut geleden gebeld door die collega die er wél verstand van hadAight! Het komt er op neer dat ik dan nu of morgen ofzo even langs moet komen, 25 euro moet betalen en een bonnetje van betaalbewijs krjig. Dat bonnetje kan ik dan vrijdag weer inleveren om de Wii voor 225 euro aan te schaffen.
![]()
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef BMH het volgende:
Voor de duidelijkheid: Er is geen verbod voor het verkopen van Wii's voor de release date!
Precies en dan zeggen ze ja maar !?!?! OMFG IK WIL JE TREITEREN WANT IK STA IN DE WINKEL EN JIJ KOOPT EEN WII DUS IK LAAT JE TOT VRIJDAG WACHTEN!quote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..
Roy heeft hier voor naar Nintendo gemailtquote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb je hier een officieel bericht van? Dan kan ik dat de 6e/7e onder de neus duwen van de verkopers..
Welke is dat?quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Hansch het volgende:
25 Wii's bij de winkel waar ik gepreorderd heb!
Hopelijk ben ik op tijd geweest
Waar blijft het plaatje dat je de Wii niet in de magnetron mag stoppen? Scheelt zo weer wat rechtzaken in Amerika.quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nonsens!quote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef seto het volgende:
[..]
Wist je nog toen je die gephotoshopte plaatjes postte?
Dit is ongeveer hetzelfde.
Waarom mag ik geen klavertje vier in mijn Wii steken ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En geef 'm eens ongelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is lekker op z'n Wii aan het spelen![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:07 schreef seto het volgende:
[..]
Wist je nog toen je die gephotoshopte plaatjes postte?
Dit is ongeveer hetzelfde.
quote:Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef torn_Machina het volgende:
Dat jullie die Ipho ook direct geloven.![]()
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef torn_Machina het volgende:
Dat jullie die Ipho ook direct geloven.![]()
Als hij het woensdag zou zeggen zou ik hem wel geloven. 4 dagen eerder is gewoon iets teveel.quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar het is niet onmogelijk
![]()
Mja, op zich wel een punt. Alhoewel, gezien de verkeersmogelijkheden in Nederland zou ik 't niet eens zo gek vinden als er vroeg begonnen wordt met afleveren.quote:Op maandag 4 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als hij het woensdag zou zeggen zou ik hem wel geloven. 4 dagen eerder is gewoon iets teveel.![]()
Veel mensen hebben hier toch bij de Bartsmit besteld of ergens anders besteld + aanbetaling oid, dus ook al komt ie eerder in de winkel te liggen heb je toch geen klap aan.quote:Op maandag 4 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als hij het woensdag zou zeggen zou ik hem wel geloven. 4 dagen eerder is gewoon iets teveel.![]()
Ik weet ook nog niet zeker of ik er vrijdag een krijg, ligt er aan of mijn Intertoys er meer dan 4 krijgt. Zo niet, dan krijg ik de Wii maar 5 dagen later.quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hier toch bij de Bartsmit besteld of ergens anders besteld + aanbetaling oid, dus ook al komt ie eerder in de winkel te liggen heb je toch geen klap aan.
Als sie in Hattem woont lijkt het me logisch dat tie de media markt in zwolle bedoelt, en als hij daar niet ligt dat hielt tie ons voor de gekquote:Op maandag 4 december 2006 19:21 schreef Tware het volgende:
Inpho doelt op de Media Markt in Zwolle denk ik. Ben ik net nog langs geweestNIets dus (niet in de schappen iig). Ik verwacht dinsdag maar waarschijnlijk woensdag de eersten met Wii's. Ik heb BTW Call of duty al
.
Nu alleen nog wachten![]()
Nou zeg, dat zag ik echt niet aankomenquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als sie in Hattem woont lijkt het me logisch dat tie de media markt in zwolle bedoelt, en als hij daar niet ligt dat hielt tie ons voor de gek![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zag ik echt niet aankomen
Een logistiek drama en de klanten van Nintendo zijn daar niet blij mee.quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Oksel het volgende:
Nintendo moet ivv zelf een pre-order systeem opzetten, inc. aanbetaling, en dat je zelf kan kiezen bij welke winkel je hem op wilt halen. Dan kan Nintendo precies naar elke winkel sturen wat ze nodig hebben..
quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Tware het volgende:
Ik verwacht wel matpartijtjes bij sommige winkelsZeker als er meer fans voor staan dan er Wii s zijn
![]()
Hij staat zo mooi op die doosquote:Op maandag 4 december 2006 19:47 schreef TYNOz het volgende:
ROFL! je mag de WII van nintendo niet bij het oud vuil zetten
[afbeelding]
je neemt je paard mee?quote:Op maandag 4 december 2006 19:45 schreef McGilles het volgende:
[..]Zou lachen worden!
![]()
Ik ben er niet zo bang voor, 110kg pure kracht bij mij![]()
Geen logistiek drama, maar een grotere afzet en zekerheid van afzet. Zo voorkom je dat er op plaats A nog 100 staan en op plaats B er 100 te kort zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Een logistiek drama en de klanten van Nintendo zijn daar niet blij mee.
Wat wel zou kunnen is dat de retailers bestellen bij Nintendo, Nintendo deelt de consoles uit (dus in November beslissen ze bv wie hoeveel consoles krijgt) en die worden dan gematched met de mensen die de console gepreorderd hebben. Je kunt je al een jaar van te voren inschrijven op de preorder en dan geef je de winkels aan waar je het ding op zou willen halen gesorteerd op regio en op keten.
Maar goed of de grote ketens daarmee blij zijn dat blijft ook weer de vraag.
Wel een logistiek drama want dat betekent dat tot eind november nog zendingen kunnen wijzigen omdat er opeens mensen bij bestellen. Daarnaast gaat elke winkel op het laatste moment z'n order in leggen om zo min mogelijk klanten nee te verkopen waardoor Nintendo pas heel laat weet wat ze waarheen moeten verschepen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef Oksel het volgende:
Geen logistiek drama, maar een grotere afzet en zekerheid van afzet. Zo voorkom je dat er op plaats A nog 100 staan en op plaats B er 100 te kort zijn.
Heb je dan zo weinig voor je PS2 gekregen.quote:Op maandag 4 december 2006 20:06 schreef ChOas het volgende:
PS2 + games verkocht en voor het geld extra controller besteld (+ Wii play)
Neuh, maar ik deelde 'm met een vriend en we doen 50-50quote:Op maandag 4 december 2006 20:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig voor je PS2 gekregen.![]()
Ben je ook mooi op tijd mee.quote:Op maandag 4 december 2006 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha ik ga morgen gehucht en streek af om alvast dingen voor de wii te kopen .. als ik de games al vast heb is dat oke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |