Had nou maar normaal gespeeld...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
hahaha 1e helft is afgelopen en ik sta met 0 - 1 achter. Het kan dus nog steeds
En dat met PIC
tegenquote:FC de Twietjes
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 111
Defence 28
Midfield 33
Attack 50
quote:gittermaster
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: uitmuntend (heel laag)
HatStats 169
Defence 53
Midfield 30
Attack 86
hoppa!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:58 schreef nicomart het volgende:
Ook al weer 2 kaarten gepakt en mijn spelers pakken al zoveel kaarten. Werd er het afgelopen seizoen al zo gek van![]()
Verdommequote:Filip Dulanský protesteert heftig wanneer de scheidsrechter nogmaals een beslissing neemt in het nadeel van insane. De scheids heeft geen andere keuze dan hem een tweede gele kaart te geven, zodat insane het met een man minder moet stellen.
vsquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Of het terecht is weet ik niet.... beide helften net iets minder balbezit en maar 1 of 2 counters.quote:Het Ven
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
afgelopen maandag tijdens de leeftijdsupdate zijn ook alle bestaande gele en rode kaarten kwijtgescholden als kado.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Mijn centrale verdediger kreeg vorig seizoen in de laatste wedstrijd een rode kaart maar daar zie ik nu nergens meer iets van terug... is deze kaart komen te vervallen
quote:06-12-2006 Wedden dat ...?
Volgende week introduceren we een nieuw samenwerkingsverband om te wedden op Hattrick-wedstrijden. Met deze nieuwe dienst kun je op zowel echte sportwedstrijden als Hattrick-wedstrijden wedden in je eigen wedgemeenschap. Het is een vrij uniek concept en wat ons betreft een stuk geschikter voor Hattrick dan ons vorige samenwerkingsverband. De nieuwe dienst zal vanaf volgende week land voor land worden ingevoerd en je kunt een aantal leuke bonussen verdienen door je via Hattrick op te geven.
We zijn ons er van bewust dat sommige mensen niet van wedden houden. Om die reden hebben we een nieuwe optie toegevoegd aan je Configuratie pagina, waar je er voor kunt kiezen om helemaal geen informatie over weddenschappen te ontvangen. Met dit filter zullen alle officiële advertenties en links over wedden worden verwijderd of vervangen door iets anders. In sommige landen (zoals Nederland) en voor gebruikers onder de 18 is dit filter automatisch ingesteld.
Dat stond 3-4 pagina's terug ook al. Daarnaast is er ondertussen al een nieuw verhaal.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik speel altijd FTW en ik ben er zeer tevreden over.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Tactisch verhaaltje: Merk de laatste wedstrijden dat het me nogal aan scorend vermogen ontbreekt... wil om dit te verbeteren voortaan een vleugel aanvallend laten spelen en een spits naar de vleugels te sturen... scheelt dit veel in je ratings of kun je beide spitsen die ik heb beter normaal laten staan... een van spitsen beschikt over matig vleugelspel...
ik zie het niet staan.. en is het nu al geupdate.. ik haal het net 5 mins geleden letterlijk van de hattrick sitequote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat stond 3-4 pagina's terug ook al. Daarnaast is er ondertussen al een nieuw verhaal.
Pagina 7.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ik zie het niet staan.. en is het nu al geupdate.. ik haal het net 5 mins geleden letterlijk van de hattrick site
Dat had idd verstandiger geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Had nou maar normaal gespeeld...
Vorig jaar speelde ik ook tegen een veel sterker team, dus ik ook PIC spelen...
Verlies ik uiteindelijk nipt na strafschoppen...![]()
quote:FC RKDEO
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
m@m
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Netjes TWI!!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef twi het volgende:
FC de Twietjes - gittermaster (90 minuten gespeeld) 4 - 2![]()
![]()
Op naar de tweede ronde
[..]
tegen
[..]
ik werk niet met 'pagina's 'quote:
ben ook al steeds aan het refreshen.. met een minuutje of 10 staat het er hopelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef ScudRaket het volgende:
3-0 gewonnen
Te weinig goals eigenlijk
Wachten op de volgende tegenstander.
Klopt dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef twi het volgende:
Wat de neuk? Ik denk, ik zet m'n klok even gelijk met de Hattrick tijd, want om 19:49 was de deadline voor een speler die 19:46 afliep nog niet bereikt. Ik dacht dat rechtsboven altijd de Hattrick-tijd stond. Niet dus, elke keer als ik mijn eigen klok aanpastte, veranderde die tijd ook
Gebeurd :quote:Op woensdag 6 december 2006 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
iemand die uitgeschakeld is een friendly volgende week?
Daag FC Matseh maar uit.
quote:Uitdagingen: 1
FC Matseh
Aanvangstijd: 13-12-2006 om 17:05
Speelterrein: FC RKDEO Arena, Normaal. Intrekken!
quote:Koelbloedig legde Timo Kurunsaari van Sys de bal achter Howard Mcknight: 4-3. Noah Wickdahl van Zwarte toonde over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 4-4. Howard Mcknight was kansloos; Jan-Albert Sulkers van Sys maakte geen fout en scoorde de 5-4. Er zijn maar weinig spelers met een echt verbluffende traptechniek! Zwarte-speler Kay Consten liet zien dat hij er één is, zoals hij de 5-5 erin legde. Sys-speler Love Olofsson aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 5-5. Het snoeiharde schot van Finn Gschwänler in de benedenhoek leverde Zwarte geen doelpunt op: Gaizka Chaler dook er fraai op. Het bleef 5-5. Doodkalm schoot Youssou Kane zijn team Sys onhoudbaar naar 6-5! Zwarte-speler Tó Durães bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Gaizka Chaler. De score veranderde niet: 6-5. Axel Eisenberg van Sys stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Howard Mcknight. Het bleef 6-5. De hele wedstrijd liep Matija Korolija van Zwarte al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 6-5.
denk dat het ook te maken heeft met de invloed op de vorm van de spelers doordat mensen vaak net conditie getraint hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef Betaserc het volgende:
Ik heb altijd het idee dat in de beker altijd alles kan, vandaag ook met 3-0 gewonnen tegen een team dat beter is dan het mijne.
Ik heb zelf ook 2 weken lang conditie getraind.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
denk dat het ook te maken heeft met de invloed op de vorm van de spelers doordat mensen vaak net conditie getraint hebben.
misschien is dit wat voor jequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mwah... probleem is gewoon middenveld, mn aanval is nu super, def is aardig.. maar ik haal nooit genoeg defratings om een goed/uitstekend aanval tegen te houden.. dus moet je zorgen dat je meer balbezit hebt, dus een extra mid (aanvallende def dus in dit geval). Had trouwens niet genoeg geld om hem te kopen.. kwam 10k tekort
quote:Sytse van Engelen (46842487)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 35 980
Loon: 24 080 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 09-12-2006 om 20:44
Vraagprijs: 0.0 ¤
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/950005/3/100#44205493]qyn
Qyn
quote:Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 09-12-2006 om 20:44
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
3 000 ¤ door Hoolieganzen
ik zie net dat qyn eerder wasquote:Waailappen United biedt voor Sytse van Engelen
06-12-2006
Waailappen United heeft 1 000 ¤ geboden voor Sytse van Engelen en nam de leiding bij het bieden.
Deadline is 09-12-2006 om 20:44
Heb ik verdomme net 1.2 mln uitgegeven voor een world-class. . Terwijl ik misschien ook Sytze opgetraind en wel terug kon hebbenquote:
Te gehecht aan Hugo van Haarlemquote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef The_Hives het volgende:, tssk wie stapt dan ook af van mids
Ha qyn, ben je er ook weer!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef qyn het volgende:
Hoi ik ben Qyn en ik speel ook nog steeds Hattrick
Cash funds: 53 631 ¤ (-1 496 703) ¤![]()
gelukkig is er voldoende geld op komst![]()
Heb een bod van 1.450.000 op middenvelder Dorus van ‘t Schip (46898292) .. Deadline is om 21:57 .. intussen heb ik alweer een speler (met minder salaris) teruggekocht voor 1.200.000 ..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ha qyn, ben je er ook weer!
Hoe kom je in godsnaam bij 1,5 miljoen in de schuld..?
Grumpey! De man die met een onderling doelsaldo van 14 - 12 voorlopig nog mijn meerdere is!quote:
Ik heb Alesldjkfhnsdvgsbhgsnon verkochtquote:
we mistte je op de laatste meetquote:Op woensdag 6 december 2006 21:01 schreef qyn het volgende:
[..]
Grumpey! De man die met een onderling doelsaldo van 14 - 12 voorlopig nog mijn meerdere is!
Hoi
Jah ik las achteraf pas op het forum dat die er geweest wasquote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
we mistte je op de laatste meet![]()
maar aan de andere kant had ik dan waarschijnlijk de pokerpot verloren
quote:Meine Bekkers (67146104)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 560
Loon: 2 520 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
eehmm... wat betekent FTWquote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel altijd FTW en ik ben er zeer tevreden over.
Moet toch wel 4.5 a 5 sterren halen in goed vormquote:Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe mid gekocht :
All1 jammer dat ik niet naar zn vorm had gekeken.![]()
Nu haalt ie maar 3,5 ster volgens HTratings![]()
![]()
Hopenlijk wordt ie snel beter.
[..]
Ja dat dacht ik ook maar dan moet ie wel in vorm zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet toch wel 4.5 a 5 sterren halen in goed vorm![]()
hou het maar op 3,5 a 4quote:Op woensdag 6 december 2006 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ok thanks!quote:
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef komrad het volgende:
Mijn team is trouwens hopeloos uit vorm
Denk t ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die 4.5 moet zeker te doen zijn hoor :-)
Hahaha.. goede grap..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Inderdaad.. wsl zelfs 3-3,5* en alleen 4* als die uitstekend in vorm is..quote:
Dan vrees ik dat 'ie niet weg gaatquote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Mijn beste speler in de uitverkoop... heb hem op 75.000 gezet... voor minder gaat ie niet weg
Ja dat denk ik ook maar er is een soortgelijke speler gisteren voor 138.000 verkochtquote:
Ik heb zelf soortgelijke spelers rondlopenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hahaha.. goede grap..
[..]
Inderdaad.. wsl zelfs 3-3,5* en alleen 4* als die uitstekend in vorm is..
laat ze eens zien zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb zelf soortgelijke spelers rondlopen
3-3,5 is meer een grap dan 4.5
Inderdaad, ben ook wel erg benieuwd..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
laat ze eens zien zou ik zeggen
Mn wonderbaarlijke mid, slecht exp en matig def haalt als verdedigende mid in redelijk vorm net 5* en als gewone mid 4,5*.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jory Kockelmans
TSI = 8 810, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
5 sterren in redelijk vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |