i know...quote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef zavygo het volgende:
Ik voel me verliefd. Maar ze woont zo ver weg...
Waarom staat die 'knuffel-geeft-smiley nou niet in de lijst?!quote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
i know...
en ik voel me dus alleen enzo..
dank.. mevrouw twijfelkontquote:Op maandag 4 december 2006 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom staat die 'knuffel-geeft-smiley nou niet in de lijst?!
*Knuffel geeft* dus!
Alstu meneer Remi-alleen-op-de-wereld.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef Christine het volgende:. Alles loopt door elkaar heen en alles gaat zo ontzettend mis....
.
Ik weet precies hoe het voelt... een paar weken geleden zat ik in dezelfde stress. Mijn kat is toen een nachtje weggebleven, en de volgende ochtend kwam ze weer gewoon aanwaggelen alsof er niks was gebeurdquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh, kut. M'n kat nog niet gespot en hij komt niet als ik roep..
Ja ik heb net staan roepen en ik zag een kat die er op leek, maar ik weet niet zeker of het hem was. Maar die wilde niet komen. Als het hem was zit ie nu lekker in het raam van zo'n trut die altijd kattenvoer voor de deur zet..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Christine het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt... een paar weken geleden zat ik in dezelfde stress. Mijn kat is toen een nachtje weggebleven, en de volgende ochtend kwam ze weer gewoon aanwaggelen alsof er niks was gebeurd. (kutbeest
). Niet te druk maken he!
Bah die van mij nog niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef TripleBee het volgende:
wel twee katten die af en toe langs komen om gedag te zeggen....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
Zwaar KUT![]()
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan.
En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelenIk vertrouwde hem en ik snap niet wat er is veranderd. Ik voel me zo stom omdat ik er weer in ben getrapt. Vrienden bestaan niet, ik had beter moeten weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |