Ik ben altijd veel met mijn uiterlijk bezig, vooral aan kleding en bijbehorende accesoires en geef hier veel geld aan uit.
Ik draag meestal een net overhemd (met de bovenste knoopjes vaak los) en daarover heen vaak een nette donkerbruine colbert.
Accesoires vind ik minstens zo belangrijk. Ten eerste ben ik gek op horloges, het liefst zo groot en opvallend mogelijk. Ik vind alleen die met een ietswat klassiekere uitstraling mooi, met een bruinkleurig leren band(je) en niet de zilverkleurige. Ik draag alleen horloges van de duurste merken, omdat ik niet hou van een goedkope uitstraling. Op dit moment draag ik een oversized Cartier.
Een tweede accesoire die ik altijd draag zijn zijden sjaals en sjaaltjes, zonder ga ik niet de deur uit. Zijden sjaaltjes draag ik meestal losjes nonchalant om mijn nek, maar ook wel eens netjes bij mij overhemd in. Veelal draag ik zijden sjaaltjes in een wat klassieke tinten, goudkleurig en bruintinten. Ik koop altijd een sjaaltje soms meer wanneer ik nieuwe kleding koop, zodat ik er altijd één heb om met mijn kleding te kunnen combineren. Ook draag ik soms grote zijden sjaals, soms tegen de kou om mijn nek gewikkeld bij mijn jas in, maar ook wel losjes over mijn colbertje heen. De meesten die ik heb hebben ook weer de klassieke uitstraling, rood, goud en bruinkleurig.
Ook ga ik niet de deur uit zonder stijlvolle tas, meestal een Gucci of Louis Vuitton. Natuurlijk om wat spulletjes in te doen maar vooral als accesoire.
Wat vinden jullie van mijn stijl?