Dat roepen jullie elk jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heerenveen en 010 zijn dat dus niet hoor![]()
Die eindigen gewoon op een straatlengte achterstand van de top 3![]()
Hoeveelste keer is dit nou dat je voor PSV-er wordt uitgemaaktquote:
Feyenoord wel, Heerenveen laatste 2 jaar niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Al de 3e keer vandaagquote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou dat je voor PSV-er wordt uitgemaakt
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV heeft al jaren geen echte concurrentie meer in Nederland helaas. Ik denk dat Feijenoord, AZ en Heerenveen meer concurrent zijn van Ajax dan PSV.
Uhm, als wij geen kampioen worden, worden dat toch echt onze concurrenten voor de 2e plaats hoor. Play-offs weet je wel? En als wij dan weer net zo beroerd in vorm zijn als in de november-maand gaan we het zeker lastig krijgen hun. Beetje realisme kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee idd, maar of je daar nu blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:48 schreef Terrorbita het volgende:
Gisteravond bij de NOS werd er al even duidelijk gezegd dat als Nederland dit jaar niet beter presteert europees gezien..we straks het ticket voorronde champions league kwijt zijn. Is het hele verhaal concurrenten voor de 2e plaats niet eens meer relevant
Ja, opzich wel, maar nu zijn wij de enige van de *kuch* grote *kuch* landen die dat hebben. Dan zou het ook voor Spanje, Italie, engeland, frankrijk etc moeten gelden.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zo hoort het toch ook, alleen de landskampioen de CL in?
Vind ik ook. Gewoon weer terug naar het oude concept. Maar dat zal wel een droom blijven helaas.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar nu zijn wij de enige van de *kuch* grote *kuch* landen die dat hebben. Dan zou het ook voor Spanje, Italie, engeland, frankrijk etc moeten gelden.
Tegen AZ is ie nog geschorst en dan is het klaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef One_conundrum het volgende:
hoe zit het nou met die schoring van sneijder? is die nou al officieel of kan hij nog spelen?
Helaas wel ja, puur een geldkwestiequote:Op woensdag 6 december 2006 10:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gewoon weer terug naar het oude concept. Maar dat zal wel een droom blijven helaas.
ik ben goed op de hoogte merk ik welquote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen AZ is ie nog geschorst en dan is het klaar.
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.quote:6/12/2006 - 'Arroyo volgt Pronk op als hoofd scouting'
(Gepost door P.)
BRON: Ajax Online
Ajax Online meldt dat er een opvolger voor hoofdscout Ton Pronk is gevonden in de persoon van Fred Arroyo. Arroyo is al enige tijd werkzaam bij Ajax als scout en is niet onervaren als hoofdscout: voorheen gaven Pronk en Arroyo samen leiding aan de scouting voor de professionele tak van AFC Ajax.
Denk niet dat het veel zal veranderen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |