Met Trabelsi hadden we ook wel beet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef Sethje het volgende:
Manucharyan allemaal leuk en aardig maar die heeft ook nog geen kut laten zien. En andere talenten die op proef zijn geweest?? Je hoort er bijna nooit iets van...
Als ondersteuning kan het goed werken ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Drums hadden zondag juist uitstekend effect.
Sub ging heel langzaam drummen en steeds harder op Oh Ajax Amsterdam...
Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...
En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ
Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.
Btw, 410-forum is bij mij al dag offline?
die avater komt me bekend voorquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Drums hadden zondag juist uitstekend effect.
Sub ging heel langzaam drummen en steeds harder op Oh Ajax Amsterdam...
Superlangzaam, aangestuurd door drums: Olé... Oh Ajax Amsterdam... Oh Ajax Amsterdam...
En dan heel hard gedrumd en hard en snel gezongen: OLÉÉÉ, OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM... OH AJAX AMSTERDAM OLÉ OLÉ
Zo krijg je een toppunt en een hele mooi effect. Heel langzaam, steeds iets harder en op een gegeven moment knallen. Drums horen erbij, bij sommige ultra-nummers. Old-school gebeurt toch altijd zonder drums.
Btw, 410-forum is bij mij al dag offline?
Die moeten echt heel hard dood.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
FCU werd in het verleden FC Trommel genoemd, ook door Ajax. Maar als ik nu de berichten lees op het 410-forum, ben ik bang dat dat verleden tijd is. Hoe kijkt de rest tegen trommels aan?
Laudrup bij Ajax is altijd een must!quote:Johan Derksen meldde vandaag in Voetbal Insite dat de zeventienjarige zoon van oud-Ajacied Michael Laudrup deze maand stage loopt bij Ajax. Mads T. Laudrup zou als 'het grootste talent van Europa' worden gezien. Mocht Ajax de speler vast willen leggen dan is er een kaper op de kust: Real Madrid, dat ook interesse zou hebben. Mads Laudrup tekende in 2005 een tweejarig contract bij FC Kopenhagen.
Ajax is niet helemaal kansloos als ze de jonge Deen vast willen leggen. Michael Laudrup heeft altijd gezegd dat het hem speet dat hij zijn internationale loopbaan als voetballer niet bij Ajax is begonnen. Wellicht dat zijn zoon op basis van zijn vaders ervaringen die eerste stap wél bij Ajax zal willen zetten
Kloptquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
De trommels zijn hun doel ver voorbij geschoten. Ik weet zeker dat je op afstand tegenwoordig meer trommel dan zang hoort.
bron : http://www.voetbalcentraa(...)andtekening-leonardoquote:Ajax hoopt deze week op handtekening Leonardo
Gepubliceerd op 05-12-06 om 16:08 door Jurjen van Geel
Ajax hoopt deze week Leonardo Vitor Santiago, bekend onder zijn voetbalnaam Leonardo, onder haar hoede te hebben. De club uit Amsterdam lijkt deze week een contract aan te bieden aan de aanvaller van NAC Breda. De onderhandelingen tussen Ajax en Leonardo zouden al aan de gang zijn.
Wanneer de Braziliaan en Ajax er niet uitkomen, komen de rest van de club weer in beeld. Eén van deze clubs is het Tottenham Hotspurs van Martin Jol. De Nederlandse oefenmeester houdt de Braziliaan al ruim een half jaar in het vizier, maar kon nooit toeslaan, omdat de aanvaller niet over een Nederlands paspoort beschikte.
Jol was goed te spreken over de diensten van Leonardo. "Hij zou ook hier in Engeland een sensatie kunnen worden. Spelers zoals Leonardo zijn er nog maar weinig. Dit zijn spelers die met de bal aan de voet kunnen versnellen en daarnaast nog eens doelgericht zijn. Dan kom je in de buurt van Henry. Ja, ik heb Leonardo hoog zitten", aldus de Tottenham-coach.
Die snorquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
"Het grootste talent van Europa"Wie zegt dat; z'n pappa?
Nu al jaloers? Hij heeft nog niet eens getekend.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Het is ook moeilijk te geloven dat een Laudrup een groot talent is/kan wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Sportweek meldt het ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef toma het volgende:
[..]
bron : http://www.voetbalcentraa(...)andtekening-leonardo
Spelers als Leonardo komen in de buurt van Henry?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef toma het volgende:
[..]
bron : http://www.voetbalcentraa(...)andtekening-leonardo
t probleem is dat Leonardo dat van zichzelf dus ook denkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Spelers als Leonardo komen in de buurt van Henry?
Ik ook niet, maar wil 'm wel een kans geven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik weet het toch niet hoor, met die Leonardo.
Ik heb hem in september tegen IJsselmeervogels zien spelen en hij was de enige speler die er met kop en schouders bovenuit stak. Ondanks zijn mentaliteit tegen 'maar' amateurs, deed hij gewoon zijn best.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik weet het toch niet hoor, met die Leonardo.
Kom zondag dan ff onderaan praten bij de trommels. Dat is een stuk beter dan je gal spuwen op - fok -.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef Panick het volgende:
[..]
Die moeten echt heel hard dood.
Tenzij ze alleen worden gebruikt met een doel, zoals in het geval van PAOK bijv is.
Daar bepaalt de trommel het ritme van het klappen, verder wordt er niet geslagen. EN TERECHT.
Trommeljosti's. Ga lekker voor Utrecht zijn ofzo
Totdat hij de bal verliest. Dan draait 'ie zich om naar de scheidsrechter om te vragen voor een vrije trap. Volgens mij denkt hij dat er andere spelregels gelden wanneer Leonardo aan de bal isquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb hem in september tegen IJsselmeervogels zien spelen en hij was de enige speler die er met kop en schouders bovenuit stak. Ondanks zijn mentaliteit tegen 'maar' amateurs, deed hij gewoon zijn best.
Type speler wat we naar mijn mening nog missen bij Ajax.
Die gast heeft vast geen seizoenskaart?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Kom zondag dan ff onderaan praten bij de trommels. Dat is een stuk beter dan je gal spuwen op - fok -.
Het probleem is dat er dan toch wel weer klappen zullen worden uitgedeeld, ik zeg niet dat het door de "hoge" mensen bij 410 gebeurt maar er zitten altijd zoveel opgefokte pubers omheen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Kom zondag dan ff onderaan praten bij de trommels. Dat is een stuk beter dan je gal spuwen op - fok -.
Omdat hij mislukt is bij jullie? Ik schat Tottenham ook nog steeds hoger in dan jou clubje uit Zuid hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
LeonardoDat is echt zo'n net-niet speler, perfect voor Tottenham...
Net als Ghaly en Van Persie, die zitten ook elke week op de bank in Engeland. Oh, wachtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:'Van der Meyde niet terug Ajax'
AJAX De geruchten dat Andy van der Meyde Ajax zou komen versterken zijn niet waar, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker.
"Er is nog genoeg perspectief voor hem bij zijn huidige club, het Engelse Everton", zegt Dekker. "Dat heeft de manager van de club mij beloofd. "
"Bovendien is Everton een mooie club, waar Van der Meyde zich graag wil bewijzen en Andy nog een contract heeft tot 2008."Van der Meyde speelde in de periode tussen 1997 en 2003 vijf seizoenen voor Ajax.
Net-niet spelers, daar weten ze bij F'noord prima over mee te praten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Heb ik iets gemist ofzo? Als iemand gewoon op een normale wijze over iets wil praten dan kan dat ten alle tijden, graag zelfs. Dan hoeven dit soort dingen niet via het internet gecommuniceerd te worden. En als die "opgefokte pubers" iets willen doen dan zullen die wel worden gecorrigeerd door de "hoge" mensen op 410.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het probleem is dat er dan toch wel weer klappen zullen worden uitgedeeld, ik zeg niet dat het door de "hoge" mensen bij 410 gebeurt maar er zitten altijd zoveel opgefokte pubers omheen..
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
LeonardoDat is echt zo'n net-niet speler, perfect voor Tottenham Feyenoord...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is toch wel duidelijk dat het over is met Rosenberg, laatste 3 duels geen minuut gespeeld![]()
Lyon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Black-Death het volgende:
Inderdaad. Hopelijk een leuk bedrag en een mooie club voor Markus!
Dat wel, maar Leo is/wordt nooit een wereldtopper. Echt een speler die altijd onder de top blijft hangen, puur door gebrek aan goede mentaliteit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat hij mislukt is bij jullie? Ik schat Tottenham ook nog steeds hoger in dan jou clubje uit Zuid hoor
En toch staan we maar een paar puntjes achter op jullie top-selectiequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Net-niet spelers, daar weten ze bij F'noord prima over mee te praten.![]()
Zozo er is hoop in rotterdam?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En toch staan we maar een paar puntjes achter op jullie top-selectie
Ghalyquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Net als Ghaly en Van Persie, die zitten ook elke week op de bank in Engeland. Oh, wacht
Jorien mag wel blijven!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En toch staan we maar een paar puntjes achter op jullie top-selectie
quote:
Als Markus echt weg moet gaat ie toch niet Nederlands lerenquote:Nederlandse les in teken Sinterklaas
Amsterdam, 05 dec 2006
De Ajacieden die de taal onvoldoende machtig zijn, krijgen twee keer per week Nederlandse les. Het eerste lesuur voor deze week stond, hoe kon het ook anders, geheel in het teken van Sinterklaas.
Een tafel vol pepernoten, cadeautjes met bijbehorend gedicht en lesmateriaal. Na zijn zaterdagse bezoek aan de Amsterdam ArenA verraste de Sint en zijn Pieten zes Ajacieden met een bijzondere toegift. Leraar Nederlands Leon Smeets had instructies gekregen van de goedheiligman. Want voordat de Ajacieden hun cadeautjes uit mochten pakken, moest natuurlijk wel iets worden gedaan. Een sinterklaasgedichtje voorlezen bleek kinderspel voor Markus Rosenberg, Mauro Rosales, Edgar Manucharyan, Roger en George Ogararu.
Roger luistert aandachtig naar het Sinterklaasgedicht van George Ogararu.
.
Ook Gabri kweet zich prima van zijn taak, al paste de oud-speler van FC Barcelona zijn gedicht tijdens het voorlezen wel vliegensvlug aan. ‘Madrid, 5 december’ kreeg de Ajacied niet over zijn lippen. ‘Barcelona, 5 december’ bekte veel beter, oordeelde Gabri op eigen initiatief. Een chocoladeletter G viel de middenvelder ten deel.
Gabri’s buurman Rosales had zijn chocoladeletter toen al lang en breed binnen. De goedgeluimde Argentijn was niet te beroerd om al zijn ploegmaten voor hun voorleeswerk te belonen met applaus. Manucharyan werd na het uitpakken van zijn presentje prettig verrast met een luxe ballpoint. Zijn buurman Roger had opvallend genoeg minder moeite met de plaatsaanduiding boven zijn gedicht. Nadat hij zijn gedicht had voorgedragen, complimenteerde Smeets de Spanjaard met een welgemeend ‘muy bien’. Het mondje Spaans moet de leraar op zijn beurt van de Sint hebben geleerd. Nadat de cadeautjes waren uitgepakt, vervolgden de Ajacieden de les onder meer met een verhaal over de viering van het feest van Sinterklaas.
Docent Leon Smeets en de Ajacieden luisteren naar Markus Rosenberg. Ook voor de Zweed lag een presentje met bijbehorend gedicht klaar.
Markus moet niet weg en hij wil ook niet weg, allemaal onzin wat er geroepen wordtquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Markus echt weg moet gaat ie toch niet Nederlands leren
Ah, een insiderquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Markus moet niet weg en hij wil ook niet weg, allemaal onzin wat er geroepen wordtVoorlopig speelt hij zit hij nog gewoon op de bank bij Ajax
Dat zijn de kado's voor een 18 jarige profvoetballer hoor!quote:Manucharyan werd na het uitpakken van zijn presentje prettig verrast met een luxe ballpoint.
Ik vind het een logische keuze.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef Nashje het volgende:
Bij mij doet het meer pijn. Dat hijzelf die keuze heeft kunnen maken.
Ja erg logisch. Als Ajax held in 95 vervolgens 10 jaar later terug naar je land, en tevens nr 1 concurrent van je liefde, vertrekken.quote:
psv is misschien onze grootste concurrent.quote:Ik snap ook niet dat iedereen hier PSV zo serieus neemt. Het is voor bijna hetzelfde als dat ie naar Willem II is gegaan.
Psv is toch wel ff wat anders dan willem 2quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het een logische keuze.
Ik snap ook niet dat iedereen hier PSV zo serieus neemt. Het is voor bijna hetzelfde als dat ie naar Willem II is gegaan.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef mikey99 het volgende:
dus....ik vandaag weer naar de training kijken...oke, het eerste zou niet trainen, dat wisten we...maar het 2e zou wel trainen....wij rondjes rijden van de toekomst naar het home en weer terug...geen ene kip te bekennen..komen we een speler tegen met ajax tas..wij vragen "wordt er nog getraind?" "mja, om 12 uur pas"
lekker is dat....alsof we al kampioen zijn ofzo.....
waarom werd er niet getraind door het eerst eigenlijk vandaag?
Wat een avontuur joh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef mikey99 het volgende:
dus....ik vandaag weer naar de training kijken...oke, het eerste zou niet trainen, dat wisten we...maar het 2e zou wel trainen....wij rondjes rijden van de toekomst naar het home en weer terug...geen ene kip te bekennen..komen we een speler tegen met ajax tas..wij vragen "wordt er nog getraind?" "mja, om 12 uur pas"
PSV heeft al jaren geen echte concurrentie meer in Nederland helaas. Ik denk dat Feijenoord, AZ en Heerenveen meer concurrent zijn van Ajax dan PSV.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef Nashje het volgende:
psv is misschien onze grootste concurrent.
Ja stel je voor! Laten we ze voortaan om 8 uur beginnen en tot 6 uur 's avonds non-stop trainen! Daar worden ze vast beter vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef mikey99 het volgende:.wij vragen "wordt er nog getraind?" "mja, om 12 uur pas"
en maar zeggen dat Ajacieden arrogant zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV heeft al jaren geen echte concurrentie meer in Nederland helaas. Ik denk dat Feijenoord, AZ en Heerenveen meer concurrent zijn van Ajax dan PSV.
Heerenveen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV heeft al jaren geen echte concurrentie meer in Nederland helaas. Ik denk dat Feijenoord, AZ en Heerenveen meer concurrent zijn van Ajax dan PSV.
Ik ben Feijenoorderquote:Op woensdag 6 december 2006 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
en maar zeggen dat Ajacieden arrogant zijn...
Heerenveen en 010 zijn dat dus niet hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat zijn jullie concurrenten voor plek 2 t/m 5 ja.
Dat roepen jullie elk jaarquote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heerenveen en 010 zijn dat dus niet hoor![]()
Die eindigen gewoon op een straatlengte achterstand van de top 3![]()
Hoeveelste keer is dit nou dat je voor PSV-er wordt uitgemaaktquote:
Feyenoord wel, Heerenveen laatste 2 jaar niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Al de 3e keer vandaagquote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nou dat je voor PSV-er wordt uitgemaakt
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uhm, als wij geen kampioen worden, worden dat toch echt onze concurrenten voor de 2e plaats hoor. Play-offs weet je wel? En als wij dan weer net zo beroerd in vorm zijn als in de november-maand gaan we het zeker lastig krijgen hun. Beetje realisme kan geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee idd, maar of je daar nu blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:48 schreef Terrorbita het volgende:
Gisteravond bij de NOS werd er al even duidelijk gezegd dat als Nederland dit jaar niet beter presteert europees gezien..we straks het ticket voorronde champions league kwijt zijn. Is het hele verhaal concurrenten voor de 2e plaats niet eens meer relevant
Ja, opzich wel, maar nu zijn wij de enige van de *kuch* grote *kuch* landen die dat hebben. Dan zou het ook voor Spanje, Italie, engeland, frankrijk etc moeten gelden.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zo hoort het toch ook, alleen de landskampioen de CL in?
Vind ik ook. Gewoon weer terug naar het oude concept. Maar dat zal wel een droom blijven helaas.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar nu zijn wij de enige van de *kuch* grote *kuch* landen die dat hebben. Dan zou het ook voor Spanje, Italie, engeland, frankrijk etc moeten gelden.
Tegen AZ is ie nog geschorst en dan is het klaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef One_conundrum het volgende:
hoe zit het nou met die schoring van sneijder? is die nou al officieel of kan hij nog spelen?
Helaas wel ja, puur een geldkwestiequote:Op woensdag 6 december 2006 10:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gewoon weer terug naar het oude concept. Maar dat zal wel een droom blijven helaas.
ik ben goed op de hoogte merk ik welquote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen AZ is ie nog geschorst en dan is het klaar.
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.quote:6/12/2006 - 'Arroyo volgt Pronk op als hoofd scouting'
(Gepost door P.)
BRON: Ajax Online
Ajax Online meldt dat er een opvolger voor hoofdscout Ton Pronk is gevonden in de persoon van Fred Arroyo. Arroyo is al enige tijd werkzaam bij Ajax als scout en is niet onervaren als hoofdscout: voorheen gaven Pronk en Arroyo samen leiding aan de scouting voor de professionele tak van AFC Ajax.
Denk niet dat het veel zal veranderen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat hij met pensioen ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |