Klikquote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Post anders gewoon alles 500 topics, mooi voor in OP!
AZ doet het de laatste drie jaar goed, behalve tegen de Klassieke Top 3 en zeker niet als het op bezoek moet, Ajax zal dus zeker een kans maken op de drie punten.quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb geen enkele angst voor aankomende zondag. Ik verwacht gewoon een overwinning.
Als je nu gewoon de links edit naar nummers?quote:
De teksten waren nogal kansloos en overbodig meestal, TT voegde verder niets toe.quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef the_hunter het volgende:
Misschien heb ik wat gemist ofzo, maar waarom hebben we geen TTs meer eigenlijk?
quote:Braamhaar fluit topper Ajax - AZ
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 4 december om 15:42
Eric Braamhaar moet aanstaande zondag de competitietopper tussen Ajax en AZ in goede banen leiden. Dit heeft de KNVB vandaag bekend gemaakt.
De arbiter hanteerde nog niet eerder de fluit tijdens een competitiewedstrijd tussen de Amsterdammers en de Alkmaarders. Wel was hij dit seizoen leidsman tijdens Ajax - FC Groningen (3-2).
Voor Ajax en AZ staat er aanstaande zondag veel op het spel. Beide ploegen moeten eigenlijk winnen om aansluiting te houden met koploper PSV.
Ik vond het altijd wel leuk die TTsquote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De teksten waren nogal kansloos en overbodig meestal, TT voegde verder niets toe.
En trok vaak trollende irritantjes aan...quote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De teksten waren nogal kansloos en overbodig meestal, TT voegde verder niets toe.
Ik ook. Maar het mag nog steeds wel hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 15:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk die TTs
Klopt. Maar ik ben altijd te laat voor de OPquote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het mag nog steeds wel hoor.![]()
De TS bepaalt.
luie hond!quote:Op maandag 4 december 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Ik heb het lijstje maar gewoon gepost.
001 | 002 etc. zie ik niet zo zitten voor eenmalig gebruik. Zulke lijstjes worden toch nooit bijgewerkt, en op deze manier kun je nog leuk zien welke TT's er door de jaren heen zijn gebruikt
Dus is het toch wel leuk als er een TT isquote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, met of zonder TT vind ik niet zo heel erg boeiend. Maar als ik dat lijstje zo doorkijk vind ik het wel erg leuk dat je gelijk kunt zien wat er in dat topic speelde
Jezus, wat ben ik veranderdquote:Op maandag 19 maart 2001 20:54 schreef twi het volgende:
Wat ik wil zeggen is: open in godsnaam niet elke keer als er een 'leuke' overwinning is een topic hier in 't forum, want als dat zo blijft kan ik me de vooroordelen over de arrogantie van Ajax-supporters voor 100% voorstellen.
En Feyenoorders en PSV'ers zijn nog steeds niet veranderdquote:Op woensdag 11 december 2002 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wat mij nou zo opvalt, sinds ik hier een tijdje post en lees?
Ajacieden hebben het over f'noord en psv, soms p$v. Maar "wij" zijn altijd ****joden, neuzen, porsche brigade (??? nog steeds de debielste).
Heel af en toe komt er een pisvee voorbij, nog minder vaak kakkerlakken.
Zijn wij nou zo beschaafd..of zij zo gefrustreerd
Tis niet eens als flame bedoeld, maar meer als algemene opmerking, viel me gewoon op toen ik ff in het centrale f'noord topic "neusde"
Inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef twi het volgende:
Trouwens, met of zonder TT vind ik niet zo heel erg boeiend. Maar als ik dat lijstje zo doorkijk vind ik het wel erg leuk dat je gelijk kunt zien wat er in dat topic speelde
quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
In deel 1 was Dylan Dog nog voor ajax
[..]
Volgens mij werd er destijds anders gepost. De centrale topics waren toen nog niet echt populairquote:Op maandag 4 december 2006 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol WTF, dat eerste topic duurde gewoon op 2 maanden na, 2 jaar voordat het vol was
quote:Op maandag 4 december 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
In deel 1 was Dylan Dog nog voor ajax
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |