Ok, alleen dat gaat pas tellen voor deel 11quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik zat niet goed op te letten, ik interpreteerde de opmerking "Redunzl mag de 1e poging plaatsen" als plaats maar een nieuwe![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef Frederiqueske het volgende:
waar zoeken jullie mee??????? want geloof er geen reet van als jullie die google earth opstarten en zo over die aardbol gaan lopen struinen en het iedere keer zo binnen 10 minuten vinden enzo....... en dan zo lekker logisch eerst bij schotland gaan zoeken en dan ineens bij de azoren???? waarom niet ijsland, of noorwegen ??? ik vind da wel knap hoor zo snel zomaar een plaatje vinden van een paar cm2 op een hele aardbol... da wil ik ookdus waar zoeken jullie mee??
![]()
ok, dan tel ik er nog eentje bij mezelf op, met excuses aan twentemeisjequote:Op maandag 4 december 2006 19:35 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ok, alleen dat gaat pas tellen voor deel 11Maar weet niet welke punt aftrek je dan gedaan hebt, maar dat is niet nodig. Tel gewoon alle vetgedrukte +1's. Twentemeisje heeft die Dresden genoemd en niet wij dus zij krijgt dat punt daarvoor (pas bij de telling voor deel 11)
true, truequote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Zhivago het volgende:
[..]Ik zoek met van alles. Die opgave van de Azoren heb ik in ieder geval gevonden door naar de zee, het kompas en het landschap te kijken, dus alleen via google earth. Bij objecten zoals kastelen, kerken ed zoek ik ook wel met google, wikipedia en bbs.keyhole.com (soort google voor placemarks). Maar het belangrijkste is om goed naar de omgeving te kijken zodat je weet waar je naar moet zoeken (welk continent, soort gebouw, etc etc)
![]()
haha, jij bent moeilijk te overtuigen, maar het is toch echt zoquote:Op maandag 4 december 2006 19:46 schreef Frederiqueske het volgende:
nah ik geloof er geen hol van, laat mij een plaatje posten en dan wil ik wel eens zien of jullie het kunnen vinden
nee dat niet, geen valsspelerij ofzo maar dat jullie een soort van zoekmachine hebben, want komop hoe kan je in Godsnaam op een klein plaatje zien welk continent je moet zijn of in welke wijk, net dat ding van saudi arabie,, ik had al heel SA afgezocht en op dat stipje met de naam ......saudi arabia staan nergens plaatsnamen daarzo,quote:Op maandag 4 december 2006 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk je dat wel elkaar eerst de goede antwoorden mailen voordat we plaatsen?
inderdaad, soms is het makkelijk, bijv. Spaanse huizen vind ik vrij makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oefening baart goede antwoorden in dit geval. Zie de uitleg van Zhivago hierboven
aah okquote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef redunzl het volgende:
nou Frederiqueske, plaats er maar een dan![]()
haha waarom daarzoquote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het nog niet gevonden, maar mijn eerste zoekplekken zijn Canberra en Adelaide
pfffffffff heb al heel irak gehad en egypte en pakistan en afganistan,,,quote:Op maandag 4 december 2006 20:46 schreef redunzl het volgende:
via je profiel was het idd makkelijker![]()
dit lijkt me geen makkelijke, wat en waar?
[afbeelding]
was even wegquote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef _jero_ het volgende:
Wereld erfgoed?
heel ander continent...quote:Op maandag 4 december 2006 21:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
pfffffffff heb al heel irak gehad en egypte en pakistan en afganistan,,,
hintje please![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef dmace het volgende:
ja maar die troep ligt overal in Zuid-A.
Chizen Itza ?
heel goedquote:Op maandag 4 december 2006 22:40 schreef _jero_ het volgende:
De Inca ruines van Tiwanaku in Bolivia?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:43 schreef redunzl het volgende:
[..]
heel goed![]()
het is volgens mij van de voorgangers van de Inca's maar het is in ieder geval Tiwanaku![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiwanaku
_jero_ +1
Doet me meteen weer denken aan Midtown Madness IIquote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef _jero_ het volgende:
Wat is de naam van dit gebouw en waar is deze te vinden?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |