is goedquote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Zhivago het volgende:
Haga Sofia, Istanbul
ik ga de opgavenlijst alvast bijwerkenquote:Op maandag 4 december 2006 14:57 schreef _jero_ het volgende:
Heb hem ook, wat nu?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:57 schreef _jero_ het volgende:
Heb hem ook, wat nu?
quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Twee honden vechten om een been....
chaos!quote:Op maandag 4 december 2006 15:57 schreef Zhivago het volgende:
Lekker danHeb ik het gevonden gaat de opgave weg
![]()
Had niet nodig geweest, van mij mag je het punt gewoon meerekenen (je had hem toch eerlijk gehaald?).quote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef redunzl het volgende:
opgavenlijst en puntentotaal zijn bijgewerkt, ik heb redunzl 1 punt in mindering gegeven vanwege die actie van vanmiddag![]()
jajaja ik zit me een ongeluk te zoeken, zit nu in mijn geboorteland te kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Had niet nodig geweest, van mij mag je het punt gewoon meerekenen (je had hem toch eerlijk gehaald?).
Of bedoel je Dresden, maar die telt pas mee voor deel 11 en gaat naar twentemeisje
En Frederiqueske, probeer deze te vinden
vind hem zelf wel heel erg moeilijk, kan hem nog niet vinden...
En ik had alle grote plaatsen gehad in het Midden-Oosten, waaronder dus ook Bahrein wat daar dus op een steenworp vanaf ligt...quote:Op maandag 4 december 2006 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Saudi Arabie, tussen Ad Dammam en As Zahran en Al khubar
ik zat niet goed op te letten, ik interpreteerde de opmerking "Redunzl mag de 1e poging plaatsen" als plaats maar een nieuwequote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Had niet nodig geweest, van mij mag je het punt gewoon meerekenen (je had hem toch eerlijk gehaald?).
Of bedoel je Dresden, maar die telt pas mee voor deel 11 en gaat naar twentemeisje
Leek mij een Atlantisch eiland. Zat eerst te zoeken in de buurt van Schotland, dat landschap leek er overigens behoorlijk op. Toen ben ik bij de Azoren gaan kijken. Dus ook enigzins toevalquote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jawel, goed
Zhivago +1
Hoe had je deze zo snel gevonden? Azoren zijn nou niet de meest bekende plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |