En toch heb ik steeds matches met mannen uit heel nederland terwijl ik in heb gevuld dat ik niet ver wil reizen....quote:Op maandag 4 december 2006 12:11 schreef EvavdBurg het volgende:
Ja maar daarom is paiq zo handig want mensne met zo'n 'agenda' die voldoen toch niet aan jou criteria die je zelf opgeeft (of ze moeten hun vragen fout invullen) en dan zul je ook niet met hun in contact komen.
2day is bijvoorbeeld wel puur op sexdate gericht maar daar kan ook iedereen op iedereen reageren en dat werkt dan ook al voor geen meter
Heb vandaag nog met de makers gechat en de geografische matching aangekaart. Dit staat hoog op de to-do-list voor een volgende release. Beterschap is hierin beloofd.quote:Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En toch heb ik steeds matches met mannen uit heel nederland terwijl ik in heb gevuld dat ik niet ver wil reizen....
en misschien willen zij wel naar jou toe komen reizen...quote:Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En toch heb ik steeds matches met mannen uit heel nederland terwijl ik in heb gevuld dat ik niet ver wil reizen....
Precies ! Als een meid niet wilt reizen, geen probleem toch, ik vind het niet erg om er naartoe te reizen hoor. Snap zoiezo het punt van een stukje reizen niet.. zo groot is nederland nou ook weer niet.quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
en misschien willen zij wel naar jou toe komen reizen...
Ah joh dan laat je de jongen toch reizen ?quote:Op maandag 4 december 2006 15:01 schreef Coolcat het volgende:
Nou qua tijd heb ik dat er echt niet voor over....
Ik heb bij zowel mijn eerste als 2e vriendin erg veel moeten reizen.. uur heen uur terug.. dus ben wel wat gewend hoor..En als je echt gek op elkaar bent dan doen die paar uurtjes er toch niet toe ? En je kan altijd nog verhuizen (heb ik ook gedaan destijds, was voor mijn werk ook handiger)quote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef Coolcat het volgende:
Ja de mannen komen idd ook erg veel uit Noord Brabant! Maar juist voor een relatie zou ik iemand dichtbij zoeken hoor, mennn wat een tijd kost dat als je voor een relatie veel moet reizen. Heb ik dr echt niet voor over hoor.... dan moet je ook wel beide reizen. Kan je moeilijk alleen de man laten doen he
relationeel is dat niet te doen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb voor mijn huidige vrouwtje ook een uur moeten reizen (enkele reis zonder files)
maar na een jaartje wordt je dat wel zat.
Nooo way dat ik voor een kerel ga verhuizen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik heb bij zowel mijn eerste als 2e vriendin erg veel moeten reizen.. uur heen uur terug.. dus ben wel wat gewend hoor..En als je echt gek op elkaar bent dan doen die paar uurtjes er toch niet toe ? En je kan altijd nog verhuizen (heb ik ook gedaan destijds, was voor mijn werk ook handiger)
Maar goed... je moet er wel wat voor over hebben denk ik maar.
misschien wil die kerel wel voor jou verhuizen?quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nooo way dat ik voor een kerel ga verhuizen!![]()
Je doet het ook niet voor een kerel, je doet het voor de relatie hequote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nooo way dat ik voor een kerel ga verhuizen!![]()
Waarom?quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Fokkie het volgende:
Hmm...heb ik weer es behoefte aan een nieuwe frisse datingsite (na SDC, 2Night en Chatgirl), vis ik met Paiq.nl dus fijn achter het net...grrrr
quote:Op maandag 4 december 2006 18:29 schreef MoChe het volgende:
is er nou hier nog geneukt of niet?
Als je nou gewoon alles eerst is leest....quote:Op maandag 4 december 2006 18:29 schreef MoChe het volgende:
is er nou hier nog geneukt of niet?
Een relatie op afstand werkt niet.. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen.. Hoewel er toch genoeg voorbeelden zijn van mensen waarbij het blijkbaar wel werkt..quote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef Coolcat het volgende:
Ja de mannen komen idd ook erg veel uit Noord Brabant! Maar juist voor een relatie zou ik iemand dichtbij zoeken hoor, mennn wat een tijd kost dat als je voor een relatie veel moet reizen. Heb ik dr echt niet voor over hoor.... dan moet je ook wel beide reizen. Kan je moeilijk alleen de man laten doen he
Okquote:
Eeh ... ga eens wat moeite doen en ga maar chatten enzo...quote:Op maandag 4 december 2006 18:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie wil neuken ?
Geef je mailadres maarquote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Ok
Iemand een invite voor Paiq over...toevallig...anyone??
Nee, kom er net achter dat ik net mijn laatste uitnodiging heb verstuurdquote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan....quote:Op maandag 4 december 2006 18:52 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Eeh ... ga eens wat moeite doen en ga maar chatten enzo...![]()
Nou grijp je kans zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan....
Gewoon even doorlezen.. dit gaat over het verkrijgen van een sexdate.. hoe je dat het beste kunt aanpakken etc... En er zijn er dus al een aantal die het gelukt is.quote:Op maandag 4 december 2006 19:26 schreef Zyggie het volgende:
Wijzig die OP of TT dan. Ik snap er de ballen van en heb geen zin om 2 topics door te lezen. Iemand een samenvatting?
Is dat een verkapte invitatie?quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee vond het wel slim van hem haha, niet geschoten is altijd mis hequote:Op maandag 4 december 2006 19:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Is dat een verkapte invitatie?
Waar en wanneerquote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Je wil niet weten door hoeveel fokkers ik aan msn toegevoegd wordt voor een sexdate...quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou grijp je kans zou ik zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |