Ah joh, niet gefrustreerd raken. Gewoon de lol inzien van dit alles en je zult zien dat de sexdate vanzelf gaat komen. Die meid van 17... tja, dat was te verwachten. Lang niet volwassen en sexueel niet onderlegd. Snel laten varen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:39 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ik word gefrustreerd (was ik al maar nu nog erger)....ik had besloten om toch maar met die meid van 17 te gaan... aangezien ik het niet kan maken om met die van 33 te gaan vanwege haar vriend. Dus ik een date proberen te regelen gister... begint ze opeens over haar problemen, dat ze slechte jeugd gehad heeft blabla, echt erg gewoon. Ik vind het nu echt zielig om haar te gebruiken voor alleen sex..en ze begint me echt leuk te vinden enzo...dus dat moet ik niet hebben. Dus ik ga het vanavond maar afkappen denk ik.. en dan daarbij gewoon eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen sex wil en meer niet. Ik zie wel hoe ze reageerd. En dan vanavond maar weer verder zoeken... het zit me allemaal niet mee moet ik zeggen.
Je bent te aardig. Ik ken het heb ik zelf ook. Voor sexdates moet je meisjes volgens mij echt gewoon als gebruiksvoorwerpen zien. Of een meisje/vrouw hebben die jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:39 schreef yoghurtje het volgende:
Nou ik word gefrustreerd (was ik al maar nu nog erger)....ik had besloten om toch maar met die meid van 17 te gaan... aangezien ik het niet kan maken om met die van 33 te gaan vanwege haar vriend. Dus ik een date proberen te regelen gister... begint ze opeens over haar problemen, dat ze slechte jeugd gehad heeft blabla, echt erg gewoon. Ik vind het nu echt zielig om haar te gebruiken voor alleen sex..en ze begint me echt leuk te vinden enzo...dus dat moet ik niet hebben. Dus ik ga het vanavond maar afkappen denk ik.. en dan daarbij gewoon eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen sex wil en meer niet. Ik zie wel hoe ze reageerd. En dan vanavond maar weer verder zoeken... het zit me allemaal niet mee moet ik zeggen.
Er zijn grenzen aan het uiterlijk. Geen grote draak voor mij en het aangezicht moet ook wel te pruimen zijn. Maar het hoeven wat mij betreft ook geen 'droomvrouwen' te zijn. Dus als je alleen sex wilt wel eisen stellen maar niet zo kieskeurig zijn als je zou zijn als het om meer dan sex zou gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef yoghurtje het volgende:
Haha, ja ben denk ik te aardig dan ofzo.. denk dat veel jongens haar alsnog zouden hebben gepakt. Waar zijn al die meiden die echt alleen maar sex willen en meer niet ? Zonder al dat gedoe er omheen ? Maar goed.. ik denk dat ik nu inmiddels bij nr 30 ben waarbij het niks is geworden.. dus het 1 op 20 verhaal klopt niet echt.
Zouden jullie het trouwens met een onaantrekkelijke vrouw kunnen doen ? Gewoon puur voor de seks ? Want ik heb gemerkt dat die wel wat meer interesse hebben... maar meestal hoef ik hun msn niet eens... want ik zou het niet kunnen met zo een lelijk iemand.. straks willen ze het licht aan hebben tijdens de sex![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef yoghurtje het volgende:
Ik kan beter maar gewoon op zoek gaan naar een relatie denk ik, in plaats van een sexdate. Denk dat ik daarmee grotere kans maak om sex te krijgen. En dan nog eens vaker ook (als ik het tref)!
Gewoon iemand zoeken die ook gewoon seks wil, niet gaan kwetsen, dat is toch niet goed zeg...quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je bent te aardig. Ik ken het heb ik zelf ook. Voor sexdates moet je meisjes volgens mij echt gewoon als gebruiksvoorwerpen zien. Of een meisje/vrouw hebben die jou gewoon als gebruiksvoorwerp ziet.![]()
biedt je aan zou ik zeggen, kan die meteen wat ervaring op doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die ook gewoon seks wil, niet gaan kwetsen, dat is toch niet goed zeg...
Er zijn zat mensen die ook gewoon een keer, of wat vaker lekker willen neuken, van beide geslachten, laat degene die meer dan dat zoeken met rust als jij dat alleen maar wil, ga geen mensen onnodig kwetsen, dat is stom, zeker voor een wipje, kom op zeg....
Hey ervaring heb ik genoeg.. zit nu alleen al een tijd zonder.. meer niet..quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef masterdave het volgende:
[..]
biedt je aan zou ik zeggen, kan die meteen wat ervaring op doen![]()
Nee kwetsen is natuurlijk nooit goed. Maar dat de bedoelingen van allebei gewoon duidelijk zijn. Dus niet dat de ene toch wat meer wil qua relatie ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die ook gewoon seks wil, niet gaan kwetsen, dat is toch niet goed zeg...
Er zijn zat mensen die ook gewoon een keer, of wat vaker lekker willen neuken, van beide geslachten, laat degene die meer dan dat zoeken met rust als jij dat alleen maar wil, ga geen mensen onnodig kwetsen, dat is stom, zeker voor een wipje, kom op zeg....
mooi omschrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef yoghurtje het volgende:
maar ze moet wel neukbaar zijn.. dat ik gewoon met het licht aan kan neuken zeg maar..
of een opblaaspop kopen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij ben je idd de enige die zo fanatiek bezig is nuMaar als ik jou steeds zo hoor kan je volgens mij beter een relatie gaan zoeken, heb ook het idee dat je de lat voor een sexdate wat te hoog legt. Hoor je immers op iedere meid wel op of aanmerkingen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |