Zou je er bij willen melden van wie dat afkomstig moet zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:41 schreef Agorias het volgende:
Ik eet smegma en tenenkaas.
't begint met een...quote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zou je er bij willen melden van wie dat afkomstig moet zijn
quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef quickie1985 het volgende:MUWAHAHAHAHAHAH AGORIAS ZOON VAN TED FAGGART!
O.T : Italiaanse kaas
MUWAHAHAHAHAHAAAAAA
Wilt u aub uw offtopic reacties niet plaatsen?quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef quickie1985 het volgende:MUWAHAHAHAHAHAH AGORIAS ZOON VAN TED FAGGART!
O.T : Italiaanse kaas
MUWAHAHAHAHAHAAAAAA
Domme topics = domme reacties he ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
Wilt u aub uw offtopic reacties niet plaatsen?
Fvivif en ik maken geen domme topics, dat is gewoonweg niet mogelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 14:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Domme topics = domme reacties he ?
Wil jij je hoofd alsjeblieft drie keer in een emmer water steken en 'm er dan maar twee keer uithalen?quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef quickie1985 het volgende:
Wil iemand me aub doodwensen zodat ik dat heel tof in mijn sig kan zetten? hihihihi.![]()
Zal ik dan maar
KUTtopic.quote:Op maandag 4 december 2006 14:08 schreef Agorias het volgende:
[..]
Fvivif en ik maken geen domme topics, dat is gewoonweg niet mogelijk.
U bent hier niet meer welkom. Tot ziens.
Her merk maakt me niet zoveel uit. Met kaas heb ik hetzelfde als met meiden.......zo jong mogelijkquote:Welk merk kaas eten jullie
Jong vuilak! Kaas is lekker! Mits jong!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Sensation89 het volgende:
ik eet geen kaas das ranzig
nee, men>^ <quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong vuilak! Kaas is lekker! Mits jong!!!!
eensch.quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong vuilak! Kaas is lekker! Mits jong!!!!
De meeste Pubjes zullen die eerste, en die laatste nog waarschijnlijker niet kennen, en nog nooit gegeten hebbenquote:
Fagquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef K-mail het volgende:
[..]
De meeste Pubjes zullen die eerste, en die laatste nog waarschijnlijker niet kennen, en nog nooit gegeten hebben
Right, Cheddar kent iedereen man, dat zit op je Big Mac en zulksquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef K-mail het volgende:
[..]
De meeste Pubjes zullen die eerste, en die laatste nog waarschijnlijker niet kennen, en nog nooit gegeten hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |