abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 15:32:18 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44133733
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:02 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Ja, dat is 't hem nou juist, ondanks dat ik steeds nee zeg of niet inga op zijn verzoeken, blijft hij contact zoeken. Vandaar dat de andere Fokkers adviseerden om nogmaals duidelijk tegen hem te zeggen dat hij me met rust moet laten. Sommige mannen nemen blijkbaar geen genoegen met NEE.
Uit je verhaal heb ik niet op kunnen maken dat je al 'nee' hebt gezegd. Je hebt de telefoon niet opgenomen en je hebt ook niet gereageerd op post, maar je zegt volgens mij nergens dat je 'NEE' hebt gezegd. Daarnaast vind ik het verhaal een beetje vreemd. Je zegt dat hij 45 is. Even later zeg je dat je er niets aan vind omdat hij je opa had kunnen zijn. Ik weet niet hoe jong jij moet zijn als iemand van 45 al je opa kan zijn, maar volgens mij zit je dan op een leeftijd waarop je nog geen 'bedrijf aan huis' hebt.

Ik vind dat je ontzettend overdrijft. Hij heeft geen manier van contact leggen zoals 'normaal' wordt gevonden, maar jij maakt er iets van wat het niet is. Als je lang zo doorgaat moet die man op de brandstapel omdat hij je heeft proberen te bellen. Daarnaast vind ik dat je nogal veel de nadruk legt op hoe jong jij bent. Het is bijna een verkapt-kijk-mij-heel-jong-zijn-en-een-eigen-bedrijf-hebben-en-veel-oudere-mannen-achter-me-aan-krijgen-want-ik-ben-de-bom-post.

Stel je niet zo aan zeg. Zeg normaal aan de telefoon dat je er geen zin in hebt en verder niets. Denk je eens even de positie van die man in. Misschien durft ie wel heelmaal niet zo snel iets. Misschien heeft ie zich wel eerst een uur op lopen vreten voordat hij de telefoon durfde te pakken. Je kunt hem op zijn minst normaal te woord staan en zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt.

Dat lijkt me normaler dan op een forum een topic te openen over een man die je stalkt en die vanalles van je wil en misschien wel heel eng is en bah je hebt er geen zin in en het is een freak die geen NEE snapt terwijl jij hem dus ook maar 30 min gesproken hebt en verder helemaal niet kent.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 december 2006 @ 15:38:56 #52
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44134019
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was. Het kwartje viel pas, toen hij vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken. O ja, hij heeft mij ook uitgenodigd om bij hem langs te komen om te lunchen of zo. Jakkie

Ik heb hem pas twee keer gezien en in totaal een half uurtje gesproken. Ik ken die man dus eigenlijk niet eens, misschien is hij wel een engerd.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn fitnessleraar, die begon mij ook ineens te versieren. Omdat ik dacht dat het gewoon leuk bedoeld was, had ik toegezegd een keer wat met 'm te gaan drinken ergens, maar toen smste hij ineens dat hij wel voor me wilde koken en dat we lekker samen konden gaan dansen... en toen viel het kwartje .

Ik heb hem teruggesmst dat het me bij nader inzien toch geen goed plan leek en dat we onze maar relatie strict zakelijk moesten houden. Nooit meer wat van gehoord . (Ik heb ook een andere sportschool gezocht daarna ).
pi_44134239
Mijn indruk is dat je nooit "NEE!" hebt gezegd. Ik krijg van je berichten de indruk dat je vriendelijk zijn verzoeken hebt afgewezen / niet op in bent gegaan, zijn seksueel getinte opmerkingen maar stilletjes hebt genegeerd en nooit duidelijk hebt gemaakt dat je totaal geen contact met hem wenst te hebben.

Ook zeg je dat je niet in ging op de vraag of je iets wilde drinken met hem. Maar waarom de kans laten liggen om op dat moment direct te zeggen wat je daadwerkelijk denkt? "Nee, ik wil niets met je drinken en heb ook geen interesse in verder contact."
Niet ingaan op dingen zien vrouwen als een subtiele 'ik moet je niet', maar dat komt lang niet altijd over. (Zoals FJD al zegt, mannen en subtiele hints.. ) Dus waarom niet gewoon direct zijn?

Misschien is het een engerd, misschien een beste kerel die een kans zag en die greep. Hoe dan ook, als je niet duidelijk (genoeg) bent geweest kun je hem niet kwalijk nemen dat hij het blijft proberen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_44134756
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uit je verhaal heb ik niet op kunnen maken dat je al 'nee' hebt gezegd. Je hebt de telefoon niet opgenomen en je hebt ook niet gereageerd op post, maar je zegt volgens mij nergens dat je 'NEE' hebt gezegd.

Misschien moet je beter leren lezen, want ik heb meerder keren aangegeven dat ik nee heb gezegd toen hij hij me vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken en toen hij me uitnodigde om bij hem thuis te komen. Dit was voordat hij mij post stuurde en mij opbelde. Nadat ik nee tegen hem had gezegd heb ik hem verder genegeerd.

Daarnaast vind ik het verhaal een beetje vreemd. Je zegt dat hij 45 is. Even later zeg je dat je er niets aan vind omdat hij je opa had kunnen zijn. Ik weet niet hoe jong jij moet zijn als iemand van 45 al je opa kan zijn, maar volgens mij zit je dan op een leeftijd waarop je nog geen 'bedrijf aan huis' hebt.

Ik zeg niet dat hij 45 is, maar dat hij ouder is dan 45 (zie 45+), dus minimaal 45 jaar.

Ik vind dat je ontzettend overdrijft. Hij heeft geen manier van contact leggen zoals 'normaal' wordt gevonden, maar jij maakt er iets van wat het niet is. Als je lang zo doorgaat moet die man op de brandstapel omdat hij je heeft proberen te bellen. Daarnaast vind ik dat je nogal veel de nadruk legt op hoe jong jij bent. Het is bijna een verkapt-kijk-mij-heel-jong-zijn-en-een-eigen-bedrijf-hebben-en-veel-oudere-mannen-achter-me-aan-krijgen-want-ik-ben-de-bom-post.

Dat mag je vinden, maar ik denk dat als iemand je negeert en verder geen contact met je zoekt, het een signaal is van geen interesse hebben. Vooral als de persoon al meerdere keren niet heeft gereageet op verschillende verzoeken.

Stel je niet zo aan zeg. Zeg normaal aan de telefoon dat je er geen zin in hebt en verder niets. Denk je eens even de positie van die man in. Misschien durft ie wel heelmaal niet zo snel iets. Misschien heeft ie zich wel eerst een uur op lopen vreten voordat hij de telefoon durfde te pakken. Je kunt hem op zijn minst normaal te woord staan en zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt.

O, dus ik stel me aan omdat ik geen contact meer wil met iemand die zich eerst zakelijk opstelt, mijn adresgegevens en telnr. vraagt (onder het mom van we hebben allebei hetzelfde bedrijf, netwerken e.d) en daarna als deze zijn verstrekt, meteen op de versiertoer gaat. Seksueel getinte opmerkingen maakt daarna, mij vervolgens mee uti drinken vraagt enz. Lekker zakelijk, dat noem ik een verborgen agenda hebben, en lekker betrouwbaar ook. Dit lijkt me niet iemand die verlegen is en die niet weet hoe hij contact met een vrouw moet leggen
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 16:08:33 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_44135111
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef lachebekje het volgende:

[..]
Ja je kunt wle meer roepen, maar je hebt hem nooit vertelt dat je geen interesse hebt, dat "NEE" waar je zo de mond van vol hebt heb je nooit uitgesproken. I don't care dat jij vind dat je duidelijk bent geweest en hints hebt gegeven, maar blijkbaar komen die niet aan, want hij doet nog steeds moeite, dus zit er weinig anders op dan hem gewoon netjes te vertellen dat je er geen zin in hebt. Dat doe je niet, want eigenlijk durf je dat niet vermoed ik. Je hoopt dat het zeggen door het toch net niet te zeggen genoeg is, maar blijkbaar niet dus, en nu kom je hier huilen.

Tot nog toe vind ik hem bewonderingswaardiger dan jou, want hij durft iig wel, jij neemt gewoon niet op in plaats van dat je even heel normaal opneemt en netjes zegt hoe of wat. Aangeven kun je ook niet, want hij heeft niets strafbaars gedaan, dus je kunt nou wel een hele hoop heisa lopen trappen, maar daar schiet je niets mee op, en ik vind het nogal belachelijk dat je je zo uitlaat over iemand die je verder niet kent, want als het nou een enorme hunk was geweest, dan had jij er heel wat minder moeite (zo niet: geen) moeite mee gehad, en dan had je een dergelijk topic ook niet geopend.
pi_44135165
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn indruk is dat je nooit "NEE!" hebt gezegd. Ik krijg van je berichten de indruk dat je vriendelijk zijn verzoeken hebt afgewezen / niet op in bent gegaan, zijn seksueel getinte opmerkingen maar stilletjes hebt genegeerd en nooit duidelijk hebt gemaakt dat je totaal geen contact met hem wenst te hebben.

Ik heb niet letterlijk gezegd: Ik wil geen contact meer met je, omdat ik nadat hij al die verzoeken deed dacht duidelijk te hebben gemaakt dat ik geen interesse had. Ik ben toen gewoon weggegaan met het idee, daar hoor ik nooit meer iets van. Helaas pakte dat anders uit, maar goed ik ben niet voor niets naïef, dacht echt dat hij het begrepen had. Ik besefte pas dat hij het niet door had toen hij mij post ging sturen en mij op ging bellen. Stom ik weet het.
pi_44135805
De eerstvolgende contactpoging dus erg duidelijk zeggen dat je geen interesse hebt in welk contact dan ook. Klaar.
pi_44135892
[quote]Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja je kunt wle meer roepen, maar je hebt hem nooit vertelt dat je geen interesse hebt, dat "NEE" waar je zo de mond van vol hebt heb je nooit uitgesproken. I don't care dat jij vind dat je duidelijk bent geweest en hints hebt gegeven, maar blijkbaar komen die niet aan, want hij doet nog steeds moeite, dus zit er weinig anders op dan hem gewoon netjes te vertellen dat je er geen zin in hebt. Dat doe je niet, want eigenlijk durf je dat niet vermoed ik. Je hoopt dat het zeggen door het toch net niet te zeggen genoeg is, maar blijkbaar niet dus, en nu kom je hier huilen.

Nee zeggen op verzoeken van iemand is wat anders dan zeggen dat je geen interesse hebt, volgens mij, maar goed. Ik geef toe dat ik niet heb aangegeven geen intersse te hebben, maar ik heb ook niet tegen hem gezegd dat ik wel interesse heb, dus waarom mij opbellen en post sturen??? Verder ben ik het wel met je eens dat ik niet duidelijk ben geweest, terwijl ik dacht dat wel te zijn geweest.

Tot nog toe vind ik hem bewonderingswaardiger dan jou, want hij durft iig wel, jij neemt gewoon niet op in plaats van dat je even heel normaal opneemt en netjes zegt hoe of wat. Aangeven kun je ook niet, want hij heeft niets strafbaars gedaan, dus je kunt nou wel een hele hoop heisa lopen trappen, maar daar schiet je niets mee op, en ik vind het nogal belachelijk dat je je zo uitlaat over iemand die je verder niet kent, want als het nou een enorme hunk was geweest, dan had jij er heel wat minder moeite (zo niet: geen) moeite mee gehad, en dan had je een dergelijk topic ook niet geopend.
[/quote

Je bedoelt hij durft toch nog contact te zoeken, nadat hij een blauwtje heeft gelopen. Kom op zeg, over zelfrespect gesproken. Nu moet ik hem, omdat er niets anders opzit nog een 2e keer afwijzen. Sorry dat ik niet zo'n harde vrouw ben die er geen moeite mee heeft mannen af te wijzen . Trouwens hoe kom je erbij dat ik op een hunk anders gereageerd zou hebben. Het gaat hier niet om het uiterlijk, maar om het gedrag.
pi_44136044
Nouja, als het een onwijs lekker (en jong) ding was geweest had je die aandacht wellicht niet zo erg gevonden en was er nu geen topic geweest om dit te typen
pi_44136166
misschien wil hij je lachebeje volspuiten
pi_44136415
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef heaven7 het volgende:
Nouja, als het een onwijs lekker (en jong) ding was geweest had je die aandacht wellicht niet zo erg gevonden en was er nu geen topic geweest om dit te typen
Nee hoor, heb laatst nog een onwijs lekker (jong) ding afgewezen omdat ik niet verliefd op hem was. Zo oppervlakkig ben ik niet en ik heb trouwens niets tegen oudere mannen.
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 16:58:12 #62
16180 crew  CoolGuy
pi_44137022
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Nee hoor, heb laatst nog een onwijs lekker (jong) ding afgewezen omdat ik niet verliefd op hem was. Zo oppervlakkig ben ik niet en ik heb trouwens niets tegen oudere mannen.
Je bent gewoon een zeikwijf. Neem de volgende keer op en zeg hem wat je vind in plaats van niet op te nemen en dan er hier een topic over te openen. Hoe moeilijk kan dat zijn zeg. Als je er niets aan doet zal hij misschien nog wel even doorgaan, maar je kunt er ook in 1x vanaf zijn. Dan doe dat in plaats van moeilijk te lopen doen.
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 16:58:53 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_44137043
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:36 schreef SjaakKnaak het volgende:
misschien wil hij je lachebeje volspuiten
pi_44137546
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben in een uitgaansgelegenheid weleens half aangerand door een dame die ik niet leuk vond, moet ik nu aangifte doen?
Drie reacties achter elkaar , wel eens van de kopieerfunctie gehoord, Diederikje?

En als ik jou was zou ik zeker aangifte doen, of sta je dan voor schut bij je vrienden omdat je niet eens een vrouw op afstand kon houden?
pi_44138601
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je bent gewoon een zeikwijf. Neem de volgende keer op en zeg hem wat je vind in plaats van niet op te nemen en dan er hier een topic over te openen. Hoe moeilijk kan dat zijn zeg. Als je er niets aan doet zal hij misschien nog wel even doorgaan, maar je kunt er ook in 1x vanaf zijn. Dan doe dat in plaats van moeilijk te lopen doen.
Acht gut, meneer coolguy vind mij een zeikwijf. Dan ga je toch lekker naar een ander topic, heb je ook geen last van m'n gezeik en doe je mij ook een plezier.

Waar denk je dat een forum voor is. Om mensen die iets kwijt willen voor zeikwijf uit te maken??? Nogmaals
pi_44138711
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Verliefd word je ook niet in een half uur, dat komt (of niet) na een paar keer daten bijvoorbeeld. En daarvoor hoef je ook helemaal niet oppervlakkig te zijn en dat zeg ik ook helemaal niet.
Ga je de volgende keer nou wel het lef hebben op zn minst de telefoon aan te nemen en heel duidelijk te zeggen dat je van geen enkel contact meer gediend bent?
pi_44139555
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Verliefd word je ook niet in een half uur, dat komt (of niet) na een paar keer daten bijvoorbeeld. En daarvoor hoef je ook helemaal niet oppervlakkig te zijn en dat zeg ik ook helemaal niet.
Ga je de volgende keer nou wel het lef hebben op zn minst de telefoon aan te nemen en heel duidelijk te zeggen dat je van geen enkel contact meer gediend bent?
Ik kende hem al een half jaar hoor (en het was een ontzettend aardige jongen). Maar goed ik dwaal af van het onderwerp.

Ik heb besloten om de telefoon op te nemen, maaaaaaar daarna hang ik op. Geen " ik heb geen interesse", geen "ik wil geen contact meer', maar gewoon EXIT. Ik heb geen zin om met hem in discussie te gaan en vragen te beantwoorden.
pi_44139761
Wat maakt het uit joh, op een ouwe fiets moet je t leren toch
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 4 december 2006 @ 18:22:10 #69
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_44139852
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:12 schreef lachebekje het volgende:

Ik heb besloten om de telefoon op te nemen, maaaaaaar daarna hang ik op. Geen " ik heb geen interesse", geen "ik wil geen contact meer', maar gewoon EXIT. Ik heb geen zin om met hem in discussie te gaan en vragen te beantwoorden.
Je gaat opnemen, en daarna gelijk weer ophangen?
pi_44139959
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:22 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je gaat opnemen, en daarna gelijk weer ophangen?
Ja , dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest .
pi_44140653
Je adres gegeven? jeetje...

Kerstavond 2006

Lachebekje zit alleen aan tafel..

**klop klop**

Wie is dat daar?

**klop klop** het raam bonst

"Oh, eeh...Ik ben de kerstman, en ik kom je.... PAKKEN!" (neuken)
^_
pi_44140881
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef MadMarco het volgende:
Je adres gegeven? jeetje...

Kerstavond 2006

Lachebekje zit alleen aan tafel..

**klop klop**

Wie is dat daar?

**klop klop** het raam bonst

"Oh, eeh...Ik ben de kerstman, en ik kom je.... PAKKEN!" (neuken) ;

Pak me kerstman
pi_44140975
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Ja , dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest .

ja, want dat is veel duidelijker dan even zeggen dat je wilt dat hij geen contact meer opneemt.

pi_44141416
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Kom op, zeg Zo lok je toch alleen maar uit dat hij weer belt? De betekenis die jij eraan geeft, kan een heel andere zijn dan de betekenis die hij eraan zal geven. Misschien werkt je telefoon niet goed of wil je 'hard to get' spelen. Hij kan het invullen zoals hij wil.

Waarom steeds de boodschap indirect proberen over te brengen? Het is toch veel simpeler opgelost als je gewoon duidelijkheid schept? Ik snap werkelijk niet waarom je een duidelijke boodschap ten alle tijde wilt vermijden. Waar ben je bang voor?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_44141439
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef lachebekje het volgende:

[..]

Pak me kerstman
Als hij daadwerkelijk een keer voor je deur staat en je ben alleen thuis lach je niet meer trut
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')