quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Roquefort het volgende:
Ik lees nergens dat je tegen hem hebt gezegd dat je geen behoefte aan contact met hem hebt?
Dat lijkt me allezins een voor de hand liggend begin.
dat dusquote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Misschien door gewoon eens duidelijk te zijn voor de verandering en te zeggen: Flikker op?
Of iets beleefd zeggen dat je geen interesse hebt. Ook duidelijk genoeg, lijkt me. Als dat niet werkt kun je altijd nog zeggen dat ie op moet flikkeren of kun je altijd nog wild zwaaien met een hakbijl terwijl je krijst "IK BEN DE REÏNCARNATIE VAN JEFFREY DAHMER".quote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Misschien door gewoon eens duidelijk te zijn voor de verandering en te zeggen: Flikker op?
Waarschijnlijk wel als hij zo snel achter je aan gaat.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was. Het kwartje viel pas, toen hij vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken. O ja, hij heeft mij ook uitgenodigd om bij hem langs te komen om te lunchen of zo. Jakkie![]()
Ik heb hem pas twee keer gezien en in totaal een half uurtje gesproken. Ik ken die man dus eigenlijk niet eens, misschien is hij wel een engerd.
In dat geval gewoon op de uitnodiging ingaan en een vent meenemen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was. Het kwartje viel pas, toen hij vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken. O ja, hij heeft mij ook uitgenodigd om bij hem langs te komen om te lunchen of zo. Jakkie![]()
Ik heb hem pas twee keer gezien en in totaal een half uurtje gesproken. Ik ken die man dus eigenlijk niet eens, misschien is hij wel een engerd.
Hij wil er niet voor betalen, maar alleen gratis?quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
Zucht! Ik dacht dat het zakelijk was.
haha erg toepasselijk ^^quote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit is echt zo'n wijvenprobleem.quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Roquefort het volgende:
Ik lees nergens dat je tegen hem hebt gezegd dat je geen behoefte aan contact met hem hebt?
Mijn idee. Die kerel vind haar duidelijk (al dan niet seksueel) wel leuk. Niets mis mee toch? Dat is geen misdrijf.quote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Pff je schrijft erover alsof je een enorme stalker achter je aan hebt. Het lijkt me gewoon een vriendelijke oudere man die een keer wat wil gaan drinken. Wil je dat niet is het prima, maar stel je er niet zo over aan zeg![]()
Ik beweer nergens dat hij een stalker is. En waarom ik mijn adres en telefoonnummer gaf was omdat ik ook een bedrijf aan huis heb, vandaar dat ik dacht dat het zakelijk was. Hij heeft zelf ook een bedrijf aan huis. Ik probeer prive en zaken uit elkaar te houden, daarom vind ik het niet normaal dat iemand (met zogenaamd zakelijke bedoelingen), mij op zondag belt en mij utinodigt in prive-tijd om afspraakje te maken. Dan is het voor mij niet zakelijk meer, vooral als iemand (die mijn opa had kunnen zijn) ook heel veel interesse toont in mij als persoon.quote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Pff je schrijft erover alsof je een enorme stalker achter je aan hebt. Het lijkt me gewoon een vriendelijke oudere man die een keer wat wil gaan drinken. Wil je dat niet is het prima, maar stel je er niet zo over aan zeg![]()
Ze sprak tegen je ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben in een uitgaansgelegenheid weleens half aangerand door een dame die ik niet leuk vond, moet ik nu aangifte doen?
Maar wat is nu je probleem?quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat hij een stalker is. En waarom ik mijn adres en telefoonnummer gaf was omdat ik ook een bedrijf aan huis heb, vandaar dat ik dacht dat het zakelijk was. Hij heeft zelf ook een bedrijf aan huis. Ik probeer prive en zaken uit elkaar te houden, daarom vind ik het niet normaal dat iemand (met zogenaamd zakelijke bedoelingen), mij op zondag belt en mij utinodigt in prive-tijd om afspraakje te maken. Dan is het voor mij niet zakelijk meer, vooral als iemand (die mijn opa had kunnen zijn) ook heel veel interesse toont in mij als persoon.
Maar dan kun je toch gewoon "nee, dat wil ik niet" zeggen?quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat hij een stalker is. En waarom ik mijn adres en telefoonnummer gaf was omdat ik ook een bedrijf aan huis heb, vandaar dat ik dacht dat het zakelijk was. Hij heeft zelf ook een bedrijf aan huis. Ik probeer prive en zaken uit elkaar te houden, daarom vind ik het niet normaal dat iemand (met zogenaamd zakelijke bedoelingen), mij op zondag belt en mij utinodigt in prive-tijd om afspraakje te maken. Dan is het voor mij niet zakelijk meer, vooral als iemand (die mijn opa had kunnen zijn) ook heel veel interesse toont in mij als persoon.
Dat ze niet duidelijk is geweest tegen die man. Zeg hem gewoon dat je geen interesse hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar wat is nu je probleem?
En het mooie is: als het een leuke kerel was geweest, dan was hij zo doortastend en galant etc geweest. Vrouwenquote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch gewoon "nee, dat wil ik niet" zeggen?
Je bent toch niet meteen een engerd of een stalker als je een meisje uitnodigt die je leuk vind?
Je wilt niks met hem te maken hebben, maar in plaats van hem dat te zeggen open je een topic op Fok, nou zal ie vast doorhebben dat jij niks van hem wil!![]()
Dat is natuurlijk een veel te mannelijk en oplossingsgericht adviesquote:Op maandag 4 december 2006 13:55 schreef ondeugend het volgende:
Maak hem duidelijk dat je geen kontakt met hem wil.
Dat is echt maar één zinnetje.
Een woord kan natuurlijk ook. Optiefen !
Ga in ieder geval niet met hem in discussie. Wees kort en bondig.
Ik vind dat ik wel duidelijk ben geweest. Ik heb nee gezegd toen:quote:Op maandag 4 december 2006 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ze niet duidelijk is geweest tegen die man. Zeg hem gewoon dat je geen interesse hebt.
Mannen en subtiele hints
Ik heb ook niet expliciet aangegeven dat ik contact met hem wil. Sterker nog ik heb helemaal geen contact met hem gezocht. Op geen enkele wijze (heb z'n telefoonnummer en adres).quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Roquefort het volgende:
staat in m'n vorige berichten.quote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom geef je ook dan je telefoonnummer :S
Of gewoon laten opnemen door een neger met zware stem die zich afvraagt waarom hij z'n vriendinnetje aan het bellen is.quote:Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef EdPowers het volgende:
Gewoon een keer door een ander laten opnemen en zeggen dat je die persoon (jou dus) helemaal niet kent.
Vragen staat toch vrij, is niet gelijk eng, hij bespringt je toch niet ofzo?quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Goed lezen is ook een kunst. Ik zat met hem te kletsen:quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef erodome het volgende:
Leuk dat je hem als een engert neerzet, maar je zit zelf met hem te kletsen, geeft zelf je nummer enzo en als hij dan een artikel opstuurt ga je ineens stuiteren.
Oh wat een ramp, iemand vraagt me wat te gaan drinken, nu durf ik geen nee meer te zeggen op zijn vraag om mijn nummer.
Die man is niet als zodanig eng, je had gewoon gelijk nee moeten zeggen als je het niet zag zitten, je bent zelf niet duidelijk geweest.
Dus gewoon netjes en rustig zeggen dat je geen interresse hebt in contact meer en de volgende keer gewoon doen wat je zelf wil en niet zo bar onzeker zijn en maar gewoon meegaan met dingen.
Heb ik ook gezegd, nogmaals eerst lezen voor dat je regeert.quote:Op maandag 4 december 2006 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Vragen staat toch vrij, is niet gelijk eng, hij bespringt je toch niet ofzo?
Dan kan je toch gewoon reageren met ik ben niet geinterresseert in dat prive gebeuren, nee ik wil niet met je lunchen, drinken of wat dan ook...
Inderdaad, het komt nu over alsof het een serieverkrachter is. Misschien zit die man gewoon verlegen om contact of is dit zijn manier van vrienden maken. En zelfs als hij wel wil daten, is toch zijn goed recht om het te proberen? Als het een stuk van 25 was geweest, had je dan ook zo gereageerd? De volgende keer als hij toenadering zoekt, zeggen dat je liever niet afspreekt en klaar.quote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, het komt over als iemand van 45+ die heel erg achter een jonge meid aanzit, die hem negeert. Ik heb het hier niet over een serieverkrachter. Ik heb nergens beweerd dat hij mij heeft verkracht.quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, het komt nu over alsof het een serieverkrachter is. Misschien zit die man gewoon verlegen om contact of is dit zijn manier van vrienden maken. En zelfs als hij wel wil daten, is toch zijn goed recht om het te proberen? Als het een stuk van 25 was geweest, had je dan ook zo gereageerd? De volgende keer als hij toenadering zoekt, zeggen dat je liever niet afspreekt en klaar.
Ik overdrijf het een beetjequote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Nee, het komt over als iemand van 45+ die heel erg achter een jonge meid aanzit, die hem negeert. Ik heb het hier niet over een serieverkrachter. Ik heb nergens beweerd dat hij mij heeft verkracht.![]()
Ja, dat is 't hem nou juist, ondanks dat ik steeds nee zeg of niet inga op zijn verzoeken, blijft hij contact zoeken. Vandaar dat de andere Fokkers adviseerden om nogmaals duidelijk tegen hem te zeggen dat hij me met rust moet laten. Sommige mannen nemen blijkbaar geen genoegen met NEE.quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik overdrijf het een beetje
Maar als ik het zo lees komt het een beetje oneerlijk over naar die man toe. Wellicht is-ie zich van geen kwaad bewust. Sommige mensen leggen nu eenmaal op een andere manier contact dan anderen.
Wees gewoon vriendelijk doch beslist als je hem weer ziet. Enne, mannen van 45 hebben ook gevoelens hoor. Sterker nog als je een man van 80 de kans geeft zou ie nog achter de groene blaadjes aangaanHij dacht ws. niet geschoten is altijd mis
Niks mis mee, wij jonge blaadjes kunnen gewoon nee zeggen.
Uit je verhaal heb ik niet op kunnen maken dat je al 'nee' hebt gezegd. Je hebt de telefoon niet opgenomen en je hebt ook niet gereageerd op post, maar je zegt volgens mij nergens dat je 'NEE' hebt gezegd. Daarnaast vind ik het verhaal een beetje vreemd. Je zegt dat hij 45 is. Even later zeg je dat je er niets aan vind omdat hij je opa had kunnen zijn. Ik weet niet hoe jong jij moet zijn als iemand van 45 al je opa kan zijn, maar volgens mij zit je dan op een leeftijd waarop je nog geen 'bedrijf aan huis' hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 15:02 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ja, dat is 't hem nou juist, ondanks dat ik steeds nee zeg of niet inga op zijn verzoeken, blijft hij contact zoeken. Vandaar dat de andere Fokkers adviseerden om nogmaals duidelijk tegen hem te zeggen dat hij me met rust moet laten. Sommige mannen nemen blijkbaar geen genoegen met NEE.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn fitnessleraar, die begon mij ook ineens te versieren. Omdat ik dacht dat het gewoon leuk bedoeld was, had ik toegezegd een keer wat met 'm te gaan drinken ergens, maar toen smste hij ineens dat hij wel voor me wilde koken en dat we lekker samen konden gaan dansen... en toen viel het kwartjequote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef lachebekje het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uit je verhaal heb ik niet op kunnen maken dat je al 'nee' hebt gezegd. Je hebt de telefoon niet opgenomen en je hebt ook niet gereageerd op post, maar je zegt volgens mij nergens dat je 'NEE' hebt gezegd.
Misschien moet je beter leren lezen, want ik heb meerder keren aangegeven dat ik nee heb gezegd toen hij hij me vroeg of ik iets met hem wilde gaan drinken en toen hij me uitnodigde om bij hem thuis te komen. Dit was voordat hij mij post stuurde en mij opbelde. Nadat ik nee tegen hem had gezegd heb ik hem verder genegeerd.
Daarnaast vind ik het verhaal een beetje vreemd. Je zegt dat hij 45 is. Even later zeg je dat je er niets aan vind omdat hij je opa had kunnen zijn. Ik weet niet hoe jong jij moet zijn als iemand van 45 al je opa kan zijn, maar volgens mij zit je dan op een leeftijd waarop je nog geen 'bedrijf aan huis' hebt.
Ik zeg niet dat hij 45 is, maar dat hij ouder is dan 45 (zie 45+), dus minimaal 45 jaar.
Ik vind dat je ontzettend overdrijft. Hij heeft geen manier van contact leggen zoals 'normaal' wordt gevonden, maar jij maakt er iets van wat het niet is. Als je lang zo doorgaat moet die man op de brandstapel omdat hij je heeft proberen te bellen. Daarnaast vind ik dat je nogal veel de nadruk legt op hoe jong jij bent. Het is bijna een verkapt-kijk-mij-heel-jong-zijn-en-een-eigen-bedrijf-hebben-en-veel-oudere-mannen-achter-me-aan-krijgen-want-ik-ben-de-bom-post.
Dat mag je vinden, maar ik denk dat als iemand je negeert en verder geen contact met je zoekt, het een signaal is van geen interesse hebben. Vooral als de persoon al meerdere keren niet heeft gereageet op verschillende verzoeken.
Stel je niet zo aan zeg. Zeg normaal aan de telefoon dat je er geen zin in hebt en verder niets. Denk je eens even de positie van die man in. Misschien durft ie wel heelmaal niet zo snel iets. Misschien heeft ie zich wel eerst een uur op lopen vreten voordat hij de telefoon durfde te pakken. Je kunt hem op zijn minst normaal te woord staan en zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt.
O, dus ik stel me aan omdat ik geen contact meer wil met iemand die zich eerst zakelijk opstelt, mijn adresgegevens en telnr. vraagt (onder het mom van we hebben allebei hetzelfde bedrijf, netwerken e.d) en daarna als deze zijn verstrekt, meteen op de versiertoer gaat. Seksueel getinte opmerkingen maakt daarna, mij vervolgens mee uti drinken vraagt enz. Lekker zakelijk, dat noem ik een verborgen agenda hebben, en lekker betrouwbaar ook. Dit lijkt me niet iemand die verlegen is en die niet weet hoe hij contact met een vrouw moet leggen
Ja je kunt wle meer roepen, maar je hebt hem nooit vertelt dat je geen interesse hebt, dat "NEE" waar je zo de mond van vol hebt heb je nooit uitgesproken. I don't care dat jij vind dat je duidelijk bent geweest en hints hebt gegeven, maar blijkbaar komen die niet aan, want hij doet nog steeds moeite, dus zit er weinig anders op dan hem gewoon netjes te vertellen dat je er geen zin in hebt. Dat doe je niet, want eigenlijk durf je dat niet vermoed ik. Je hoopt dat het zeggen door het toch net niet te zeggen genoeg is, maar blijkbaar niet dus, en nu kom je hier huilen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn indruk is dat je nooit "NEE!" hebt gezegd. Ik krijg van je berichten de indruk dat je vriendelijk zijn verzoeken hebt afgewezen / niet op in bent gegaan, zijn seksueel getinte opmerkingen maar stilletjes hebt genegeerd en nooit duidelijk hebt gemaakt dat je totaal geen contact met hem wenst te hebben.
Ik heb niet letterlijk gezegd: Ik wil geen contact meer met je, omdat ik nadat hij al die verzoeken deed dacht duidelijk te hebben gemaakt dat ik geen interesse had. Ik ben toen gewoon weggegaan met het idee, daar hoor ik nooit meer iets van. Helaas pakte dat anders uit, maar goed ik ben niet voor niets naïef, dacht echt dat hij het begrepen had. Ik besefte pas dat hij het niet door had toen hij mij post ging sturen en mij op ging bellen. Stom ik weet het.
Nee hoor, heb laatst nog een onwijs lekker (jong) ding afgewezen omdat ik niet verliefd op hem was. Zo oppervlakkig ben ik niet en ik heb trouwens niets tegen oudere mannen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef heaven7 het volgende:
Nouja, als het een onwijs lekker (en jong) ding was geweest had je die aandacht wellicht niet zo erg gevonden en was er nu geen topic geweest om dit te typen
Je bent gewoon een zeikwijf. Neem de volgende keer op en zeg hem wat je vind in plaats van niet op te nemen en dan er hier een topic over te openen. Hoe moeilijk kan dat zijn zeg. Als je er niets aan doet zal hij misschien nog wel even doorgaan, maar je kunt er ook in 1x vanaf zijn. Dan doe dat in plaats van moeilijk te lopen doen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb laatst nog een onwijs lekker (jong) ding afgewezen omdat ik niet verliefd op hem was. Zo oppervlakkig ben ik niet en ik heb trouwens niets tegen oudere mannen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:36 schreef SjaakKnaak het volgende:
misschien wil hij je lachebeje volspuiten![]()
Drie reacties achter elkaarquote:Op maandag 4 december 2006 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben in een uitgaansgelegenheid weleens half aangerand door een dame die ik niet leuk vond, moet ik nu aangifte doen?
Acht gut, meneer coolguy vind mij een zeikwijf. Dan ga je toch lekker naar een ander topic, heb je ook geen last van m'n gezeik en doe je mij ook een plezier.quote:Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeikwijf. Neem de volgende keer op en zeg hem wat je vind in plaats van niet op te nemen en dan er hier een topic over te openen. Hoe moeilijk kan dat zijn zeg. Als je er niets aan doet zal hij misschien nog wel even doorgaan, maar je kunt er ook in 1x vanaf zijn. Dan doe dat in plaats van moeilijk te lopen doen.![]()
Verliefd word je ook niet in een half uur, dat komt (of niet) na een paar keer daten bijvoorbeeld. En daarvoor hoef je ook helemaal niet oppervlakkig te zijn en dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb laatst nog een onwijs lekker (jong) ding afgewezen omdat ik niet verliefd op hem was. Zo oppervlakkig ben ik niet en ik heb trouwens niets tegen oudere mannen.
Ik kende hem al een half jaar hoor (en het was een ontzettend aardige jongen). Maar goed ik dwaal af van het onderwerp.quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Verliefd word je ook niet in een half uur, dat komt (of niet) na een paar keer daten bijvoorbeeld. En daarvoor hoef je ook helemaal niet oppervlakkig te zijn en dat zeg ik ook helemaal niet.
Ga je de volgende keer nou wel het lef hebben op zn minst de telefoon aan te nemen en heel duidelijk te zeggen dat je van geen enkel contact meer gediend bent?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:12 schreef lachebekje het volgende:
Ik heb besloten om de telefoon op te nemen, maaaaaaar daarna hang ik op. Geen " ik heb geen interesse", geen "ik wil geen contact meer', maar gewoon EXIT. Ik heb geen zin om met hem in discussie te gaan en vragen te beantwoorden.
Jaquote:Op maandag 4 december 2006 18:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je gaat opnemen, en daarna gelijk weer ophangen?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef MadMarco het volgende:
Je adres gegeven? jeetje...
Kerstavond 2006
Lachebekje zit alleen aan tafel..![]()
**klop klop**![]()
Wie is dat daar?![]()
**klop klop** het raam bonst![]()
"Oh, eeh...Ik ben de kerstman, en ik kom je.... PAKKEN!" (neuken) ;
quote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ja, dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest
.
Kom op, zegquote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Ja, dat betekent ik wil niet dat je me nog belt, want dan hang ik op. En niet zeggen dat ik niet duidelijk ben geweest
.
Als hij daadwerkelijk een keer voor je deur staat en je ben alleen thuis lach je niet meer trutquote:
Wilde gok hoor, maar die aardige man denkt waarschijnlijk dat er wat mis is met de verbinding, en probeert het daarna nog een paar keer. Zolang jij op zo'n rare manier het contact verbreekt blijft ie het waarschijnlijk proberen. Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb he!quote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef lachebekje het volgende:
[..]
.
Wie? De kerstman? Nee en die gast heeft nog een loper ook want je kan mij niet wijsmaken dat die tubby 's nachts door m'n CV buizen heen komt zonder lekkage te veroorzaken...quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk een keer voor je deur staat en je ben alleen thuis lach je niet meer trut![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |