Onder Gullit is het laatste beetje geld er doorheen gejaagd. Een selectie gekocht en verkocht in 13 maandenquote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
denk het niet
een puinhoop was het al, het is alleen erger geworden in 1 jaartje Gullit en consorten
heb je gelijk inquote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder Gullit is het laatste beetje geld er doorheen gejaagd. Een selectie gekocht en verkocht in 13 maandendat is al snel de doodsklap als je al niet veel bij te zetten hebt.
Zwaai hier de GKL uitquote:Van den Herik stemt in met vertrek
Uitgegeven: 4 december 2006 16:42
Laatst gewijzigd: 4 december 2006 16:52
ROTTERDAM - Jorien van den Herik treedt hoogstwaarschijnlijk binnen enkele dagen af als voorzitter van Feyenoord. Hij komt daarmee tegemoet aan de wens van een onderzoekscommissie, onder leiding van oud-voorzitter Gerard Kerkum.
Deze commissie onderzocht de laatste weken de organisatiestructuur van de Rotterdamse club. De commissie stelt een compleet nieuwe structuur voor bij Feyenoord, waarin de huidige Raad van Commissarissen wordt vervangen.
Van den Herik heeft zich solidair verklaard met de overige commissarissen en zal dus aftreden. Kerkum verwacht dat hij 11 december, op de algemene aandeelhoudersvergadering van de club, zijn positie zal neerleggen.
sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
GKL wordt bedankt voor het redden van Feyenoord, maar de laatste jaren is een dusdanig wanbeleid gevoerd, waar hij vooral schuldig aan is. Dus de enige logische oplossing is het aftreden van GKL!
Ik wacht even met juichen totdat ik weet wat er terugkomt...quote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Urquhart het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord-vrienden.
toch?
dan moet je wel een waardig kapitein zijnquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef vinnieboy het volgende:
Ik dacht dat een kapitein een zinkend schip nooit zou verlaten
Klopt. Als Gullit niet zoveel uitgegeven had aan matige spelers hadden we bijvoorbeeld al voordat Kuyt vertrok spelers als Alves en Dembele kunnen halen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Onder Gullit is het laatste beetje geld er doorheen gejaagd. Een selectie gekocht en verkocht in 13 maandendat is al snel de doodsklap als je al niet veel bij te zetten hebt.
amenquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
GKL wordt bedankt voor het redden van Feyenoord, maar de laatste jaren is een dusdanig wanbeleid gevoerd, waar hij vooral schuldig aan is. Dus de enige logische oplossing is het aftreden van GKL!
nee.quote:Op maandag 4 december 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
wie moet er trouwens in hemelsnaam de nieuwe voorzitter worden? De redder Wim Janssen?
Dat wil die lafbek niet eensquote:Op maandag 4 december 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
wie moet er trouwens in hemelsnaam de nieuwe voorzitter worden? De redder Wim Janssen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |