Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren. Misschien lang, maar het spel is veel leuker (en inhoudsvoller) op die manier.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil jij dan. Dat een vraag een paar uur open blijft staan tot er eens iemand voorbij komt die het weet?
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren, maar het spel is veel leuker op die manier.
Inderdaad. Heb je m'n eerste tip wel gelezen?quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
daar heb je dus geen ene kloot aan
uiteraardquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Longkanker
Nou, we zullen je missen..quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
Wat mij hier gewoon zo stoort is dat jullie zeggen een algemene kennisquiz te zijn, maar dat helemaal niet waar maken. Na 6!!! minuten loopt Jayhawk te zeuren om een hint (alsof ie het dan wel weet). En als er 5 minuten geen goed antwoord wordt gegeven zegt er iemand: zal ik dan maar een nieuwe vraag doen...
Dit heeft toch niets met Algemene kennis te maken. Het gaat er gewoon om wie er zo snel mogelijk met zo veel mogelijk hints een vraag naar binnen lepelt.
Zeik toch niet, mens.quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.
Dat is maar wat je leuk vindt.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees eens de regels van Muziek Trivia door, dat topic loopt wat dat betreft veel beter, maar daar houden ze ook een grens aan van 1 uur om wel of niet te reageren. Misschien lang, maar het spel is veel leuker (en inhoudsvoller) op die manier.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je m'n eerste tip wel gelezen?
Het maakt het stellen van vragen en het geven van antwoorden een stuk leuker en inhoudsvoller.quote:
Iemand die het zonder hints of Google redt, bedoel je? Dat kan ik mij voorstellen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
je hebt je hier aan de regels te houden, punt uit.
Beschuldig je nu macondo van googlen?Of bedoel je dit algemeen?quote:Iemand die het zonder hints of Google redt, bedoel je? Dat kan ik mij voorstellen.![]()
Wat wil je erover weten?quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wil je hier iets meer oververtellen?
slowchat...quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Beschuldig je nu macondo van googlen?Of bedoel je dit algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |