Nog niks. Ik hoop weer op kaas met appelstroopquote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
en wat heeft iedereen op brood vandaag??
Kutquote:Op maandag 4 december 2006 10:49 schreef Rianne84 het volgende:
ik moet voor mijn medesupervisanten en mijn supervisor een gedichtje schrijven...
wat rijmt er op trut?
Ik doe niet aan brood, vandaag kan ik kiezen uit:quote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
Goede combinatie. Very nicequote:Op maandag 4 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niks. Ik hoop weer op kaas met appelstroop![]()
.
Radijsjes zijn vies!quote:Op maandag 4 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik doe niet aan brood, vandaag kan ik kiezen uit:
Ochsenfleisch gekocht
Meerrettichsoße
Kartoffel
und Rote Bete
of
Pikante Kohlroulade
Sahnepüree
und Salat
Nou, niks geen stemmen dit keer! Heb een keer eerder die Meerrettichsoße gehad, nou nooit meer! Wat is dat een onmogelijk ranzige saus. In het engels vertaals is het Horseradish sauce, weet niet of iemand het kent, maar ik eet het niet!
bedankt voor de tip, ziet er inderdaad goed uitquote:Op maandag 4 december 2006 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002500091
Ik heb er zelf nog maar weinig van gelezen, ik houd totaal niet van lezen. Ben zelf ook behoorlijk woordblind. (geen zin om dyslexie te gaan spellen) Maar wat ik gelezen heb was wel erg cool.
Nee is leuk. ff naar de lush (ken je dat?) daar hebben ze wel leuke zeepjes en frutseltjes voor vrouwenquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, ziet er inderdaad goed uit
mijn andere begeleider is een vrouw, dus die kan ik altijd wel verblijden met een zeepje en een douchedingetje ofzo...of is dat raar?![]()
Het zijn geen radijsjes.. maar een saus van deze jongen:quote:
Die zit maar weinig in Nederland.quote:Op maandag 4 december 2006 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee is leuk. ff naar de lush (ken je dat?) daar hebben ze wel leuke zeepjes en frutseltjes voor vrouwen
uhm ff kijken hoor .. gebraden roomham en Ardennen worst.quote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
Kan je mooi mijn plek overnemen, half januari ben ik klaarquote:Op maandag 4 december 2006 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanaf half januari moet ik ook stage gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |