Dan klopt het niet. Of wacht even, hoor wat klopt daar kinderen? Is dat een VVD-hart? Vol verwachting zeker?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen biologie gestudeerd (dat schijnt tegenwoordig verplicht te zijn om mee te mogen doen in de discussie), maar volgens mij is dat toch echt noodzakelijk om te leven. Ik denk dus dat ze wel een hart hebben...
Vind ik een rare stelling die verschillend uit te leggen is. Met "oneens" kan ik bedoelen dat het GP onmiddellijk geregeld moet worden, maar ook dat het überhaupt niet geregeld moet worden.quote:
De Tweede Kamer vindt het niet gepast om het kabinet de zwarte piet toe te spelen op pakjesavond?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
Spoeddebat is niet vanavond wegens Sinterklaas.
Ik denk niet dat uitzetting naar Spanje tot de mogelijkheden behoort.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
Zou Rita de asielzoekers ook met rust laten op deze avond? Ze kan ze morgen gewoon mee geven, in de zak
Neemt niet weg dat de motie er kan komen, toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef more het volgende:
[..]
De Christen Unie steunt zo'n motie niet.
Die mensen van ´oneens´ vinden die dat het GP nu alvast geregeld moet worden, nog voor de formatie (dus het eens zijn met ´links´) of vinden die dat het GP in het geheel niet geregeld moet worden. Nu niet en in de formatie niet?quote:
Zou wel geinig zijn. Spanje heeft een stuk minder problemen met het geven van een generaal pardon. En eenmaal verblijfsstatus in de EU...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik denk niet dat uitzetting naar Spanje tot de mogelijkheden behoort.
Daar is maar één kamerlid voor nodig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef Verbal het volgende:
Neemt niet weg dat de motie er kan komen, toch?
Wat Pechthold betreft vandaag nog..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
Zou Rita de asielzoekers ook met rust laten op deze avond? Ze kan ze morgen gewoon mee geven, in de zak
Precies!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef Argento het volgende:
Die mensen van ´oneens´ vinden die dat het GP nu alvast geregeld moet worden, nog voor de formatie (dus het eens zijn met ´links´) of vinden die dat het GP in het geheel niet geregeld moet worden. Nu niet en in de formatie niet?
De vraag was retorisch, mijn bestequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar is maar één kamerlid voor nodig...
Ik kan ook nooit eens de griep hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind ik een rare stelling die verschillend uit te leggen is. Met "oneens" kan ik bedoelen dat het GP onmiddellijk geregeld moet worden, maar ook dat het überhaupt niet geregeld moet worden.
K*tstelling dus.
O. Sorry dan.quote:
Ik vind het opvallend hoeveel mensen op 5 december griep hebben. Bij mij op het werk heerst ook zo'n 'virus'.quote:
Ach, dan nog. Ik ben persoonlijk voor dat generaal pardon, maar uit een totaal andere overweging. Ik ben het gezeik over de 'zielige groep van 26.000' namelijk spuugzat. Elke keer komt dat weer als diaree naar boven als er een discussie tussen links en rechts in de politiek is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te stellig zeggen. Er zijn volop krachten binnen het CDA die voor het generaal pardon zijn en die naar boven zullen komen in een kabinet met PvdA en SP. Wellicht wordt het een ruilobject tegen de fiscalisering van de AOW.
En vandaag is het laatste SP Kamerlid beëdigd, dus...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar is maar één kamerlid voor nodig...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Hebben die VVD-ministers gee hart ofzo?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De VVD-ministers hebben alleen maar alles te winnen ten opzichte van ome Geert. Die gaan over lijken, als het maar lijken met een kleurtje zijn.....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik heb met jullie te doen.
Ik snap de logica inderdaad ook niet. Ja, we willen de doodstraf wel afschaffen, maar dat is zo lullig voor degenen die al dood zijn, dus gaan we maar gewoon door. Dat is een beetje de logica die het kabinet hanteert nuquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef multatuli het volgende:
De IND schort de deportaties een paar dagen op tot na het debat, maar hervat ze dan snel, zo meldt Frau Verdonk. Het CDA wil graag een generaal pardon, maar pas na de formatie. De voltallige regering wijst de motie af omdat deze onrechtvaardig zou zijn tegenover de reeds uitgezetten (uitgezetenen)
Uh, is er iets mis met mijn logica of ...? Gaat de straks dus nog grotere groep uitgezetenen het straks wel heel rechtvaardig vinden dat ze gedeporteerd zijn omdat Jan-Peuter niet aan twee schaakborden kon schaken?
Hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef multatuli het volgende:
Het CDA wil graag een generaal pardon
Weet jij wel wat deporteren betekent of kan ik je het niet kwalijk nemen omdat je nog op de basisschool zit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef multatuli het volgende:
De IND schort de deportaties een paar dagen op tot na het debat, maar hervat ze dan snel, zo meldt Frau Verdonk. Het CDA wil graag een generaal pardon, maar pas na de formatie. De voltallige regering wijst de motie af omdat deze onrechtvaardig zou zijn tegenover de reeds uitgezetten (uitgezetenen)
Uh, is er iets mis met mijn logica of ...? Gaat de straks dus nog grotere groep uitgezetenen het straks wel heel rechtvaardig vinden dat ze gedeporteerd zijn omdat Jan-Peuter niet aan twee schaakborden kon schaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |