Komt me bekend voor!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:16 schreef bluebit het volgende:
pffff, ik heb dit spel voor mijn vriendin gekocht....zegt ze dat uit eigenbelang is en nu is ze verslaafd
Damn dude, hoeveel levels zijn er eigenlijk?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Fliepke het volgende:
level 50 achievement gehaald
[afbeelding]
Dus de review komt eraan?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Fliepke het volgende:
level 50 achievement gehaald
[afbeelding]
Theoretisch gaat het tot over de 100 heb ik gehoord van een van de devvers, maar bij level 50 heb je alles unlocked. Rare is trouwens dat ik nog nooit professor pester heb gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef Heintje het volgende:
Ik gok dat het tot level 50 gaat.
Ik heb trouwens nog niks gevonden waarvoor je meer dan level 40 moet zijn.
En als je gonoeg fokt en varianten ondekt gaat je level best hard.
Er is een maximum aantal objecten in je tuin, dit heeft te maken met het beschikbare geheugen van de 360. 512MB limiteert aardig nl. En al die bewegende en interacterende piņatas, plantjes, etc. vreten gewoon resourcesquote:Op donderdag 7 december 2006 13:35 schreef Heintje het volgende:
Je hebt een standbeeld dat er voor zorgt dat hij niet meer komt.
Maar die heb jij zeker niet in je tuin staan?
Kun je als je verder komt ook meer bouwen? Want mijn tuin is nou de maximale grote en ik kan amper hekken bouwen.
quote:As several developers from Rare have commented in public forums, as powerful as the Xbox 360 console is, it still only has a finite amount of memory to maintain information on every little detail of your garden. When you think about every little active detail that the game has to manage and render, such as fruit growing on a bush, and finally falling to the ground, or the appearance of a pinata's fur as it ripples, there's only so much memory to go around.
Here are a few rough guidelines that might guide you as you manage your garden. These numbers may vary from garden to garden, depending on what's in your garden already.
* 36 pinatas (an exact limit, and is the combined total of residents and visitors)
* about a dozen trees
* about a few dozen plants
* about 2-3 dozen fence pieces
* about 20 transmuted items
Again, outside of the pinata limit which is fixed at 36, you may be able to fit a little more (or less) of a particular item, before you bump into a limit.
Bron
Vreemd, een van de achievements is toch dat je 50 verschillende piņata's in je tuin hebt? Of zou dat dan 50 in 1 tuin op wat voor moment dan ook zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:54 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Er is een maximum aantal objecten in je tuin, dit heeft te maken met het beschikbare geheugen van de 360. 512MB limiteert aardig nl. En al die bewegende en interacterende piņatas, plantjes, etc. vreten gewoon resources
[..]
Druk op X voor het menu, en zie dan de bloem linksonderinquote:Op zondag 10 december 2006 22:12 schreef bluebit het volgende:
waar kan ik eigenlijk zien op welk level ik zit?
ah.......zo simpelquote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Druk op X voor het menu, en zie dan de bloem linksonderin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |