Een spel als PGR3 is ook voor 3 jaar en ouder.quote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
cool en dat voor een game dat voor 3 jaar en ouder is vind ik het toch nog wel netjes
quote:Op maandag 4 december 2006 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schrijf jij al je reviews in de wij vorm?quote:Op maandag 4 december 2006 12:31 schreef =HellFire= het volgende:
Bij deze dan onze Viva Piņata review!
quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]Wedden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn editquote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat voor een mongoloīde Martin Gaus hebben ze het character design laten doen daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle mogelijkheden met de FlutterscotchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een lijst met de sour pinata's en hoe je ze moet temmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
Super zijn al die geheime transformatie, dacht niet dat ze dit erin hebben gezet, hier mee heeft Rare wel weer een topper
.....Kennedy![]()
Men ik wordt gek! Mijn tuin raakt veel te vol! Heb te weinig Chocolademuntjesen mijn pinata's zijn om de 2min ziek
Moet dit spelletje nog een beetje doorkrijgen volgens mij
Xbox Live: Anormius![]()
Omdat de "Ik"-vorm journalistiek gezien niet juist is en ik toch een bepaalde kwaliteit in een artikel wil zien.quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij al je reviews in de wij vorm?![]()
Alles verkopen wat je niet nodig hebt, Gewoon je tuin helemaall an passen aan 2 of 3 soorten.quote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Mister_T het volgende:
Men ik wordt gek! Mijn tuin raakt veel te vol! Heb te weinig Chocolademuntjesen mijn pinata's zijn om de 2min ziek
Moet dit spelletje nog een beetje doorkrijgen volgens mij
![]()
En als je bijvoorbeeld met die muisjes bezig bent ook niet wortels gaan planten. Die moet je dan pas gaan planten als je klaar bent met je muizen. Eventueel hou je nog twee muizen en hun huisje binnen hekken zodat je ze er zo weer bij gemaakt hebt.
Oja, Hebben andere er ook last van dat ze vaak niks meer kunnen kopen omdat je tuin "te vol" is terwijl die nog behoorlijk leeg is?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Maar een review is een stuk tekst met de mening van de schrijver over een onderwerp. Als ik jouw reviews lees heb ik altijd het gevoel dat julie daar met de hele crew het spel spelen, dan gaan vergaderen wat julie er van vinden en tenslotte iemand het intypt. Terwijl ik bij de reviews op Fok het idee heb dat iemand het spel gespeeld heeft zodat hij zijn mening er over op Fok kan zetten.quote:Op maandag 4 december 2006 18:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Omdat de "Ik"-vorm journalistiek gezien niet juist is en ik toch een bepaalde kwaliteit in een artikel wil zien.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik doe het allemaal zelf hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 18:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een review is een stuk tekst met de mening van de schrijver over een onderwerp. Als ik jouw reviews lees heb ik altijd het gevoel dat julie daar met de hele crew het spel spelen, dan gaan vergaderen wat julie er van vinden en tenslotte iemand het intypt. Terwijl ik bij de reviews op Fok het idee heb dat iemand het spel gespeeld heeft zodat hij zijn mening er over op Fok kan zetten.Mijn eigen mening en niet die van een ander. Ik heb er gewoon "wij" van gemaakt omdat dat vaak beter klopt. "Ik" mag wel, maar zeker niet te vaak.
Het beste is nog om het uit te leggen zonder een ik, wij of een jij. Hoewel "je" weer een ander verhaal is natuurlijk...
Maar goed, back to Piņata Island!![]()
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat je dus meerdere tuinen tegelijk kan hebben, terwijl je wel een account blijft hebben (kortom je houdt je geld, je schep, en je level. Of het waar is weet ik nog niet, maar dat ga ik maar eens uitproberen vanavond.
Verder behoorlijk moeilijk om meer dieren te ontdekken (wil ze niet opzoeken, al heb ik er al een paar "per ongeluk" gelezen.
Gisteren wel de Sherbat gekregen, die is wel heel cool!![]()
Ja, je kunt gewoon een nieuwe tuin starten met behoudt van alles behalve de inhoud van de tuin zelf. Erg fijn. Zo kun je specifieke fokkerijen opzetten mocht je dat willen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:30 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb begrepen dat je dus meerdere tuinen tegelijk kan hebben, terwijl je wel een account blijft hebben (kortom je houdt je geld, je schep, en je level. Of het waar is weet ik nog niet, maar dat ga ik maar eens uitproberen vanavond.
Verder behoorlijk moeilijk om meer dieren te ontdekken (wil ze niet opzoeken, al heb ik er al een paar "per ongeluk" gelezen.
Gisteren wel de Sherbat gekregen, die is wel heel cool!![]()
Dan kun je toch gewoon net zo goed alles in je tuis verkopen?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ja als je voor het geld wil spelen wel. Maar je zou bijvoorbeeld de ene soort kunnen kweken in de ene tuin en die dan gebruiken in een andere tuin om een andere soort tevreden te stellen zonder dat je de ruimte kwijt van een huisje enzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:49 schreef Heintje het volgende:
Dan kun je toch gewoon net zo goed alles in je tuis verkopen?![]()
![]()
Je kan dan ook gewoon dingen van je ene tuin naar je andere sturen met die kratten of zo?
Dan is het wel makkelijk ja.
Je kan nou echt veel te weinig inje tuin plaatsen. Of wordt dat nog meer als ik verder level?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Dat vraag ik me ook nog steeds af, of is het te vergelijken met een pokomon spel?quote:Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef jpg97 het volgende:
Wat voor soort spel is dit?
Kun je dit vergelijken met bijvoorbeeld Animal Crossing op de NGC?zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets![]()
Ik ken beide spellen niet, maar ik vind het wel iets hebben van Harvest moon, alleen ligt nu meer de nadruk op leuk bouwen en minder op moeten produceren (alhoewel dat ooka an jezelf is; vind je het leuk om groenten te verbouwen, dan moet je dat doen).quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af, of is het te vergelijken met een pokomon spel?![]()
Heb me gisteren eens zitten inlezen, en volgens mij heb ik het spel verkeerd begrepen.
Ga maar opnieuw beginnen vanavond, en ik ga dan voor een tuin met veel water, zodat ik Coacadiles uiteindelijk kan krijgen, met wat van die Eenden enzo erbij.
Dacht nml. dat je gewoon een tuin moest bouwen en daar zo veel mogelijk soorten Pinata in moest krijgen, maar dat is helemaal niet de bedoeling volgens mij
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Je moet niks in dit spel. Je kan doen wat je wil.
En voor de crocodil moet je level 29 zijn. Zie het laatste stukje in mijn spoiler post.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Nee ok, maar in mijn eerste tuin heb ik geloof ik 5 huizen staan voor 5 soorten pinata waarvan er sowieso 3 helemaal niet met elkaar op kunnen schieten, en de tuin ook verder geen doel heeft ofzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:29 schreef Heintje het volgende:
Je moet niks in dit spel. Je kan doen wat je wil.
Ga nu gewoon verschillende soorten tuinen maken, zoals ik al zei een tuin met veel water, eentje met veel bomen, eentje met amper plantage etc, zodat je in elke tuin je kan focussen op een paar soorten.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
wie kan er mij ene paar leuke pinatas leveren waarvan je af wil
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Voeg me maar toe, dan stuur ik je wel een keer een paar wormen. rot beesten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:42 schreef donald_dick het volgende:
wie kan er mij ene paar leuke pinatas leveren waarvan je af wilOp vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
TVP. gisteren het spel besteld als cadeautje voor mijn vriendin (en ja, ook voor mezelf na al het geweld van CoD, GoW en RS:LV)![]()
Ik wil die grotere dieren hebben, maar zit volgens mij op level 16, het grootste dier wat er rondloopt is de doenut, maar die komt me tuin maar niet in. Kep wel die vossen voor elkaar, en een paar fudgehogs, maar groter als dat wordt het vooralsnog niet. Oh ja, en die schurkie, WAT EEN LUL!Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag![]()
Doenut naar binnen jagen moet er zoveel pinometer hoog gras zijn en 10 braambessen.
Ben nu level 26 en koop meestal 2 dieren, dan komt de rest vanzelf wel
.....Kennedy![]()
Die pretztails (vossen) vind ik maar kutbeesten. Die lopen de hele tijd te vechten en andere beesten op te eten, en de rest van de tijd te slapen. Wat heb je nou aan die beesten?
Ik ga denk ik binnekort maar eens proberen een paar beesten te trainen zodat ze dingen voor me kunnen doen (zoals fertilizen ofzo). Gisteren ben ik horticulturist geworden!
Viva Piņata is inderdaad een goede afwisseling voor spellen als GoW. Laatst riep ik "kut mijn kikker is ziek!" Waardoor mijn vriendin in de lach schoot, met de opmerking dat dat toch een stuk vriendelijker klinkt als dat gekettingzaag de hele tijd...![]()
![]()
Fliepke, had je nu toevallig iets gestuurd?
Zo ja, dan snap ik niet hoe dat werkt met het postkantoor enzo.
![]()
Ik zie hier mensen dingen doen in dit spel, echt, hoe kom je erop, hoe kan je nou dieren wat leren? Komt dat later pas of zo? Maar ik wil ook weer niet teveel weten, want wil zelf achter dingen komen.Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk een grotere tuin.
de eerste of de tweede keer al?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
GamerTag![]()
De eerste keer pasquote:Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef masterdave het volgende:
[..]
de eerste of de tweede keer al?
.
![]()
Ik ben nu lvl 12 en begin 't eindelijk een beetje door te krijgen allemaal.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Nou ja leren; bepaalde dingen laten eten en accesoires kopen laten je beeste bepaalde dingen doen, of van kleur veranderen etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:03 schreef masterdave het volgende:
Ik zie hier mensen dingen doen in dit spel, echt, hoe kom je erop, hoe kan je nou dieren wat leren? Komt dat later pas of zo? Maar ik wil ook weer niet teveel weten, want wil zelf achter dingen komen.
Ik heb een klein beetje gelezen over dat soort dingen in spoilers, maar niet hoe, dus dat moet ik nog even uit zien te vogelen. Vermoedelijke staat er een hoop in de journals van jardineiro, en kun je het een en ander van leafos leren, maar wie leest die verhalen en roddels nou....
Anderzijds ben ik er ook al achter gekomen dat een pretztail een bloedhekel heeft aan natgesproeid worden met een gieter, maar dat zo mus achtige pinata (naam even kwijt) dat juist heerlijk vind.
En verder beredeneren maar. Er bestaat een tweekoppige slang, ik heb alleen maar gewone slangetjes rondlopen, maar ongetwijfeld kun je van de gewone slang een tweekoppige slang maken, alleen hoe?![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben nu lvl 12 en begin 't eindelijk een beetje door te krijgen allemaal.en daarom maar een nieuwe tuin gestart. Ik hou mijn eerste tuin wel, altijd leuk die nostalgie, maar ben uiteindelijk van plan om gewoon verschillende thema tuinen te maken. Ik ben nu een jungle tuin gestart (lang gras veel bomen), ga nog een halloween tuin maken (slakken, slangen, vleermuizen en kraaien), een english cottage tuin, een watertuin enz.
![]()
Moet je ff in dit topic een post van mij met 3 spoilers terug zoeken. Die twee (en vier) koppige slang is een "evolved spieces".quote:Op woensdag 6 december 2006 11:05 schreef zatoichi het volgende:
En verder beredeneren maar. Er bestaat een tweekoppige slang, ik heb alleen maar gewone slangetjes rondlopen, maar ongetwijfeld kun je van de gewone slang een tweekoppige slang maken, alleen hoe?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik was even aan het wachten tot de friendsrequest werd geaccepteerdquote:Op woensdag 6 december 2006 09:05 schreef ijsmeis het volgende:
Fliepke, had je nu toevallig iets gestuurd?
Zo ja, dan snap ik niet hoe dat werkt met het postkantoor enzo.
![]()
![]()
Ah okay, dan zal het vanzelf wel duidelijk worden dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik was even aan het wachten tot de friendsrequest werd geaccepteerd
Ik heb nu wel zo'n lelijke kist gekocht en ergens in mijn tuin geplant.
![]()
1 chocolet coin naar jezelf sturen!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah okay, dan zal het vanzelf wel duidelijk worden dan.
Ik heb nu wel zo'n lelijke kist gekocht en ergens in mijn tuin geplant.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: