abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44162287
gewoon bellen stiekumerd. krijg je misschien vandaag nog een mooi pakje of morgen als late sint cadeau
mama van 3 kids!
pi_44162337
kheb even een douche gepleegd, ik voel nu niet veel meer.... hehe echt weer wat voor mij!
pi_44162341
Ik zou ook bellen Stiekemerd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:32:11 #104
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44162491
oeh spannend!!!
Succes Stiekemerd! Ik gooi er alvast een paar tegenaan!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44162723
Fijn Stiekemurd, want je wilde liever de 15e toch? Maar als 't vandaag wel doorzet nog: succes!

Oja, ik meld me dus ook even nog, niets aan de hand gelukkig (5-12 lijkt mij geen ideale geboortedatum eigenlijk )
pi_44162727

ik ga maar boodschappen doen, wellicht dat dat wee-opwekkend is. Dr. Phil iig niet!
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:13:12 #107
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44165536
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hebben ze jullie niet verteld dat alleen de speciale gevallen op dit moment in die kraamsuite mogen? Het zag er inderdaad wel een stuk vriendelijker uit dan de gewone oostblokverloskamers in het Flevo Voor het grote publiek is het nog een jaar wachten op die andere kraamsuites en volgens mij kunnen jullie daar niet op wachten. Dan moet je vriendin de baby wel heeeel lang binnenhouden
Je mag die gebruiken als er een indicatie is dat je wat langer moet blijven en als ie vrij is.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:15:00 #108
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44165598
We hadden ook controle, alles okay. Volgende week weer.

Stiekemurd, succes!!
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:37:39 #109
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44166297
Poemojn, nog wensen ook ik heb er zo'n dubbel gevoel bij, ik wil graaaaaaaaag dat de kleine komt en dan liever vandaag dan morgen, maar ja, deze data zijn allemaal niet zo handig.
Controle vk vanmiddag was weer allemaal goed... en baby ligt nog steeds netjes met haar hoofdje in het bekken. Ze is goed bezig!

Stiekemurd, heel veel succes! Lastig he, als je niet weet wanneer te bellen. Niet te lang wachten in ieder geval, een tweede kan heel snel komen en als je dan zeker te weten naar het zh moet..... sterkte in ieder geval!!!
pi_44167245
Tis rustig geworden, ik wil toch pas volgende week bevallen. Maar als je dan toch wat voelt, dan is het toch wel rete-spannend. Als troost een Vienetta ijs gehaald voor vanaaf
pi_44167268
Fijn dat ze nog steeds met hoofdje beneden ligt Suus!
pi_44168371
Fijn Suzanna!

Ik wil idd pas volgende week bevallen dit weekend eerst nog Sinterklaasgourmetten met familie.. en vanavond de eerste pakjesavond die Myrthe echt bewust meekrijgt. Ik weet dat ik verder niet veel te willen heb hoor
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 18:04:42 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44169028
Stiekemurd de allerlaatste loodjes voor jou. Geniet lekker van je Sinterklaasijs vanavond. Een beetje verwennerij mag nu best wel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:36:09 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44171808
Slaapmeisje doe eens vertellen hoe 't gaat..
Ben je eindelijk zwanger, moet je ons wel regelmatig op de hoogte houden hoor.. Zelfs en ook als er niks te melden valt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 20:11:36 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44173022
Hoi hormonaal stuiterballetje

Ik ben echt aan het aftellen op mijn werk. Nog anderhalve week en dan mag ik met zwangerschapsverlof. Nooit gedacht dat ik er echt naar zou uitkijken, maar ik merk echt dat het op dit moment best zwaar is om én slecht te slapen door buik, plassen, buik en toch maar weer plassen én daarnaast nog fulltime werken. Mijn vervangster is nu helemaal ingewerkt en ik heb nu een kantoortje voor mij alleen gekregen zodat ik me kan concentreren op de extra klussen die ik nog af wil maken en zodat ik me niet meer zoveel met de dagelijkse gang van zaken op het secretariaat bemoei (tja, ik kan het anders toch niet laten). Vorige week zijn de meubeltjes voor de Bompiekamer geleverd en we hebben dit weekend wel 6 verschillende opstellingen geprobeerd. Nu nog wat details als lampjes, schilderijtje etc. ophangen en daarna nog de kleertjes wassen en de kasten inruimen. Dit bewaar ik allemaal voor als ik met zwangerschapsverlof ben, want daar heb ik nu nog echt de puf niet voor.

Zoiets updaterigs genoeg?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44173433
Slaapmeis, jij gaat ook hard Nog minder dan twee maanden. Jij gaat gewoon eind januari je bompie zien. Kan je het al bevatten?
Na 6 verschillende opstellingen zijn jullie er nu wel uit?
Syllables govern the world
pi_44173844
Slaapmeisje al bijna met zwangerschapsverlof Onvoorstelbaar!
Ik ben retenieuwsgierig naar jouw Bompie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 21:16:39 #118
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44175399
Ik ga als een speer met de zwangerschap Het is nog steeds een beetje onwerkelijk om het lijstje zwangeren boven mij steeds korter te zien worden. Voor ik het weet is het zover. Heel vreemd, maar het gaat er toch echt een keer van komen. Gelukkig is Bompie lekker beweeglijk en ik zie en voel regelmatig mijn buik golven. Wat is het toch een heerlijk gevoel
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:26:22 #119
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44175758
Je bent vast een heel leuk moedertje Slaapmeis
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:01:14 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44177121
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga als een speer met de zwangerschap Het is nog steeds een beetje onwerkelijk om het lijstje zwangeren boven mij steeds korter te zien worden. Voor ik het weet is het zover. Heel vreemd, maar het gaat er toch echt een keer van komen.
Haha! Volgens mij heeft echt elke zwangere dat gevoel!
"Oooeeeh, ik sta bijna bovenaan...."
quote:
Gelukkig is Bompie lekker beweeglijk en ik zie en voel regelmatig mijn buik golven. Wat is het toch een heerlijk gevoel
Geniet er nog maar van!
Toen ik een dag of vier bevallen was zochten mijn darmen weer naar hun oude plekje. Een fractie van een seconde dacht ik dat ik mijn ventje voelde bewegen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:08:42 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44179774
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef Moonah het volgende:

Toen ik een dag of vier bevallen was zochten mijn darmen weer naar hun oude plekje. Een fractie van een seconde dacht ik dat ik mijn ventje voelde bewegen...
Da's ook weer zo'n typisch geval van "Waarom heeft niemand dat me ooit verteld "

Bij deze
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44182962
Stiekemurd, en Suzanna hopenlijk hebben jullie snel je kleintjes in je armen!!

Iemand hier bekend met honger op gekke tijdstippen en momenten?
Ik lag netjes om 22.00 in bed, maar werd om 12 uur kriegel van de honger, die nu na 2 boterhammen en 3 mandarijntjes nog niet weg is. Zo nog maar wat eten en dan hopen dat de slaap terug wil komen.
pi_44183904
Heej,P_iglet.Die honger op rare tijden heb ik niet gehad.Gewoon aan toe geven en dan je mandje weer in,lijkt me het beste
Hier lig ik al sinds half 3 wakker te wezen Naar de wc,draai,draai.....kind wakker,half uur kickboksoefeningen
Hoesten,zowat natte broek,weer eruit en plassen en toen maar achter de pc gekropen,je word er flauw van,van dat niet slapen
En straks ook nog werken van 10 tot 15u,daar moet ik nu al niet aan denken Nou ja,dat zie ik straks wel weer als om 7:15u de wekker gaat,anders bel ik mooi af en ga ik lekker tukken als de kids naar school zijn en manlief naar t werk.

Groetjes,Minoes
pi_44183931
Werd me net toch misselijk na het half opeten van zo'n anti-flu snoepie Het trekt weer een beetje weg nu,ik ga nog maar es proberen of mijn bedje nog lekker ligt.Bah,zo'n 3,5 uur wakker zijn is ook niks hoor Slaap ze

Groetjes,Minoes
  woensdag 6 december 2006 @ 07:56:41 #125
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44184193
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:26 schreef p_iglet het volgende:
Stiekemurd, en Suzanna hopenlijk hebben jullie snel je kleintjes in je armen!!

Iemand hier bekend met honger op gekke tijdstippen en momenten?
Ik lag netjes om 22.00 in bed, maar werd om 12 uur kriegel van de honger, die nu na 2 boterhammen en 3 mandarijntjes nog niet weg is. Zo nog maar wat eten en dan hopen dat de slaap terug wil komen.
Mag Poemojn nog niet bevallen van jou?

Maarre, heel herkenbaar die rare-tijden-trek. Heb ik regelmatig nog last van, dan word ik midden in de nacht wakker en ga dan beneden chocolade-cruesli eten. Ach ja... zwangeren mogen (bijna) alles toch?

Ben niet in zo'n goed humeur... mijn lievelingsneefje (hij is schattig, 11 jaar en dol op mijn meiden) ligt in het ziekenhuis, is aan een ruggemerg (in z'n nek)-tumor geopereerd en heeft nu enorme hoofdpijn, twee dagen na de operatie. Krijgt geen pijnstilling omdat hij anders kansloopt in een coma terecht te komen... maar tis bijna ondraaglijk voor hem. Elke keer als ik eraan denk moet ik huilen, ook zoiets wat een niet-zwangere niet zo snel doet (toch?) ... ik vind het echt zó naar voor hem (en z'n ouders)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')