Je mag die gebruiken als er een indicatie is dat je wat langer moet blijven en als ie vrij is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hebben ze jullie niet verteld dat alleen de speciale gevallen op dit moment in die kraamsuite mogen? Het zag er inderdaad wel een stuk vriendelijker uit dan de gewone oostblokverloskamers in het FlevoVoor het grote publiek is het nog een jaar wachten op die andere kraamsuites en volgens mij kunnen jullie daar niet op wachten. Dan moet je vriendin de baby wel heeeel lang binnenhouden
![]()
Haha! Volgens mij heeft echt elke zwangere dat gevoel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga als een speer met de zwangerschapHet is nog steeds een beetje onwerkelijk om het lijstje zwangeren boven mij steeds korter te zien worden. Voor ik het weet is het zover. Heel vreemd, maar het gaat er toch echt een keer van komen.
Geniet er nog maar van!quote:Gelukkig is Bompie lekker beweeglijk en ik zie en voel regelmatig mijn buik golven. Wat is het toch een heerlijk gevoel
Da's ook weer zo'n typisch geval van "Waarom heeft niemand dat me ooit verteldquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef Moonah het volgende:
Toen ik een dag of vier bevallen was zochten mijn darmen weer naar hun oude plekje. Een fractie van een seconde dacht ik dat ik mijn ventje voelde bewegen...![]()
![]()
Mag Poemojn nog niet bevallen van jou?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:26 schreef p_iglet het volgende:
Stiekemurd, en Suzanna hopenlijk hebben jullie snel je kleintjes in je armen!!
Iemand hier bekend met honger op gekke tijdstippen en momenten?
Ik lag netjes om 22.00 in bed, maar werd om 12 uur kriegel van de honger, die nu na 2 boterhammen en 3 mandarijntjes nog niet weg is. Zo nog maar wat eten en dan hopen dat de slaap terug wil komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |