Leuk dat jullie hier ook op fok zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:35 schreef DuoFace het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even bedanken voor de berichtjes op dit forum.
Bedankt voor de vele positieve berichten (helaas ook negatieve).
Groetjes,
Face.
Hooi!!! Wat leuk dat je hier een reactie post!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:35 schreef DuoFace het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even bedanken voor de berichtjes op dit forum.
Bedankt voor de vele positieve berichten (helaas ook negatieve).
Groetjes,
Face.
Ervaar jij dit forum als erg negatief Lynxx??quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef Lynx666 het volgende:
Leuk dat jullie (hopelijk blijven) meeposten!
Ervaren jullie dit forum nou ook als "erg negatief"? ?
Ach, XFA is nog mak in vergelijking met IDO denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ervaar jij dit forum als erg negatief Lynxx??![]()
Als ik die FiPo (dat die er nog staat trouwensquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ervaren jullie dit forum nou ook als "erg negatief"? ?
True, maar aan de andere kant, hoe serieus kun je zo'n figuur op een anoniem forum nemen? Als je bekend wordt, word je van alle kanten beoordeeld en/of afgezeken, zeker op een jongerensite als deze. Daar ontkom je toch niet aan. En eigenlijk vind ik dat je daar wel tegen moet kunnen als je een carriere in de muziek zoekt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als ik die FiPo (dat die er nog staat trouwens) over mezelf zou zien zou ik misschien ook wel zoiets hebben van: laat maar.
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:50 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat je geregistreerd hebt. Ik vond jullie eerst helemaal niks, maar dat laatste optreden was echt heel goed
. In ieder geval beter dan Hearts (
).
quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:47 schreef Catch22- het volgende:
die blonde zou ik wel ballen
Het is volgens mij wel erger dan vorig jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, XFA is nog mak in vergelijking met IDO denk ik.
Maar omdat andere kandidaten zeggen het forum als negatief te ervaren denk ik, ik vraag het ff
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel erger dan vorig jaar![]()
Ja vorig jaar Floortje vs Ellen wie dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan jou ligt
Maargoed, we zijn nog maar net de liveshows in, en meestal gaat het vanaf daar van kwaad tot erger![]()
Geen idee, vorig jaar was het wel duidelijk dat er al heel vroeg 2 a 3 duidelijke kampen waren, dat gevoel mis ik nu wel . Ik zou geen namen durven noemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja vorig jaar Floortje vs Ellen Raffaela wie dit jaar![]()
dit jaar is het duidelijk Sharon vs X6quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen idee, vorig jaar was het wel duidelijk dat er al heel vroeg 2 a 3 duidelijke kampen waren, dat gevoel mis ik nu wel . Ik zou geen namen durven noemen. Maar we gaan redelijk offtopic nu
Vind ik nog niet echt 2 verschillende kampen. Zijn er genoeg (incl ikzelf) die beiden erg goed kunnen waarderen, dus wmb geen strijd ertussenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
dit jaar is het duidelijk Sharon vs X6
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |