Ik vond hun stemmen niet echt bij elkaar passen toen ze 'Everytime I think of you' zongen. Aan hun styling mag ook gewerkt worden. Ondanks dat zitten ze wel bij de laatste 12 van hun categorie.quote:Naam: Angelique
Leeftijd: 24 jaar
Beroep of opleiding: student Psyhologie aan de Erasmus Universiteit
Favoriete boek: Wicca serie
Favoriete film: Pirates of the caribbean
Favoriete cd: heb ik niet, ik hou van teveel verschillende muziek
Favoriete artiesten: Zoveel Celine Dion,Steve Balsamo,Michael Jackson,Stanley Burleson etc....
Favoriete vakantieland: Ierland
Favoriete eten: mijn moeder's macaroni en Sakineh's biefstuk prutje
Hobby’s: zingen,dansen (al bak ik er niks van),friends kijken, sporten,mijn hondjes
Goede eigenschappen: ik ben wel lief (soms) en meegaand
Slechte eigenschappen: ik ga graag confrontatie's uit de weg, ochtendhumeur
Levensmotto en/of lijfspreuk: Als je je niks voorstelt, ben je ook niks! ;-) & Het kan altijd beter!
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? onder dwang van Lindy ben ik meegesleurd
Wat is jullie X Factor? We zijn geschoold en gaan ervoor. Als we op het podium staan komen we tot leven en dat stralen we hopelijk ook uit.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die rechtse lijkt mij, die linkse is meer rood.![]()
Wat doen ze dan nog meer?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zingen niet slechts,
Takes one to know one!quote:
Vind ik ook maar ze zochten toch wat nieuws nou, volgens mij is dit vrij... uniek!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind hun stemmen zo vreemd klinken en dan vooral vreemd bij elkaar. Ze zingen niet slechts, maar het klinkt zo... vreemd.
Nee inderdaad. 2 verschillende kleuren rood vloekt bij elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:44 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond de styling niet zo geslaagd, maar verder was het wel ok.
Vooral de oranje harigequote:Op zondag 17 december 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ze wel wat scherp klinken, volgens mij kunnen ze glas slijpen met die stemmen.
Die rode vind ik juist beter zingen. Ik vind de blonde schreeuwenquote:Op maandag 18 december 2006 03:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Uit die blonde kwam nog wel een aardig geluid, maar die rood harige zingt een beetje te eentonig. Allebei niet echt finale matriaal denk ik zo.
goh..wat orgineel!quote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef Woelli het volgende:
Wat mij betreft is hetFace
Het is enough
Dat vind ik niet,...Lindy (rooie) heeft wel steeds de makkelijke en lage stukjes om te zingen en die blonde (angeliek) mag al het hoge werk oplossen,dat meisje heeft een behoorlijk bereik zo te horen soms wel iets wat schel maar op zo'n hoogte vind ik dat niet zo storend als het twee stemmig is.quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die rode vind ik juist beter zingen. Ik vind de blonde schreeuwen
Daar kan zo aan gefixt wordenquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef mezzo88 het volgende:
Ik vond de styling trouwens bagger dat ontbreekt nog wel bij hun vind ik!
Idd, alleen die pony van die rooiequote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef mezzo88 het volgende:
Ik vond de styling trouwens bagger dat ontbreekt nog wel bij hun vind ik!
Ik weet niet, vind het wel een grappig duo. En die rode heeft ook best een leuke stem. En de combinatie.... ja, ik vind het wel watquote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vind je er zo geweldig aan? Heb niet heel aandachtig gekeken net, dus ben benieuwd wat ik gemist heb.
Die rode zingt met een kopstem lijkt het, ik voel me er een beetje ongemakkelijk door als ik er naar luister.
Leuk dat jullie hier ook op fok zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:35 schreef DuoFace het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even bedanken voor de berichtjes op dit forum.
Bedankt voor de vele positieve berichten (helaas ook negatieve).
Groetjes,
Face.
Hooi!!! Wat leuk dat je hier een reactie post!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:35 schreef DuoFace het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even bedanken voor de berichtjes op dit forum.
Bedankt voor de vele positieve berichten (helaas ook negatieve).
Groetjes,
Face.
Ervaar jij dit forum als erg negatief Lynxx??quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef Lynx666 het volgende:
Leuk dat jullie (hopelijk blijven) meeposten!
Ervaren jullie dit forum nou ook als "erg negatief"? ?
Ach, XFA is nog mak in vergelijking met IDO denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ervaar jij dit forum als erg negatief Lynxx??![]()
Als ik die FiPo (dat die er nog staat trouwensquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ervaren jullie dit forum nou ook als "erg negatief"? ?
True, maar aan de andere kant, hoe serieus kun je zo'n figuur op een anoniem forum nemen? Als je bekend wordt, word je van alle kanten beoordeeld en/of afgezeken, zeker op een jongerensite als deze. Daar ontkom je toch niet aan. En eigenlijk vind ik dat je daar wel tegen moet kunnen als je een carriere in de muziek zoekt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:25 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als ik die FiPo (dat die er nog staat trouwens) over mezelf zou zien zou ik misschien ook wel zoiets hebben van: laat maar.
daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:50 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat je geregistreerd hebt. Ik vond jullie eerst helemaal niks, maar dat laatste optreden was echt heel goed
. In ieder geval beter dan Hearts (
).
quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:47 schreef Catch22- het volgende:
die blonde zou ik wel ballen
Het is volgens mij wel erger dan vorig jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, XFA is nog mak in vergelijking met IDO denk ik.
Maar omdat andere kandidaten zeggen het forum als negatief te ervaren denk ik, ik vraag het ff
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel erger dan vorig jaar![]()
Ja vorig jaar Floortje vs Ellen wie dit jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan jou ligt
Maargoed, we zijn nog maar net de liveshows in, en meestal gaat het vanaf daar van kwaad tot erger![]()
Geen idee, vorig jaar was het wel duidelijk dat er al heel vroeg 2 a 3 duidelijke kampen waren, dat gevoel mis ik nu wel . Ik zou geen namen durven noemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja vorig jaar Floortje vs Ellen Raffaela wie dit jaar![]()
dit jaar is het duidelijk Sharon vs X6quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen idee, vorig jaar was het wel duidelijk dat er al heel vroeg 2 a 3 duidelijke kampen waren, dat gevoel mis ik nu wel . Ik zou geen namen durven noemen. Maar we gaan redelijk offtopic nu
Vind ik nog niet echt 2 verschillende kampen. Zijn er genoeg (incl ikzelf) die beiden erg goed kunnen waarderen, dus wmb geen strijd ertussenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
dit jaar is het duidelijk Sharon vs X6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |