Ben je met andere dingen bezig? Want je bent de hele avond al te laatquote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Lekker, alles is lekker. Ik ben wel te laat
Ik was daarnet met Reve toch wel mooi op tijd. Maar ik ben inderdaad met andere dingen bezig. Moet nog een brief typen.quote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je met andere dingen bezig? Want je bent de hele avond al te laat
vandale.nl kent het niet, maar ik zoek sowieso het woord met een HOOFDLETTERquote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef Lienekien het volgende:
Murks is toch nors?
Check out the big brain on Hawaii_tim +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Murks is een samentrekking van Marokkaans en Turks
Ik bedoel nurks.quote:Op maandag 4 december 2006 01:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
vandale.nl kent het niet, maar ik zoek sowieso het woord met een HOOFDLETTER
Ik ga na deze vraag slapen trouwens
Murk Tuinstra. Wel waar.quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Check out the big brain on Hawaii_tim +1
en ik heet dus geen MURK
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Thee van witte theebladeren.
Ik heb geen idee. Ik zei maar wat.quote:Op maandag 4 december 2006 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaakt
Het multiculturele drama, inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Met zijn essay over het mislukken van de multiculturele samenleving.
wyccie +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Of (part 1) kan natuurlijk ook.
Ik dacht dat ze niet gemaakt waren. Maar als je op de link klikt, zul je zien dat ze echt bestaan, deel 2 én deel 3.quote:Op maandag 4 december 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Was die vent dan echt van plan een deel 2 te maken? Of bestaat dat al?
Leuk bedacht, maar het is niet goed.quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Geen idee. Het kind van de regisseur speelde tijdens een van de repetities met blokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |