Schuren.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef sbientje het volgende:
hij stond ook zo tegen die microfoonstandaard aan te... duwen?
Of hij heeft een smaak die we niet begrijpen. Genelva, Christian?quote:Op zondag 31 december 2006 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Henk Jan wordt met de week minder geloofwaardig.
Nadechequote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of hij heeft een smaak die we niet begrijpen. Genelva, Christian?
Die stond dus te laag. Vandaar dat ie zo vaag door z'n knieetjes stond.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef sbientje het volgende:
hij stond ook zo tegen die microfoonstandaard aan te... duwen?
Laten we hopen dat die cd er überhaupt niet gaat komenquote:Op zondag 31 december 2006 10:24 schreef Natalie het volgende:
Ik zou z'n cd als onderzetter gebruiken
quote:Christian:
Ik heb totaal geen idee hoe ik het heb gedaan! Ik weet gewoon niet hoe het is gegaan. Ja, raar hè? Echt heel gek, ik was in een soort waas of zo. Ik ben wel een beetje bang voor morgen hoor. De anderen zijn echt goed. Ik weet het echt niet.
Skaai!quote:
Oh wacht het ging over het zingen!quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Skaai!
Ik vind het nog steeds een talentloze dork![]()
Henk-Jan Smits telt als 5 fans dus die fanbase heeft al een aardige inhoud.quote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef --Globe-- het volgende:
Het was zeker niet slecht.
Maar ik ben bang dat hij weinig 'fans' heeft. In de zaal zaten er al zo weinig..
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
Hij zong wel goed vond ik. Maar Boris deed dit nummer beter.
Aaah.. die quote mag echt niet meer gebruikt worden.quote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.
Laat dat duidelijk zijn.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Ben niet echt fan van Christian, maar Hearts mag er nog wel voor hem uit.. Vond Christian wel beter in de liveshow dan wat ik eerder van 'm heb gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:44 schreef UncleFunk het volgende:
Volgende week gaat hij wel exit, denk ik zo. Trouwens, ik vond het qua zang gisteren niet tegenvallen, buiten die uithaal aan het einde
Minimaal, wat mij betreftquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Nou.. Nee. Hij zingt niet leuk. Er zijn zoveel betere en het is een kwijlbal.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Mee eens. Hij heeft best wat. Ik zie liever eerst nog wat anderen gaan!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Zijn optreden van zaterdag vond ik rampzalig. Gisteren ging het iets beter, gelukkig. Was iig beter dan GS. Alsnog ben ik geen fan van hem. Zijn stem is niet m'n ding.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
ik vind hem juist niet goed zingen.... maar goed dat is ene kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem ook lelijk en ik vind hem eng.... met zijn bloemkolenneusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Dat wel, maar die neusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Zijn lichaam is wel okequote:Op maandag 1 januari 2007 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alleen die neus hoorik vind het helemaal zo creep en dan noemt HJ hem een lekker ding
![]()
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!quote:
Godverdrie, inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!![]()
![]()
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ik snap écht niet dat Nadeche ten koste van hem wegmoest..
Nope.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:18 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is shiNinG_staR de enige die het snapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |