quote:Christian:
Ik heb totaal geen idee hoe ik het heb gedaan! Ik weet gewoon niet hoe het is gegaan. Ja, raar hè? Echt heel gek, ik was in een soort waas of zo. Ik ben wel een beetje bang voor morgen hoor. De anderen zijn echt goed. Ik weet het echt niet.
Skaai!quote:
Oh wacht het ging over het zingen!quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Skaai!
Ik vind het nog steeds een talentloze dork![]()
Henk-Jan Smits telt als 5 fans dus die fanbase heeft al een aardige inhoud.quote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef --Globe-- het volgende:
Het was zeker niet slecht.
Maar ik ben bang dat hij weinig 'fans' heeft. In de zaal zaten er al zo weinig..
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
Hij zong wel goed vond ik. Maar Boris deed dit nummer beter.
Aaah.. die quote mag echt niet meer gebruikt worden.quote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.
Laat dat duidelijk zijn.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Ben niet echt fan van Christian, maar Hearts mag er nog wel voor hem uit.. Vond Christian wel beter in de liveshow dan wat ik eerder van 'm heb gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:44 schreef UncleFunk het volgende:
Volgende week gaat hij wel exit, denk ik zo. Trouwens, ik vond het qua zang gisteren niet tegenvallen, buiten die uithaal aan het einde
Minimaal, wat mij betreftquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Nou.. Nee. Hij zingt niet leuk. Er zijn zoveel betere en het is een kwijlbal.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Mee eens. Hij heeft best wat. Ik zie liever eerst nog wat anderen gaan!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Zijn optreden van zaterdag vond ik rampzalig. Gisteren ging het iets beter, gelukkig. Was iig beter dan GS. Alsnog ben ik geen fan van hem. Zijn stem is niet m'n ding.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
ik vind hem juist niet goed zingen.... maar goed dat is ene kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem ook lelijk en ik vind hem eng.... met zijn bloemkolenneusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Dat wel, maar die neusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Zijn lichaam is wel okequote:Op maandag 1 januari 2007 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alleen die neus hoorik vind het helemaal zo creep en dan noemt HJ hem een lekker ding
![]()
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!quote:
Godverdrie, inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!![]()
![]()
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ik snap écht niet dat Nadeche ten koste van hem wegmoest..
Nope.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:18 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is shiNinG_staR de enige die het snapt![]()
Juistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep, Fir3 en ik hebben wel verstand van goede talenten..
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.quote:
Ach, hij zal best wel wat hebben waar sommige vrouwen wild van worden. Maar niet zijn zangkunsten ben ik bangquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten gelovenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lelijk is Christian nou ook weer niet hoor.
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten geloven.
Dat kan ook wel, maar ik ben daar zelf meestal niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Nou ja, als iemand superknap of superlelijk is kun je dat wel zien, maar van alles wat daartussen zit vind ik het lastig om er een etiket 'knap', 'middelmatig' of 'lelijk' aan te hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Die discussie begint niet weer hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ellen zo ver kwam vorige keer.
Oh jawelquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Andiyan het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag zn optreden komt.![]()
dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag Dorine's optreden komt.
quote:Zorg dat je aanstaande vrijdag (5 januari) om 19 uur voor de computer zit! Deze keer staan zowel Jonge Solist Christian als Zanggroep Hearts je te woord.
Dus heb je een vraag voor ze, twijfel niet en stel 'm. Hou vrijdag de computer in de gaten. Eind van de middag lees je hoe je je in kunt loggen voor de chat.
Wil je nog eens nalezen hoe de succesvolle chat van vorige week verliep? Ga dan naar het verslag van 'Chatten met Dorine en Groovin' sound!'
Hou je opquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie steeds meer een jonge Henk Jan Smits in Christian.... en dat hij hem daarom een lekker ding noemde, en zijn haar hetzelfde laat stylen, omdat HJ zijn eigen dromen wil waarmaken via hem....![]()
In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijnquote:
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Christian:
“Hij heeft echt een krachtige stem. Het is een verlegen jongen en beweegt niet zoveel. Iedereen heeft een draak in zich en Christian moet die van hem loslaten. Ik denk dat het publiek wil zien dat hij in vuur en vlam staat. Tijdens de repetities met hem, steun ik hem in het acteren. Hij moet het nummer uitdragen.”
Jou fantasie is heeeeeeeeeel groot héquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijn
there's a first time for everythingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Christian vanavond goed weer gaat presteren
Dat mag ik wel hopen voor Melanie ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
there's a first time for everything![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |