Je broer???? Speelt die mee?quote:Op zondag 3 december 2006 23:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zal dan zeker mijn voornaam ook zijn, of anders die van mijn broer
Welnee. Ze doet nu alleen nét iets meer moeite om een extra moeilijke vraag te stellen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...
In het Frans?quote:Op zondag 3 december 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Dat is van Nietzsche toch?
Aha, een liefhebber van de Franse existentiele literatuur?quote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
huis-clos
Lienekien +1quote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Simone de beauvoir
Dan moet je even uit bad komen en je afdrogen. Dat glibbert minder op je keyboardquote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wil ook eens een vraag op tijd en goed beantwoorden.
Wordt er bedoeld dat jullie allemaal dezelfde naam hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Daf, Macondo. En wie nog meer dan?
-edit- geen idee mbt de vraag.
quote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt er bedoeld dat jullie allemaal dezelfde naam hebben?
Ik heet trouwens gewoon Wesley hoor...quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Er zit nog een Maarten in de groep
Daffodil31LE + 1quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Soutendijk
Toen kreeg je je punt wel.quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
Renee Soutendijk
edit:Ik heb iets te vaak punten verloren door de voornaam niet er bij te noemen.. of lichtelijk foutief (Hennie Kuiphof ipv Herman Kuiphof)
Dan betreft het hier geen 3 Maartensquote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heet trouwens gewoon Wesley hoor...
quote:Volgens de media in die tijd vereenzelvigde Van Tongeren, die een aantal malen in psychiatrische klinieken was opgenomen, zich teveel met de rollen die hij speelde. Net voor zijn overlijden was hij gecast voor de film Van de koele meren des doods, waarin hij net als in Spetters een zelfmoordenaar zou spelen.
Klopt, wel zijn bekendste werk denk ik....quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Lienekien het volgende:
Picasso Guernica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |