Ik post als je mij minimaal 3x nomineerdquote:Op woensdag 6 december 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Goedlopend topic, die TRV Awards.
Op aanraden van de een users geopendquote:Op woensdag 6 december 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Goedlopend topic, die TRV Awards.
Maar dan willen andere users weer geen vriendjes met me zijn ben ik bangquote:
Uh... waar is jouw adres dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef flipsen het volgende:
Speaking of which, Hik! Ik ben je emailadres kwijt en ik wilde je wat vragen! Mail mij even aub!
We zijn ook kut en FOK! is ook een dictatuur.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
O hoera. Nu ook in TRV uw eigen "ModszijnkutenFOKiseendictatuur"-topic.
Jankerd(s).![]()
Ja, ik word óók chagerijnig van dit weer!![]()
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We zijn ook kut en FOK! is ook een dictatuur.
Of waar we überhaupt iets mee gaan doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef Hik het volgende:
Dat bedoel ik.
Heeft helemaal geen weer een discussie op te starten over iets dat iedereen al weet...![]()
kutusers altijdquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of waar we überhaupt iets mee gaan doen.
Ik vind je nu al lief.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef umberrella het volgende:
Ik ben een trv-vriendloze....
Ik zie hier dat mensen behoefte hebben aan vriendjes... :p Dus wie wil mijn vriendje zijn?
Wat ben je toch een allemansvriend...quote:
Nu? Je bent er een tijdje uit geweest hè?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Hik het volgende:
O hoera. Nu ook in TRV uw eigen "ModszijnkutenFOKiseendictatuur"-topic.
Jankerd(s).
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
217 tariefeenheden = hetzelfde als kilometers?
Das jammer, dat wordt met de hand 2x Antwerpen en 1x Parijs opzoeken en kijken of ik het foldertje uit de trein naar Dusseldorf nog heb.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger kon je op www.bahn.de de km's nog zien, nu alleen nog maar op die foldertjes die in de trein liggen in Duitsland.
Gewoon maar gaan opmeten dus
Ahhwwquote:
Eerst voorstellen, dan praten we verderquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef umberrella het volgende:
Ik ben een trv-vriendloze....
Ik zie hier dat mensen behoefte hebben aan vriendjes... :p Dus wie wil mijn vriendje zijn?
PM´en klinkt eng... Nieuw, dus dat durf ik niet. Mail me maar op spemadresje@hotmail.com en hou 26-28 januari vrij in je agendaquote:Op donderdag 7 december 2006 10:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Uh... waar is jouw adres dan?![]()
Overigens kan je me tegenwoordig ook PM-men hè!![]()
Wellicht makkelijker te vinden dan Krakau - Warschau en Caiscais - Lissabon. Van Amsterdam - Basel v.v. heb ik denk ik het foldertje nog wel. En dan moet er nog Freiburg - Straatsburg bij en dan heb ik ook alle internationale treinreizen van dit jaar weer gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Das jammer, dat wordt met de hand 2x Antwerpen en 1x Parijs opzoeken en kijken of ik het foldertje uit de trein naar Dusseldorf nog heb.
Zoek het envelopje bovenin je scherm...quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
PM´en klinkt eng... Nieuw, dus dat durf ik niet. Mail me maar op spemadresje@hotmail.com en hou 26-28 januari vrij in je agenda
Dit jaar win ik de award voor meest populaire mod van TRV op m'n sokken.quote:
Waarom denk je dat die categorie geschrapt is dit jaar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit jaar win ik de award voor meest populaire mod van TRV op m'n sokken.
Doorgestoken kaart. Die hele verkiezing. Ik zeg het je.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom denk je dat die categorie geschrapt is dit jaar?![]()
Gelukkig heb je die doos met awards niet zien staan bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Doorgestoken kaart. Die hele verkiezing. Ik zeg het je.![]()
Tanzaniaquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Hik het volgende:
[..]
Zoek het envelopje bovenin je scherm...
Maar anyway, je bent gemaild. Al ben ik misschien wel in Tanzania eind januari.
Nope, maar dat is niet omdat ik niet wil, maar omdat mijn omzet te klein is, dan kan je niet eens lid wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Ik zou trouwens nooit bij jou boeken flipsen. Geen SGR, geen ANVR.
Ben je nog die rots opgelopen bij Atlanta?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu weer in BsAs :´)
Ik bestudeer highlights ook nooit echt hoor... even langslopen, knikken, en op naar het volgende terrasquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Fogel het volgende:
Je bent dus voorbij al die dingen gelopen en je hebt niet de tijd genomen om het ook echt te bekijken?
Da's heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kan je nou naar een stad gaan en niet alle highlights bestuderen.
Ik moet er nog een paar invullen.quote:
In Parijs is wel wat te doen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk
Gewoon niet weten wat de highlights zijn en rondsjouwen totdat je iest tegenkomt wat de moeite waard is/lijkt om wat beter te bekijken.
Ik ken die highlights van DC niet, het zou kunnen dat er echt geen bal te doen/zien is (net als in Parijs).
Het trekt me totaal niet. Parijs zuigt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In Parijs is wel wat te doen hoor
Dat dacht ik net in de trein ook al te gaan doen, maar daar lukte het ook al nietquote:Op zondag 10 december 2006 05:08 schreef flipsen het volgende:
Jezus DT, ga slapen man!
Beetje op hetzelfde moment posten...
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 10 december 2006 05:07 schreef flipsen het volgende:
Pffff, warm vandaag. Morgen weer. Komende dagen ook... Zwaar leven hier hoor
Ach, met de kerst weet je zeker dat je geen zaken kan doen, dus kun je beter thuis zitten. Als er dan met de kerst weer reisaanvragen binnen komen kun je die in januari verwerken. Ligt er dus een beetje aan wanneer je zelf het meeste werk verwacht, lijkt mij.quote:Op zondag 10 december 2006 05:12 schreef flipsen het volgende:
Goed, wat mij wakker houdt (behalve de warmte) is het probleem wanneer ik terug naar NL vlieg voor de gebruikelijke ´familie/vrienden/werk´ tour... Eind december met het oog op Oud en Nieuw kan nog, Moeder flipsen blij, maar ik kan ook 23 januari terug, scheelt 300 eruo... Mag het blij maken van een moeder 300 extra kosten?
Ik moet de 25e sowieso terug zijn, de eerste ´goedkopere´ vluchten gaan pas vanaf 23 januari, dus half januari ofzo heeft ook geen zin... Wat een dilemma weer.
6 graden koud om te fietsen? Watjequote:Op zondag 10 december 2006 05:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't is hier nu net nog 6 graden en das best koud om te fietsen. Maar ook wel weer warm voor de tijd van het jaar.
VC lijkt me wel leuk maar toen ik er was kon ik nergens een tour vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 20:46 schreef Douwe het volgende:
Vicente Calderon?![]()
Valladolid én Toledo liggen op aanrijd/treinbare afstand. Kan het natuurlijk ook beide doen
Dadelijk ga ik een koud biertje scoren op het terrasquote:Op maandag 11 december 2006 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond ja.
Dadelijk heb je live rellen met een stel mongolen bij de oblisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |