En waarom precies herhaal je de link uit de openingspost?quote:
Kwakje?? My god!! Letterlijk een storm in een glas water melk! Lieve hemel, wat een bruut geweld in mijn beker!quote:
Zeer chemisch, vooral wanneer het rietje er al een tijdje in ligtquote:Op donderdag 14 december 2006 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de chocoladesmaak trouwens nog steeds niet geprobeerd, hoe smaakt die eigenlijk?
Is toch lekker?!quote:
Dat vind ik echt niet lekker.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef robber57 het volgende:
Is de smaak te vergelijken met Nesquick aardbeien?
Dat spul eet ik zelfs gewoon zo uit het pak met een teelepel![]()
![]()
Vind het niet echt naar chocola smaken. Niet echt lekker.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom precies herhaal je de link uit de openingspost?
Ik heb de chocoladesmaak trouwens nog steeds niet geprobeerd, hoe smaakt die eigenlijk?
Sojamelk kan je ook gewoon in aardbeiensmaak kopen, stuk makkelijkerquote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Elvi het volgende:
Ik zag ze gister in de Allerhande staan maar door dit topic word ik helemaal enthousiast!![]()
Ik ga van de week ff kijken of ze ze hier ook hebben en dan ga ik het op sojamelk uittesten![]()
Goede topickick!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef meisjemtb het volgende:
OHHH, die dingen zijn echt vet lekker !
Ze hebben ze ook bij mijn vriendje thuis, die zijn eigen bestemd voor zijn broertje,
maar ik vind ze zoooo lekker !
haha,
als je ze ziet liggen in de winkel moet je niet nadenken of je ze mee zou nemen of niet.. -» GEWOON DOEN !
quote:
Zie het nu ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En je daar dan nog speciaal voor registreren ook.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En je daar dan nog speciaal voor registreren ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |