abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 02:30:45 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44122734
quote:
Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:

-- Maduro (te sloom)
Jij hebt er echt kijk op
pi_44122747
Ik zou graag de herhaling van De Wedstrijden zien, maar dat schiet niet echt op via talpa.tv, waar kijken jullie herhalingen van het gespeelde voetbal? Online bedoel ik dan.
pi_44122803
Maduro speelde teveel met z'n rug naar het doel, vandaar steeds die ballen terug terwijl de aanval lekker liep. Tsja... verdedigende middenvelder inderdaad. .
pi_44123286
Vond Vertonghen het wel heel aller aardigst doen sterke speler. Ik zie eerlijk gezegd liever hem op het middenveld ipv Maduro wanneer de mogelijkheden daar zijn. Maar dat is gebaseerd op 1 wedstrijd natuurlijk..
pi_44123557
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hele stadion is nog nooit gedaan hoor
Klopt. Was de eerste keer dat het hele stadion gedaan zou worden. Maar die linten zijn al vaker gebruikt en toen was het ineens geen probleem. Tja...
pi_44123616
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef vinnie06 het volgende:
Dus ik met een vriend in het stadion over Klaas 21ste minuut:

'21
klaas heeft gewoon een doelpunt nodig

hij zou eigenlijk vanaf de 16 een omhaal moeten maken (zei ik gekscherend)

'23 klaas scoort omhaal op de 16 meter lijn

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 4 december 2006 @ 08:54:24 #132
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_44123869
hele verhaal over menting, arena, ajax en die linten staat op vak410.nl....echt een moraalridder die gozer...linten zijn vanzelfde kwaliteit als die kut vlaggetjes...maar goed het is niet de 1e keer dat een mooie acties word verboden....:(

KJH is back! Nu op naar AZ! Op naar de 2e plek!
pi_44123879
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef super-mario het volgende:
hele verhaal over menting, arena, ajax en die linten staat op vak410.nl....echt een moraalridder die gozer...linten zijn vanzelfde kwaliteit als die kut vlaggetjes...maar goed het is niet de 1e keer dat een mooie acties word verboden....:(

KJH is back! Nu op naar AZ! Op naar de 2e plek!
Bayern Munchen thuis

Dat had echt een pracht actie geweest, als die door zou gaan.
pi_44123919
Staat er al een samenvatting online ??

Zit een aantal dagen in het buitenland. Dus heb studiosport niet kunnen zien
  maandag 4 december 2006 @ 09:10:26 #135
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44124024
Heitinga!
Ik heb echt genoten van Johnny! Hij speelde weer als tijdens zijn eerste wedstrijden! Verdedigend heeft hij weinig hoeven doen, maar opbouwend en zeker zijn lange passes waren echt fantastisch! Goed om te zien!
Verder gewoon een lekkere wedstrijd voor het vertrouwen, maar zondag en volgende week donderdag zullen meer zeggen over de vorm van Ajax!
Ik zit gewoon in Parijs komend weekend en ben er dus niet bij zondag....

[ Bericht 2% gewijzigd door BoNi op 04-12-2006 11:18:11 (Weekje vergist...) ]
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_44124053
Gewoon de Belgen weer opstellen zondag, dan komt het wel goed
Houd van een lijntje.
pi_44124174
Tegen wie spelen we donderdag dan?
pi_44124186
Niemand.
Houd van een lijntje.
pi_44124203
Ik dacht al dat ik weer een wedstrijd over het hoofd gezien had ofzo
pi_44124357
quote:
Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Eindelijk werkte 4-3-3 weer zoals het hoort..

++ de Mul (niet voor niets de Ajacied van de wedstrijd!)
++ Vertonghen (kracht gespeeld)
+ Emanuelson (perfect tussen de linies gelopen)
+ Vermaelen (goede beheersing van de linksback plek)
+ Heitinga (strooide weer met fijne passes)

- Stekelenburg (spelhervatting)
-- Maduro (te sloom)
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44124370
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
Henkie is het met je eens
pi_44124374
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee, en Henk is het met je eens.
Klik
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44124380
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:37 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Henkie is het met je eens
Whehehe.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44124404
Henk heeft er kijk op.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44124431
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Houd van een lijntje.
pi_44124449
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Valse hoop is ook niet alles..
  maandag 4 december 2006 @ 09:43:41 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44124452
Vind het ook niet zo tactitisch om zo vlak na een wedstrijd 1 van je spelers zo af te vallen. Je wint net met 6-0 en het enige echte puntje van kritiek is de instelling in de 2de helft, en dat is waarschijnlijk Henk's aanwijzing geweest.

Je mag best kritisch zijn op je spelers, ook na 6-0, maar als trainer hou je dat toch lekker binnenshuis?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44124465
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:43 schreef Panick het volgende:

[..]

Valse hoop is ook niet alles..
Als hij dat vindt hoeft hij dat niet zo openbaar te maken. Waarschijnlijk heeft hij dit ook vlak na de wedstrijd gezegd.
Houd van een lijntje.
pi_44124479
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat had Henk dan moeten zeggen? Hij vindt dat Vertonghen meer een verdediger is dan een middenvelder. Moet hij dan Vertonghen de illusie geven dat hij kans maakt op het middenveld om zijn zelfvertrouwen niet te beschadigen?
Henk is gewoon eerlijk en daar heeft Vertonghen meer aan lijkt mij.
pi_44124532
Zie de post boven je.

Als hij er zo over denkt moet je hem gewoon verhuren, want hier heeft niemand iets aan. Ik zou hem zelf graag nog een paar wedstrijden op het middenveld zien spelen, maar helaas zit dat er niet meer in zo te zien.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')