Klopt. Was de eerste keer dat het hele stadion gedaan zou worden. Maar die linten zijn al vaker gebruikt en toen was het ineens geen probleem. Tja...quote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hele stadion is nog nooit gedaan hoor![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef vinnie06 het volgende:
Dus ik met een vriend in het stadion![]()
over Klaas 21ste minuut:
'21
klaas heeft gewoon een doelpunt nodig
hij zou eigenlijk vanaf de 16 een omhaal moeten maken (zei ik gekscherend)
'23 klaas scoort omhaal op de 16 meter lijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Bayern Munchen thuisquote:Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef super-mario het volgende:
hele verhaal over menting, arena, ajax en die linten staat op vak410.nl....echt een moraalridder die gozer...linten zijn vanzelfde kwaliteit als die kut vlaggetjes...maar goed het is niet de 1e keer dat een mooie acties word verboden....:(
KJH is back! Nu op naar AZ! Op naar de 2e plek!
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.quote:Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Eindelijk werkte 4-3-3 weer zoals het hoort..
++ de Mul (niet voor niets de Ajacied van de wedstrijd!)
++ Vertonghen (kracht gespeeld)
+ Emanuelson (perfect tussen de linies gelopen)
+ Vermaelen (goede beheersing van de linksback plek)
+ Heitinga (strooide weer met fijne passes)
- Stekelenburg (spelhervatting)
-- Maduro (te sloom)
Henkie is het met je eensquote:Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
Nee, en Henk is het met je eens.quote:Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
Whehehe.quote:
Valse hoop is ook niet alles..quote:Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Als hij dat vindt hoeft hij dat niet zo openbaar te maken. Waarschijnlijk heeft hij dit ook vlak na de wedstrijd gezegd.quote:
Wat had Henk dan moeten zeggen? Hij vindt dat Vertonghen meer een verdediger is dan een middenvelder. Moet hij dan Vertonghen de illusie geven dat hij kans maakt op het middenveld om zijn zelfvertrouwen niet te beschadigen?quote:Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |