Op zuid hing nog een tweede doek, jaquote:Op zondag 3 december 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik 't op TV verkeerd gezien denk ik, zag er ook eentje hangen op Zuid. Niet 't originele doek, maar een gekleurde. Fata morgana?
Dan is het verschil waarschijnlijk nog drie punten met PSVquote:Op zondag 3 december 2006 21:52 schreef F1Bas het volgende:
Als we vanaf nu winnen worden we gewoon kampioen![]()
Dan hoop ik maar dat het een stripboek is, want ik geloof niet dat Ajax spelers heeft in de selectie die uberhaupt verder zijn gekomen dan de Donald Duck in hun taalontwikkeling..quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef denthemen het volgende:
ajax schijnt de spelers een boek te hebben gegeven over een meisje die kanker heeft..
Agh, niet iedereen is zoals Sneijder hoorquote:Op zondag 3 december 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het een stripboek is, want ik geloof niet dat Ajax spelers heeft in de selectie die uberhaupt verder zijn gekomen dan de Donald Duck in hun taalontwikkeling..
Ik heb de eerste twee gemist!quote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef macondo het volgende:
Ben gvd voor het eerst dit seizoen te laat gekomen. En mis prompt drie doelpunten
Dat hoef je niet de checken, dat kun je standaard inplannen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee gemist!![]()
Kut-spoorwerkzaamheden...Kut-Silenus die dat niet effe van te voren checkt.![]()
Wat een enorm domme beslissing, was m'n eerste gedachte. Hou nou gewoon eens een paar maanden je kop omlaag.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef jna het volgende:
Volgende week Sneijder bij Studio Voetbal
Ajax wint volgende week met 5-0 van az dus het gaat de hele uitzending daar overquote:Op zondag 3 december 2006 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een enorm domme beslissing, was m'n eerste gedachte. Hou nou gewoon eens een paar maanden je kop omlaag.
http://www.ultrasuid.nl maar hij staat er nog niet opquote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef mikey99 het volgende:
waar zijn die samenvatting ook al weer te downloaden? k heb een black out :S
dat was em ja! dankjewel,quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.ultrasuid.nl maar hij staat er nog niet op
quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef jna het volgende:
Volgende week Sneijder bij Studio Voetbal
Idd, maar 6-0 is wel weer een tijdje geledenquote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
Vandaag zegt niks, zondag tegen AZ mogen ze zich bewijzen.
Deze, maar dan af:quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef mikey99 het volgende:
[..]
dat was em ja! dankjewel,
welke tyfo actie van 410 mocht donderdag niet doorgaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |