abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44131718
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef twi het volgende:
Ik snap zeker wel wat we met Hansson noemen. Ik vind het heerlijk, de luxe die we nu achterin hebben. De linksbackpositie is nog een achilleshiel, maar voor de rest kunnen er 4 man centraal spelen. Met Vertonghen erbij, als 'ie aanpikt, kan dat nummer 5 worden.

Zet je Hansson op de bank, en als Stam rust nodig heeft gooi je 'm erin voor Jaap. Hij kost niks, dus dat is het probleem niet.
Aan Hansson in deze vorm heeft Ajax niets, hoor. Hij bakt er het hele seizoen al vrij weinig van. Typische subtopper. Als hij slim was zou hij gewoon bij Heerenveen blijven, waar hij een van de populairste spelers is.
  maandag 4 december 2006 @ 14:32:10 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44131719
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En als Babel nog niet helemaal fit is, dan Mitea er in.
Hij zal toch wel fit zijn? Als hij gisteren fit genoeg was voor een invalbeurt, dan moet hij zeven dagen later toch wel een wedstrijd kunnen spelen? Hoop van wel, is iemand die tegen AZ het verschil kan maken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44131723
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik had een hoge pet op van Sankoh, maar als ik zie hoeveel goals ze de laatste tijd tegen krijgen...
Gisteren ook helemaal dol gedraait door Fortuné van wat ik in de samenvatting zag. Fortuné vind ik wel een leuke versterking voor Ajax.
pi_44131811
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:32 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Gisteren ook helemaal dol gedraait door Fortuné van wat ik in de samenvatting zag. Fortuné vind ik wel een leuke versterking voor Ajax.
Leuk, het goede woord. Geen échte versterking. Subtop, wordt geen top. In Nederland zijn alleen spelers als Alves een versterking voor Ajax. Maar die zal erg duur zijn. En ook Leonardo kunnen we wel gebruiken denk ik.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  maandag 4 december 2006 @ 14:35:26 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44131826
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:32 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Marc-Antoine Fortuné is een typische 4-4-2-spits, geen Ajax-materiaal dus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 december 2006 @ 14:36:28 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44131859
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:32 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Aan Hansson in deze vorm heeft Ajax niets, hoor. Hij bakt er het hele seizoen al vrij weinig van. Typische subtopper. Als hij slim was zou hij gewoon bij Heerenveen blijven, waar hij een van de populairste spelers is.
Ik kijk niet vaak Heerenveen, maar kan me niet voorstellen dat hij het spartaanse verdedigen is verleerd. Ik vind 'm ook te licht voor de basis hoor, maar het is wel iemand die er hard in kan kletsen en een uitstraling heeft op het veld, "je komt er vandaag niet langs".

Maargoed, ik denk dat Hansson Nederland zat is, dus voor een buitenlands avontuur zal kiezen. Ook goed verder, aangezien de prioriteit eerder ligt op een linker centrale verdediger die ook goed linksback kan spelen.
pi_44131863
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Marc-Antoine Fortuné is een typische 4-4-2-spits, geen Ajax-metriaal dus.
Utrecht speelt toch 4-3-3 met Van der Gun en die Fin op de vleugels?
pi_44131864
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Leuk, het goede woord. Geen échte versterking. Subtop, wordt geen top. In Nederland zijn alleen spelers als Alves een versterking voor Ajax. Maar die zal erg duur zijn. En ook Leonardo kunnen we wel gebruiken denk ik.
Alves is meer een type Huntelaar en zeker niet beter. Dan heb ik toch liever Fortune als aanvulling.
Houd van een lijntje.
  maandag 4 december 2006 @ 14:38:38 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44131931
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Op papier misschien, maar in de praktijk staat Cedric v/d Gun en Marc-Antoine Fortuné samen voorin en komt die Fin van het middenveld.
pi_44131944
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:36 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Alves is meer een type Huntelaar en zeker niet beter. Dan heb ik toch liever Fortune als aanvulling.
Ik vind Alves niet echt hetzelfde type als Huntelaar. Alves lijkt me toch een stuk veelzijdiger met zijn snelheid, afstandsschot, vrije trap en fysieke kracht.
pi_44131967
Heeft die Fin ook nog een naam?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44131995
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik vind Alves niet echt hetzelfde type als Huntelaar. Alves lijkt me toch een stuk veelzijdiger met zijn snelheid, afstandsschot, vrije trap en fysieke kracht.
Alves heeft een actie, dat heeft Huntelaar weer niet. Maar Huntelaar is als 433 spits veel verder ja, maar dat neemt niet af dat we Alves wel kunnen gebruiken Alleen denk ik dat we het geld nu beter aan een vleugelspits kunnen besteden.
  maandag 4 december 2006 @ 14:40:45 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44131997
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Heeft die Fin ook nog een naam?
Peter Kopteef ofzoiets, heb geen zin om het op te zoeken.
  maandag 4 december 2006 @ 14:40:45 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44131998
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

De goeie acties van Fortune die ik gezien heb komen dikwijls van de vleugels. Beetje Babel-achtig. Maar zoveel zie ik niet van Utrecht.

Zou ik liever m'n pijlen richten op Kanu. Aan een aankoop als Fortune heb je niets, zit je alleen Babel maar mee in de weg. Liever iemand op leeftijd die zich kan schikken in een reserverol. Schijnt nog iemand in Eindhoven op de bank te zitten...
  maandag 4 december 2006 @ 14:42:29 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44132045
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef twi het volgende:

[..]

De goeie acties van Fortune die ik gezien heb komen dikwijls van de vleugels. Beetje Babel-achtig. Maar zoveel zie ik niet van Utrecht.

Zou ik liever m'n pijlen richten op Kanu. Aan een aankoop als Fortune heb je niets, zit je alleen Babel maar mee in de weg. Liever iemand op leeftijd die zich kan schikken in een reserverol. Schijnt nog iemand in Eindhoven op de bank te zitten...
Beetje Babel-achtig inderdaad, maar dan van rechts.

Nwanko Kanu doet het op dit moment erg goed bij Pompey en is dus onhaalbaar.

In mijn ogen is een extra spits niet nodig, beter elders versterken.
pi_44132085
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef twi het volgende:

[..]

Van de bank in Eindhoven naar de bank in Amsterdam met al die commotie. Nee, dat is intelligent.
pi_44132117
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van de bank in Eindhoven naar de bank in Amsterdam met al die commotie. Nee, dat is intelligent.
Hij volgt z'n hart vast volgend jaar
  maandag 4 december 2006 @ 14:45:04 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44132133
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
Beetje Babel-achtig inderdaad, maar dan van rechts.

Nwanko Kanu doet het op dit moment erg goed bij Pompey en is dus onhaalbaar.

In mijn ogen is een extra spits niet nodig, beter elders versterken.
Klopt, maar als je dan iemand haalt, dan iemand die anderen (lees:Babel) nog wat beter kan maken, in plaats van een jonge subtopper als Alves, Fortune, Suarez etc.

Ik zag trouwens wat fragmentjes van Van der Meyde bij Everton afgeopen weekend. Een paar simpele acties met prima voorzetten, zowel rechts als links. Laat z'n hond nog een keertje gestolen worden, en hij weet niet hoe snel 'ie terug moet naar Amsterdam. Halen die gast, deze winterstop nog.
  maandag 4 december 2006 @ 14:47:30 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44132227
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:45 schreef twi het volgende:

[..]

Klopt, maar als je dan iemand haalt, dan iemand die anderen (lees:Babel) nog wat beter kan maken, in plaats van een jonge subtopper als Alves, Fortune, Suarez etc.

Ik zag trouwens wat fragmentjes van Van der Meyde bij Everton afgeopen weekend. Een paar simpele acties met prima voorzetten, zowel rechts als links. Laat z'n hond nog een keertje gestolen worden, en hij weet niet hoe snel 'ie terug moet naar Amsterdam. Halen die gast, deze winterstop nog.
Zeker weten, Andy v/d Meyde had een paar mooie voorzetten, hij miste een afmaker als KJH.

Andy v/d Meyde als mentor en concurrent voor Tom de Mul, kan Ajax mooi die matige Argentijn lozen.
pi_44132235
Lees trouwens in Het grote Afonso Alves topic dat Alves' voorkeur in Nederland naar Ajax uitgaat. Mooi om te weten voor de toekomst!
  maandag 4 december 2006 @ 14:48:37 #246
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44132250
ANDY!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44132279
Ik heb het ook al vaker gezegt en blijf het zeggen, Ajax moet Andy gewoon in de winterstop terughalen naar Amsterdam.
  maandag 4 december 2006 @ 14:49:54 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44132310
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen toch? Ik was in 't begin kwaad en teleurgesteld, maar dan zie je weer wat fragmentjes en dat knaapje die cup met de grote oren omhoog houden en dan kan je toch niet boos meer worden? Bovendien, die twee invalbeurten in een half seizoen bij PSV hebben 'm nog niet verpest.

Zal me verbazen wanneer PSV met 'm door wil. Hij zit nu zonder mokken, zonder problemen te maken op het tweede plan bij PSV. Kan 'ie dat beter bij Ajax doen, die Audi-stoelen lijken me heerlijk zitten.
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb het ook al vaker gezegt en blijf het zeggen, Ajax moet Andy gewoon in de winterstop terughalen naar Amsterdam.
Tsja, dan moet die Moyes wel kappen met Andy basisplaatsen geven.
  maandag 4 december 2006 @ 14:51:54 #249
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44132369
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef twi het volgende:

Tsja, dan moet die Moyes wel kappen met Andy basisplaatsen geven.
Dan maar betalen....Rosales heeft ook miljoenen gekost
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44132387
Hansson
Ik ben er niet kapot van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')