Had jij van het weekend niet 14 uur FF gespeeld ?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
’s Weekends vind ik het ongezellig om de console aan te zetten als mijn kuiken er is, dan geef ik de voorkeur aan een filmpje opzetten.
Ja, maar dat is meestal 's ochtends een paar uurtjes en 's middags een paar uurtjes. Dan kom je stiekem toch wel aan die uren.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Had jij van het weekend niet 14 uur FF gespeeld ?![]()
Jatbeerquote:Op woensdag 6 december 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Boing boing boing![]()
ff wat anders
Wederom herkenbaarquote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Veel online gamen pas gewoon niet in mijn huidige levenstijl. ’s Ochtends sta ik vroeg op, dus ’s avonds moet ik niet al te laat naar bed. Ik merk dat ook met GoW. Het wordt in mijn friendslist pas druk als ik naar bed ga. Of luie aars studenten als Roy en Kep die pas om 23:00 uur beginnen met gamen. Dan ben ik al lang klaar met de dag en verlang ik naar mijn bedje.’s Weekends vind ik het ongezellig om de console aan te zetten als mijn kuiken er is, dan geef ik de voorkeur aan een filmpje opzetten.
Ben wel klaar met lopen-dekking zoeken-mannetje afschieten-verder lopen. Teveel van dit soort games gespeeld de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef Magneet het volgende:
de sp van rb-lv is anders ook zwaar oké hoor
Oh jij bent hetquote:
Ach joh, hij is gewoon zo'n ouwe lul geworden dattie op tijd naar bed moetquote:
Iddquote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach joh, hij is gewoon zo'n ouwe lul geworden dattie op tijd naar bed moet![]()
Bij mij ook, maar ik loop echt van 5.30 tot 10.00 met m`n ogen dicht op mwerkquote:Op woensdag 6 december 2006 12:29 schreef Magneet het volgende:
Mijn planning is nu om 's avonds om 22.30 / 22.45 te stoppen met gamen of whatever en dan naar bed te gaan. Ik trek het dan net.
Kom eens wat eerder online danquote:Op woensdag 6 december 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan we vanavond weer ff schieten dan wa?
Nog erger, ik moet een uur voor het naar bed gaan iets anders doen dan naar een scherm kijken, anders slaap ik slechtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach joh, hij is gewoon zo'n ouwe lul geworden dattie op tijd naar bed moet![]()
neuh, ik ga bier drinkenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaan we vanavond weer ff schieten dan wa?
adrenaline zal daarin ook wel een rol spelen lijkt me. Als je echt een paar spannende potjes of levels doet gaat dat heus niet zomaar weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog erger, ik moet een uur voor het naar bed gaan iets anders doen dan naar een scherm kijken, anders slaap ik slecht
Ik lig dan nog na te grinnikken in bedquote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
adrenaline zal daarin ook wel een rol spelen lijkt me. Als je echt een paar spannende potjes of levels doet gaat dat heus niet zomaar weg.
en gewoon het eerste uur niet kunnen pitten omdta je alle potjes nog een keer speelt in je hoofdquote:Op woensdag 6 december 2006 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik lig dan nog na te grinnikken in bed
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 6 december 2006 12:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
en gewoon het eerste uur niet kunnen pitten omdta je alle potjes nog een keer speelt in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |