Neuh.. eerst file om thuis te komen... toen een snotterend meisje naar bed gebracht, koffie zetten, afwas doen, golfje gespeeld, Braampje kwam langs ff gezellig.. en toen weer naar bed... weer slecht geslapenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ja smorgens door bos gelopen met hond.
In de middag wat boodschappen gedaan filmpje gezien en s'avonds kwamen me ouders, Sander en Wilma.
Was gezellig.
Sinterklaas nog geviert dan?
Get the picture.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. eerst file om thuis te komen... toen een snotterend meisje naar bed gebracht, koffie zetten, afwas doen, golfje gespeeld, Braampje kwam langs ff gezellig.. en toen weer naar bed... weer slecht geslapen
Dat klonk duurquote:Op woensdag 6 december 2006 08:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Lutser
http://www.autoblog.nl/ar(...)t-goed-voor-je-lambo
Die is echt niet voor 1000 eurie klaar hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 08:46 schreef Magneet het volgende:
viel op zich nog mee met de schade als je de klap hoort.
10.000 ook niet vrees ikquote:Op woensdag 6 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is echt niet voor 1000 eurie klaar hoor
Ja ik begrijp wel dat je lol hebt, lijkt me ook een top spel.. maar vond TW 07, CoD3 en GoW wel even voldoende in een maand. Het is December ook niet een maand waarin ik nog ff een spel erbij ga halen dus sorry neequote:Op woensdag 6 december 2006 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, B, ook al vermaak je je prima met de games die je hebt. Je moet Vegas halenoude gevoel is terug. Zo`n lo
. en ik mis je
Dus rij straks ff langs de mediamarkt
Heerlijk dat gestress voor een nieuwe console.quote:
Je stelt me teleurquote:Op woensdag 6 december 2006 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel dat je lol hebt, lijkt me ook een top spel.. maar vond TW 07, CoD3 en GoW wel even voldoende in een maand. Het is December ook niet een maand waarin ik nog ff een spel erbij ga halen dus sorry nee
Maar anders haal je CoD3.. ook echt een aanrader
Ik heb nog wel ergens meegedaan aan een prijsvraag, wie weet win ik het spel wel
Ik vind het leuk om het nu te lezen en er niet in te zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk dat gestress voor een nieuwe console.
Ik stel je teleurquote:Op woensdag 6 december 2006 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je stelt me teleur
ik wil je gevloek horen in Vegas dammit![]()
Wij zijn in ieder geval niet de perfecte manquote:Op woensdag 6 december 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn chick
Perfecte vrouw is brunette en verpleegster
Het enige spel waarvoor ik een Wii wil hebben is vooralsnog Zelda. Die lijkt me echt geweldig! Maar al dat gestress is het me eigenlijk niet waard. Ik loop begin volgend jaar wel een winkel binnen en koop gewoon alles wat ik nodig heb. De rest van de maand ben ik echt wel zoet met Final Fantasy XII. Wat een fantastisch spel is dat zeg! Echt mijn GOTY!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:09 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het leuk om het nu te lezen en er niet in te zitten
Maar dat ding doet me ook echt niks.. niks wat ik heb gezien had voor mij een wow factor.
Lijken me allemaal van die tering stress platforms, of net niet spellen.
Je hebt duidelijk verstand van mannen Gijs.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Vrouwen vallen het meest op het haar van George Clooney, het gezicht van Johnny Depp, het lichaam van Daniel Craig en de benen van David Beckham
Ik herken hetquote:Op woensdag 6 december 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vegas met de Gijsjes lijkt me ook cool, maar ik ben gewoon te onregelmatig online om waar voor mijn geld te krijgen. En dan wordt het al snel een verplichting om online te spelen, en dan haak ik af. Afgelopen maand inderdaad veel games gekocht/gekregen. Maar ik merk dat ik nu pas echt rustig geniet. Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat dwangmatig van game naar game rushen.
Een boek lees je in je eigen tempo, en dat doe ik voortaan ook met games.
Voor boeken lezen neem ik alleen tijd in vakantie ( weg van de 360 ) maar dan lees ik in een week ook zo 3 of 4 boeken uitquote:Op woensdag 6 december 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een boek lees je in je eigen tempo, en dat doe ik voortaan ook met games.
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk verstand van mannen Gijs.
Veel online gamen pas gewoon niet in mijn huidige levenstijl. ’s Ochtends sta ik vroeg op, dus ’s avonds moet ik niet al te laat naar bed. Ik merk dat ook met GoW. Het wordt in mijn friendslist pas druk als ik naar bed ga. Of luie aars studenten als Roy en Kep die pas om 23:00 uur beginnen met gamen. Dan ben ik al lang klaar met de dag en verlang ik naar mijn bedje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |