Gijs....ik begin nu al the hypen.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....ik begin nu al the hypen.
Guitar Hero II op de 360!
Ik wel! Heb er zin in! Ik stond op het punt hem voor de PS2 te bestellen toen ik las dat er ook een 360-versie komt! Achievements, downloadable songs en MP. Yeah Baby! Rock On!quote:Op donderdag 7 december 2006 08:28 schreef Bastard het volgende:
Hype maar lekker door Gijs... ik ga niet met een nepgitaar in de hand gamen![]()
![]()
Die zal wel halve of eind 2007 komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....ik begin nu al the hypen.
Guitar Hero II op de 360!
Vlgs mij is die er al hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wel! Heb er zin in! Ik stond op het punt hem voor de PS2 te bestellen toen ik las dat er ook een 360-versie komt! Achievements, downloadable songs en MP. Yeah Baby! Rock On!
Dan pas?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Die zal wel halve of eind 2007 komen.
Yeeaahh!!! Forzaquote:Op donderdag 7 december 2006 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die zal wel halve of eind 2007 komen.
Laten we beginnen met de hype van Forza 2.
Zo dat gaat snel!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef Magneet het volgende:
Ons manneke staat nu regelmatig zelf los en heeft zelfs op het kdv zonder dat hij het in de gaten had een stapjes gezet
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
Strol.....waar heb je dat berichtje gelezen van Guitar Hero??
[UPDATE]Guitar Hero 2 komt naar de 360quote:Op donderdag 7 december 2006 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
Strol.....waar heb je dat berichtje gelezen van Guitar Hero??
die ga ik zeker weten halenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[UPDATE]Guitar Hero 2 komt naar de 360
Hij lijkt me zooooooooooo tof!
Ook echt mijn muziek, niet van die boem boem tscchhhh tschhhh shit.
Wanneer komt hij dan eindelijk Gijs?quote:
thnxquote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[UPDATE]Guitar Hero 2 komt naar de 360
Hij lijkt me zooooooooooo tof!
Ook echt mijn muziek, niet van die boem boem tscchhhh tschhhh shit.
uhuh en zijn eerste woordje heeft hij ook al gezegd ( 3 getuiges van ) hij zei iets van atu tegen een autotjequote:
dat is dus nog niet bekendquote:Op donderdag 7 december 2006 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt hij dan eindelijk Gijs?
Afwachten dan maar, en hopen op een coole MP mode.quote:
dat hoop ik ook, en vooral downloadbare nummersquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Afwachten dan maar, en hopen op een coole MP mode.
[afbeelding]
Ik hoop dat GH2 op de 360 sowieso alle liedjes van de beide PS2 games zal bevatten. En downloadbare nummers zou heel tof zijn!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef kepler het volgende:
dat hoop ik ook, en vooral downloadbare nummers
Ik wil best geld betalen voor bepaalde liedjes
Echtquote:
Oh ja das ook leuk..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh en zijn eerste woordje heeft hij ook al gezegd ( 3 getuiges van ) hij zei iets van atu tegen een autotje
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt!!
De coolste spellen komen hier voorbij, niks zeggen... ho air guitar spelen? WANNEER komt ie ook![]()
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt iequote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef Magneet het volgende:zo wordt wel duidelijk dat je op je woorden moet letten
Ja kan je het zo goed Gijs?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs.... Air Guitar kom op
![]()
ga me ooit nog een keer opgeven voor de kampioenschappen
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt ie
Daan... de hele weg: Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck![]()
Daar is die wel vanaf nu.... hij zegt nu de hele tijd:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt ie
Daan... de hele weg: Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck![]()
yup, en dat meen ik serieusquote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig voor er bij waarschijnlijk.
Jawel.. maar als ik eerder klaar ben met een projectje waar 5 uur voor staat hou ik tijd over voor leuke dingenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Ga weer verder..... zo druk. Jullie ook zie ik
Samen met de 360 de ultieme game-combi voor de komende paar jaar zeg ikquote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig voor er bij waarschijnlijk.
Tis voor de fans 'to die for' dat geloof ik wel..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, en dat meen ik serieus
ik hou het wel bij mn 360
Ik geloof jequote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen met de 360 de ultieme game-combi voor de komende paar jaar zeg ik
vast welquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis voor de fans 'to die for' dat geloof ik wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |