Ik hoop dat GH2 op de 360 sowieso alle liedjes van de beide PS2 games zal bevatten. En downloadbare nummers zou heel tof zijn!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef kepler het volgende:
dat hoop ik ook, en vooral downloadbare nummers
Ik wil best geld betalen voor bepaalde liedjes
Echtquote:
Oh ja das ook leuk..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh en zijn eerste woordje heeft hij ook al gezegd ( 3 getuiges van ) hij zei iets van atu tegen een autotje
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt!!
De coolste spellen komen hier voorbij, niks zeggen... ho air guitar spelen? WANNEER komt ie ook![]()
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt iequote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef Magneet het volgende:zo wordt wel duidelijk dat je op je woorden moet letten
Ja kan je het zo goed Gijs?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
gijs.... Air Guitar kom op
![]()
ga me ooit nog een keer opgeven voor de kampioenschappen
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt ie
Daan... de hele weg: Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck![]()
Daar is die wel vanaf nu.... hij zegt nu de hele tijd:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Tijdje geleden met Surfer, Cho en Daan gewandeld..... valt er iets uit de bomen op Surfer... "FUCK" zegt ie
Daan... de hele weg: Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck![]()
yup, en dat meen ik serieusquote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig voor er bij waarschijnlijk.
Jawel.. maar als ik eerder klaar ben met een projectje waar 5 uur voor staat hou ik tijd over voor leuke dingenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Ga weer verder..... zo druk. Jullie ook zie ik
Samen met de 360 de ultieme game-combi voor de komende paar jaar zeg ikquote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig voor er bij waarschijnlijk.
Tis voor de fans 'to die for' dat geloof ik wel..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, en dat meen ik serieus
ik hou het wel bij mn 360
Ik geloof jequote:Op donderdag 7 december 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen met de 360 de ultieme game-combi voor de komende paar jaar zeg ik
vast welquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis voor de fans 'to die for' dat geloof ik wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |