Zullen we een topic openen net als destijds met Fortuyn "Zijn jullie nou tevreden SP stemmers? "quote:
Je mag lekker Piet spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:00 schreef Quinny het volgende:
Het is 5 dec. , je bent een newbie in het bedrijf en je kent alle huisartspraktijken. Drie maal raden waar je dan de lul in bent vandaag?
![]()
Die worden gemaakt als het goed isquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
F.O.T.O.
Ik ga mijn best doen. Ze komen op intranet te staan. Dus echt makkelijk kom ik er niet bij.quote:
Ken je nog geen collega`s van `m ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ze komen op intranet te staan. Dus echt makkelijk kom ik er niet bij.![]()
Rechtermuisklik, save asquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Ze komen op intranet te staan. Dus echt makkelijk kom ik er niet bij.![]()
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ken je nog geen collega`s van `m ?
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht es.... hij krijgt wel al die doktersassistentes en zustertjes op ze schoot![]()
![]()
oooooohhhhhh die lul is slim![]()
Daan heeft het wel door. Wel leuk hoor, ook heerlijk om op die fantasie van die kinderen in te gaan. Als Daan zijn schoen mag zetten, moet er een banaan in. Want paardjes lusten alleen maar bananenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ben blij dat Jasmijn er nog geen idee van heeft.. komen dit jaar Sinterklaasloos doorMaar we vieren wel gezellig Kerst trouwens.
Ja, das een minpuntje ervanquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht es.... hij krijgt wel al die doktersassistentes en zustertjes op ze schoot![]()
![]()
oooooohhhhhh die lul is slim![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als Daan zijn schoen mag zetten, moet er een banaan in. Want paardjes lusten alleen maar bananen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |