Ik wil een Wiiquote:
Ik wil ook een Zeldabox.quote:
Als het goed is krijg ik 'm vrijdagquote:
Ik heb er ook een. BS heeft het bevestigdquote:Op maandag 4 december 2006 19:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik 'm vrijdag
Maarja... zal wel iets fout gegaan zijn bij mijn bestelling
Bij mij is er niets bevestigd dusquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. BS heeft het bevestigd![]()
Hoef alleen maar te wachten op de postbode vrijdag. Heb vrij genomen.
Dat heb ik dus gevraagd. Wat betekent 'gereed voor verzending'. Complete pakket staat al klaar. Wordt verstuurd en vrijdag krijg je die dus. Was bij mij ook. Veel plezier vrijdagquote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bij mij is er niets bevestigd dus
Heb geen mailtje gezien
Bestelling staat wél op 'gereed voor verzending'
En mijn e-mailadres klopt gewoon
Pjee, ik ga in de gang liggen!!!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gevraagd. Wat betekent 'gereed voor verzending'. Complete pakket staat al klaar. Wordt verstuurd en vrijdag krijg je die dus. Was bij mij ook. Veel plezier vrijdag
Neem boeken en sigaretten mee!quote:
En mijn DS-Lite met alle braindingen, advance wars en splinter cellquote:
*Kuch* RS Vegas *Kuch*quote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. BS heeft het bevestigd![]()
Hoef alleen maar te wachten op de postbode vrijdag. Heb vrij genomen.
Gijs preciesquote:
Als in ; hoelaat vanaafquote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs preciesIk ga in december me puur richten op Rainbow Six en Zelda
Meer niet..... !!
Vanavond ook Gijsquote:
volgens mij lag dat dit keer vooral aan live...quote:Op maandag 4 december 2006 22:16 schreef -Struikrover- het volgende:
SPEL
alleen jammer dat de verbinding er vaak uitklapt
Slinkse politiek hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef kepler het volgende:
gaat lekker weer daar in de politiek:
http://www.nu.nl/news/907(...)generaal_pardon.html
Waarom stem ik nu eigenlijk nogquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef kepler het volgende:
gaat lekker weer daar in de politiek:
http://www.nu.nl/news/907(...)generaal_pardon.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |