quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan heeft het wel door. Wel leuk hoor, ook heerlijk om op die fantasie van die kinderen in te gaan. Als Daan zijn schoen mag zetten, moet er een banaan in. Want paardjes lusten alleen maar bananen
Maar er zal ook wel een zeekoe bijzitten die ff op schoot wil zitten bij Sinterklaasquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht es.... hij krijgt wel al die doktersassistentes en zustertjes op ze schoot![]()
![]()
oooooohhhhhh die lul is slim![]()
Het paard van Sinterklaas is wit hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Quinny het volgende:
Daan heeft het wel door. Wel leuk hoor, ook heerlijk om op die fantasie van die kinderen in te gaan. Als Daan zijn schoen mag zetten, moet er een banaan in. Want paardjes lusten alleen maar bananen
Lusten alleen zwarte paarden een banaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het paard van Sinterklaas is wit hoor.
Bruine....quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Lusten alleen zwarte paarden een banaan?
whahahahahhaaquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een verhaal
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2191192
gijs.... ik ben jaloersquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Normaal geen tijd om hier te zijn maar ik had al het vermoeden dat dit gepost zou worden. Sterf allemaal![]()
Strol zou haar neukenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahhaa![]()
![]()
![]()
wat droog zeg
![]()
wat zou jij doen gijs?
en terechtquote:
Great minds think alikequote:
Vragen of zo vegetarisch is of een flinke portie vlees op zijn tijd kan waarderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
whahahahahhaa![]()
![]()
![]()
wat droog zeg
![]()
wat zou jij doen gijs?
Komt dat omdat ze 8 piemels tegelijk in haar mond kan doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vragen of zo vegetarisch is of een flinke portie vlees op zijn tijd kan waarderen.
Ik vind haar een beetje vies.
Heeft gehadquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Komt dat omdat ze 8 piemels tegelijk in haar mond kan doen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
8 piemels? Damm... kleine piemels dan zeker?
ik ken er niet ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
Ik ken r niet hoor![]()
8 piemels? Damm... kleine piemels dan zeker?
yeh right!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
SinterklaasavondDan heb ik meestal sex
Oh das lief van je, klootzakquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Pffffffffffffffff…geen zin vandaag trouwens.
* Strolie75 casts Haste on Party*
Rainbow verhalenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan zo lachen om die Nero trouwens;
lopen we daar net een minuut rond iedere keer. *Knal* Nero mol
Standaard vraag daarna; leeft Nero nog ?![]()
Ja tuurlijk leef ik nog, ik leef altijd het langst van allemaal
....10 sec verder...
*BOEM*, nero mol![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan zo lachen om die Nero trouwens;
lopen we daar net een minuut rond iedere keer. *Knal* Nero mol
Standaard vraag daarna; leeft Nero nog ?![]()
Ja tuurlijk leef ik nog, ik leef altijd het langst van allemaal
....10 sec verder...
*BOEM*, nero mol![]()
Hey, nog zo`n pisnichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Nou erg grappig.. ik zou nu nog lachen.
mooi kruisjequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
De Sandsea. Een woestij .. bla bla bla... graf te betreden op zoek naar het relikwie die de bevrijding van hun vaderland een stap dichterbij zal brengen.
[afbeelding]
FFXII verhalen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rainbow verhalen
Altijd zo leuk. Gister Terr Hunt gedaan met Kepler. Nog steeds geen pistol achievement
Ik snap het ook niet helemaal. Maar goed, op GAF zeiden ze dat je m vanzelf krijgt. Twee users gesproken, de een haalde m online, de ander offline.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook nieten ik speel het alleen maar met schild en pistool. Heb er voor m`n gevoel al 200 voor hun mik geschoten
![]()
Maargoed, tot zover mijn gevoel dus..
Ik vind het niet eens mooi gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef Quinny het volgende:
Voor sommige misschien een baard, maar oh wat ergggggg is dit
[afbeelding]
Ook datquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens mooi gedaan eigenlijk
Hoe ziek kun je zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef Quinny het volgende:
Voor sommige misschien een baard, maar oh wat ergggggg is dit
[afbeelding]
Owwww, Tess gebruik nu al een slab ( week of 2 ), ik was het beu om na elke fles een schoon shirt bij der aan te trekkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef Quinny het volgende:
Oh ik ben nu echt zo'n desperate housewife. Kindjes netjes aangekleed, haartje netjes en Jort moet nu zelfs een slab om van me(we gebruiken die dingen nooit) Maar ze zien er zoooo schattig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |