Serieusquote:Op woensdag 6 december 2006 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe het gordijn maar dicht als je hier mee speelt
klik
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe het gordijn maar dicht als je hier mee speelt
klik
duur scheetjequote:Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)passagier.html?p=9,2![]()
![]()
![]()
Nee Gijs.... ga vanavond knallenquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef ChOas het volgende:
Yay!!! Hij is bezorgd
Bij mijn buurman
Die niet thuis is, nu
Ik blijf wachten
quote:
Pjee... dat ding ligt 20 meter bij me vandaan...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien in mijn enthousiasme Gijs....................
komt tie wel vanavond nog terug?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee... dat ding ligt 20 meter bij me vandaan...
Betaald... ingepakt... wachtend...
Die LAST![]()
Pjee, ik zit in gedachte al voor mijn TV en HT set... denkend "waar zal ik dit touwtje eens aansluiten ?" ...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef kepler het volgende:
[..]
komt tie wel vanavond nog terug?
ik hoop het voor je
dat vroeg ik toch niet joooooooohquote:Op woensdag 6 december 2006 19:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, ik zit in gedachte al voor mijn TV en HT set... denkend "waar zal ik dit touwtje eens aansluiten ?" ...
En da's niet nu hoor... da's al bijna een week...
Ik droom er op
En het kan me geen fuck schelen of het gaat mee- of tegenvallen, ik wil gewoon proberen!
Als je misschien heel even in de agenda van mijn buurman (zeer coole gast btw) wil kijken kan jij het mij misschien vertellen!!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:01 schreef kepler het volgende:
[..]
dat vroeg ik toch niet jooooooooh
kan je er vanavond nu op spelen of niet? Dat is het belangrijkste natuurlijk
Vrouwtje gatff uno spelen en dan kom ik ook knallenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... ga vanavond knallenRainbow Six is te goed !!
je belt hem ook even niet dan ofzo? Lekker enthousiast ben je danquote:Op woensdag 6 december 2006 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je misschien heel even in de agenda van mijn buurman (zeer coole gast btw) wil kijken kan jij het mij misschien vertellen!!!!
Bijdehandjequote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef kepler het volgende:
[..]
je belt hem ook even niet dan ofzo? Lekker enthousiast ben je dan
Top Gijsquote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vrouwtje gatff uno spelen en dan kom ik ook knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |