dat dacht ik dus ookquote:
Dacht ik ook.quote:
Slinger 'm er maar inquote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal ik nog een vraag stellen of even wachten tot jullie klaar zijn?
kom maar opquote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wacht maar even.quote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het woord hopelijk in een sollicitatiebrief helpt echt de geloofwaardigheid van je brief niet om zeep.quote:Op zondag 3 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woord de complete lading van je zin of zelfs nog meer kan veranderen...
Hangt van je lezer af.quote:Op zondag 3 december 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het woord hopelijk in een sollicitatiebrief helpt echt de geloofwaardigheid van je brief niet om zeep.
Daar ging het toch om?
Dat gebruiken ze om DNA te scheiden toch?quote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
om maar even een ontopic-reactie te plaatsen: geen ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
Nee, dat deed ik niet. Ik zeg alleen dat 'hopelijk' zo'n woord niet is.quote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt van je lezer af.
Overigens schreef je zelf net nog "oef, door het oog van de naald"
Anyway...het zal niet gelijk je brief de nek omdoen maar het ging mij meer om "in het algemeen".
Je deed het een beetje overkomen alsof één woord geen sterke invloed op een tekst zou kunnen hebben. En dat kan dus wel
Hèhè.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
Hoiquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
dat wou ik ook net typenquote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Humphrey BOgart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |